شنبه, 1 اردیبهشت 1403 2024,April

اسامی برندگان پیش فروش سایپا دی 1400 | کلیک کنید

24 خرداد 1401
اسامی برندگان پیش فروش سایپا دی 1400 | کلیک کنید

به گزارش بانک اول 2 طرح پیش فروش سایپا و مشارکت در تولید سایپا از روز شانزدهم دی ماه آغاز و دو روز از طریق سایت سایپا ادامه داشت، سپس قرعه کشی آن روز نوزدهم دی ۱۴۰۰ با حضور مسئولان و نهادهای نظارتی انجام و اسامی برندگان اعلام شد.

برای مشاهده اسامی برندگان پیش فروش اینجا کلیک کنید

 

زمان تحویل محصولات سایپا

طبق اعلام سایپا زمان تحویل خودروها در این دو طرح از خرداد الی اسفند ۱۴۰۱ خواهد بود.

محصولات سایپا

بر پایه بخشنامه گروه خودروسازی سایپا در طرح فروش جدید سایپا محصولات شاهین G، کوییک S، کوییک R با گیربکس معمولی، کوییک با گیربکس معمولی، ساینا S، سایپا ۱۵۱ SE با موتور M۱۳ عرضه می‌شود.

تعداد شرکت کنندگان در طرح فروش سایپا

در آخرین طرح پیش فروش یک ساله سایپا ۱۰۱ هزار و ۲۴۹ نفر ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۹۸ هزار و ۹۷۸ نفر واجد شرایط حضور در قرعه‌کشی شدند. همچنین در طرح پیش فروش مشارکت در تولید سایپا ۳۱ هزار و ۹۸۸ نفر شرکت کردند که ۲۹ هزار و ۸۹۹ نفر واجد شرایط حضور در قرعه‌کشی شدند.

برندگان سایپا

در قرعه‌کشی پیش فروش یک ساله سایپا 13000نفر به عنوان برنده انتخاب و بیست و شش هزار نفر نیز به عنوان رزرو انتخاب شدند تا چنانچه منتخبان نتوانستند ثبت‌نام خود را تکمیل کنند، جایگزین شوند.

ظرفیت محصولات عرضه شده گروه خودروسازی سایپا در در طرح پیش فروش مشارکت در تولید نیز ۴ هزار خودرو است و برای آنکه حقی از متقاضیان خرید خودرو ضایع نشود، ۸ هزار نفر هم به عنوان رزرو در نظر گرفته شده‌اند.

قیمت محصولات سایپا

 

2طرح فروش سایپا در دی ۱۴۰۰ سایپا با قیمت غیر قطعی است و قیمت نهایی خودروها در زمان ارسال دعوتنامه به قیمت روز شرکت است؛ در این دو طرح شاهین G با پیش پرداخت علی‌الحساب صد و هفتاد و یک میلیون هشتصد و و نود و شش هزار و پانصد تومان، کوییک S با پیش پرداخت علی‌الحساب نود و یک میلیون و صد و سی و نه هزار و پانصد تومان، کوییک R گیربکس معمولی با پیش پرداخت علی‌الحساب هشتاد و هفت میلیون و هشت صد و چهل و هفت هزار و پانصد تومان، کوییک با گیربکس معمولی با پیش پرداخت علی‌الحساب هشتاد و دو میلیون نه صد و نوزده هزار تومان، ساینا S با پیش پرداخت علی‌الحساب هشتاد و سه میلیون و هفتصد هشتاد و نه هزار تومان و سایپا SE ۱۵۱ موتور M۱۳ با پیش پرداخت علی‌الحساب هفتاد و سه میلیون پانصد و پنج هزار ریال عرضه می‌شود.

 

مهلت واریز وجه سایپا

منتخبین تا ۷۲ ساعت بعد از اعلام نتایج فرصت دارند نسبت به پرداخت وجه بر اساس خودرویی که درخواست دادند، اقدام کنند، در غیر این صورت اسمشان از لیست حذف خواهد شد و افراد رزرو جایگزین خواهد شد.

 

اخبار مرتبط
معاون برنامه‌ریزی ستاد نوسازی ناوگان نوسازی و اسقاط خودروهای فرسوده بیان کرد: به دلیل نبودن گواهی و کم فروشی و رشد قیمت‌ها خارج از ضابطه این تصمیم توسط ستاد نوسازی و طبق تبصره سه آئین نامه سامانه صنعت خودرو به عوارض ریالی مبدل شد.
فعال‌سازی این بخشنامه بر روی وبسایت esale.ikco.ir پس از دریافت پیامک از ایران‌خودرو انجام خواهد شد. تکمیل مراحل ثبت نام تنها از طریق وبسایت ثبت نام ایران خودرو امکان‌پذیر است. لطفاً توجه داشته باشید که در صورت انجام مراحل از طریق وبسایت‌های دیگر، شرکت ایران خودرو هیچ‌گونه مسئولیتی را بر عهده نمی‌گیرد. ثبت نام تنها از طریق وبسایت ایران خودرو و به صورت آنلاین انجام می‌شود و متقاضیان موظفند نمایندگی محل سکونت خود را برای ثبت سفارش انتخاب کنند.
پژو پارس برخلاف وعده سازمان ملی استاندارد از خط تولید ایرانخودرو کنار نرفت و احتمالا بدون استاندارد‌های ۸۵ گانه در سال جدید به متقاضیان سامانه تحویل داده می‌شود. این وسط حدود ۱۵۰ میلیون به خریدارانی که از زمستان پارسال چشم‌انتظار این محصول بودند، ضرر وارد شد. براساس آخرین بخشنامه اعلامی شرکت ایران خودرو، قیمت جدید خودرو پژو پارس با موتور XU۷P ویژه فروردین و اردیبهشت ۱۴۰۳ اطلاع رسانی شد.
فروش ۳ محصول سایپا در سامانه این شرکت فعال شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها