جمعه, 31 فروردین 1403 2024,April

شرایط فروش اقساطی سه محصول شرکت بهمن موتور+ جدول

24 خرداد 1401
شرایط فروش اقساطی سه محصول شرکت  بهمن موتور+ جدول

به گزارش بانک اول بهمن موتور از ساعت ۱۰ صبح یکشنبه ۱۲ دی به مدت چهار روز به صورت نقدی و اعتباری سه محصول خود شامل وانت کارا تک کابین و دو کابین تیپ ۴ و کاپرا دو کابین دو دیفرانسیل را به فروش می رساند.

گفتنی است فروش محصولات شرکت بهمن موتور به صورت نقدی و اعتباری تا ساعت ۱۶ روز چهارشنبه ۱۵ دی ماه یا تکمیل ظرفیت ادامه دارد و متقاضیان می توانند نسبت به خرید اقدام کنند.

با هدف جلوگیری از ثبت نام واسطه ها و افزایش امکان ثبت نام برای مصرف کننده نهایی خودرو، شرکت بهمن موتور فیلترهایی را مطابق شرط های مندرج در قواعد و ضوابط بخشنامه قرار داده است که در صورت ثبت نام مغایر با آن، ثبت نام مشتری از سوی شرکت بهمن موتور یکطرفه ابطال و وجه آنها مسترد خواهد شد.

لازم به ذکر است متقاضیان محترم می توانند از طریق وبسایت (bahman.iranecar.com)  نسبت به ثبت نام اقدام کنند.

 

 

اخبار مرتبط
گارانتی خودرو در جهان قدمتی بیش از ۱۰۰ سال دارد و برای نخستین بار شرکت فورد در سال ۱۹۰۸ به منظور ادای احترام به حقوق مشتری و نشان دادن کیفیت خودروهای تولیدی، محصول فورد T را ۹ ماه گارانتی کرد. پس از آن به‌تدریج دیگر خودروسازان هم به بحث گارانتی خودرو ورود کردند و امروزه اغلب خودروسازان مطرح جهانی برای محصولات تولیدی خود خدمات پس از فروش گسترده‌ای ارائه می‌دهند.
در حال حاضر قیمت حواله های پژو پارس در بازار آزاد بین ۲۲۰ الی ۲۹۰ میلیون تومان اعلام می‌شود. خودرویی که بسیاری برای تحویل آن به مشکل خورده بودند حالا در بازار آزاد با قیمت های عجیب و غریب حواله‌هایش به فروش می‌رسد.
بک X۳ پرو دارای ظاهری زیبا با جزئیاتی مانند جلوپنجره با گرافیک عمودی، سپر جلو با ورودی هوای عریض، و چراغ‌های جلو و عقب زیبا است. ابعاد آن کوچک با فضای باری معادل ۴۰۰ لیتر است. از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری با قدرت ۱۰۲ اسب‌بخار و گشتاور ۱۴۰ نیوتن‌متر استفاده می‌کند که با گیربکس CVT به چرخ‌های جلو انتقال می‌یابد. مصرف سوخت این خودرو در هر صد کیلومتر به طور متوسط ۶.۱ لیتر است. کابین آن ساده و زیبا با داشبوردی با خطوط افقی و نمایشگر ایستاده است.
ایران‌خودرو شرایط فروش جدید پژو‌پارس در ۱۴۰۳ را اعلام کرد. همچنین شرایط فروش جدید آریزو ۶ نیز اعلام شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها