پنجشنبه, 6 اردیبهشت 1403 2024,April

کدام ارزهای دیجیتال می توانند جایگزین بیت کوین شوند؟

24 خرداد 1401
کدام ارزهای دیجیتال می توانند جایگزین بیت کوین شوند؟

به گزارش بانک اول کارشناسان پیش‌بینی کردند که سه ارز دیجیتالی در سال ۲۰۲۲ می‌توانند از بیت‌کوین پیشی بگیرند.

به گزارش ایسنا به نقل از نیوز، بیت‌کوین در سال ۲۰۲۱ و با توجه به اینکه در گذشته نیز به‌عنوان بزرگ‌ترین ارز دیجیتال بازار بود به دستاوردهای چشمگیری دست یافت و اکنون طی پنج سال ارزش آن بیش از ۴۷۵۰ درصد افزایش یافته است. ارزش فعلی بازار بیت‌کوین که تقریبا ۹۰۰ میلیارد دلار است، برتری و قدرت ماندگاری آن را نشان می‌دهد  اما تعجب‌آور نخواهد بود که توکن‌های دیگر در آینده عملکرد بهتری داشته باشند.

اتریوم

توکن اتر با ارزش بازار حدود ۴۵۰ میلیارد دلار به‌عنوان دومین ارز دیجیتال بزرگ رتبه‌بندی می‌شود. اگرچه ارزش بازار آن فقط نصف ارزش بیت‌کوین است اما به‌طور قابل‌توجهی از رهبر بازار در سال گذشته پیشی گرفت و بیش از ۴۰۰ درصد افزایش داشت. در حالی که بیت‌کوین با اختلاف قابل‌توجهی همچنان برترین است، نشانه‌هایی وجود دارد که اتریوم می‌تواند در مسیر تصاحب باشد. این رویداد فلیپنینگ نامیده شده است و می‌تواند نشان‌دهنده یک تغییر بزرگ در بازار ارزهای دیجیتال باشد.

سولانا

 

سولانا  در سال ۲۰۲۱ دستاوردهای مهمی داشت و بیش از ۱۰ هزار درصد افزایش یافت. سولانا یک رقیب مستقیم برای اتریوم است و یک مزیت قابل‌توجه (ظرفیت پردازش سریع تراکنش) دارد. سولانا با برنامه به سرعت در حال رشد، می‌تواند بازهم عملکرد قابل‌توجهی نسبت به بیت‌کوین در سال ۲۰۲۲ داشته باشد.

بیسیک اتنشن توکن (BAT)

این شرکت یک سرویس کیف پول رمزنگاری متمرکز بر حریم خصوصی و امنیت ارائه می‌دهد که امکان ذخیره ارزهای دیجیتال را از طریق پلت‌فرم خود فراهم می‌کند. علاوه بر خدمات مناسب، اندازه نسبتا کوچک BAT دلیل دیگری برای عملکرد بهتر از بیت‌کوین در سال ۲۰۲۲ است.

محدودیتی برای تعداد توکن‌های BAT مانند بیت‌کوین وجود دارد که همیشه در گردش هستند. اگر مرورگر بریو، کیف پول کریپتو و سرویس‌های جدید به جذب کاربران ادامه دهند، این یک کمبود بالقوه عرضه را ایجاد می‌کند که می‌تواند سودهای بزرگی را برای ارز دیجیتال ایجاد کند.

اخبار مرتبط
با همه این‌ها لازم است که بدانیم بهترین صرافی ارز دیجیتال چه ویژگی‌هایی دارد تا بتوانیم به عنوان یک کاربر با دیدگاه باز انتخاب داشته باشیم. لذا ما در ادامه این مطلب شما را با معیارهای انتخاب بهترین صرافی ارز دیجیتال آشنا می‌کنیم.
با گذشت زمان، این ثبات ناشی از تقاضای جهانی منجر به کاهش تورم، افت نرخ بهره برای کسب‌وکارها و مصرف‌کنندگان آمریکایی شده و به ایالات متحده اجازه داده تا کسری‌های مالی و تجاری خود را بدون تحمل پیامدهای منفی جبران کند. البته ایالات متحده با استفاده از ابزار دلار می‌تواند با جمع‌آوری داده‌های تجارت جهانی و دسترسی به حساب‌های دلاری و سیستم مالی اهرم فشاری را در اختیار داشته باشد.
قیمت هر دلار آمریکا که ظرف روزهای گذشته شیب صعودی به‌خود گرفته بود، پس از پاسخ نظامی ایران و نمایش قدرت منطقه‌ای ایران عقب‌نشینی کرد و با نزول مواجه شد.افرادی که شنبه شب تحت تاثیر جو روانی ایجاد شده تتر خریدند با نزول های سنگین مواجه شدند
پس از واکنش شب گذشته ایران به حمله موشکی چندی قبل رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق و شهادت مستشاران ایرانی، ارزش بیت‌کوین و سایر رمزارزها امروز سقوط کرد. قیمت بیت‌کوین، به میزان هفت درصد در کمتر از یک ساعت، کاهش یافت و قیمت سایر ارزهای دیجیتال نیز با اقدام جمهوری اسلامی ایران در سرزمین‌های اشغالی در پاسخ به آنچه در دمشق رخ داد، به شدت سقوط کرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها