جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

کدام رمزارزها در ۲۰۲۲ بیشترین افزایش را دارند؟

24 خرداد 1401
کدام رمزارزها در ۲۰۲۲ بیشترین افزایش را دارند؟

به گزارش بانک اول ، علیرغم اینکه بازار ارزهای دیجیتال به پایین‌ترین حد خود در چند ماه گذشته رسیده است اما ارزهای اصلی مانند بیت‌کوین و اتریوم احتمالا در سال ۲۰۲۲ به بالاترین حد خود خواهند رسید و به قیمت ۱۰۰ هزار و ۵ هزار دلار پیش خواهند رفت.

مک گلون افزود: مهمترین موضوع، فدرال رزو است زیرا با بیشترین تورم در چهار دهه اخیر مواجه شده است و در صورت ادامه افزایش دارایی‌های ریسکی تمایل بیشتری به افزایش نرخ بهره خواهد داشت.

مک گلون همچنین پیش‌بینی کرد که بیت‌کوین، اتر و استیبل کوین‌های ثابت ایالات‌متحده در سال ۲۰۲۲ برتری خود را حفظ خواهند کرد، در حالی که برخی از برندگان برتر سال ۲۰۲۱ مانند بایننس کوین و سولانا ممکن است از بین برترین‌ها خارج شوند.

زک پاندل، تحلیلگر گلدمن ساکس، رئیس استراتژی جهانی ارز خارجی اظهار کرد: بیت‌کوین طی پنج سال آینده می‌تواند ۵۰ درصد از سهم بازار ارزش را پشت سر بگذارد.

مک‌گلون گفت: دارایی‌های رمزنگاری در میان دارایی‌های پرخطر هستند اما اولین‌ها به سرعت به دارایی ذخیره دیجیتالی جهان تبدیل خواهند شد.

اخبار مرتبط
بازار ارزهای دیجیتال، مورد توجه بسیاری افراد و شرکت ها قرار رفته و امروزه بسیاری از معاملات جهانی با رمز ارز ها صورت می گیرد. برد گارلینگهاوس (Brad Garlinghouse)، مدیرعامل ریپل، با اشاره به رونق اخیر بازار ارزهای دیجیتال، بر اهمیت کاربرد واقعی ارزهای دیجیتال برای موفقیت در این دوره تاکید کرد.
رمزارزهای دیجیتال همچنان در مسیر نزولی هستند و بیت‌کوین و اتریوم سقوط کردند.
بیت‌کوین در بهترین روز‌های خودش قرار دارد و با احتساب بازدهی ۵۰ درصدی در یک ماه به یک قدمی کانال ۷۰ هزار دلار رسیده است. افزایش قیمت بیت کوین از این جهت در روز‌های اخیر مورد توجه تریدر‌ها و افکار عمومی قرار گرفته که رهبر بازار ارز دیجیتال رسما پا به محدوده جدیدی گذاشته اما از یک ماه قبل به این طرف اتریوم به‌عنوان دومین رمزارز برتر بازار سود ۶۰ درصدی برای سرمایه‌گذارانش به ارمغان آورده و اوضاع دوج‌کوین، شیبااینو و بایننس نیز که جزو ۱۰ رمزارز برتر بازار قرار می‌گیرند، از خود بیت‌کوین توپ‌تر بود
قیمت بیت کوین از اوایل سال جاری بیش از ۵۵ درصد افزایش یافته که عمدتاً به دلیل تایید صندوق‌های ETF اسپات بیت کوین بوده است

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها