جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

اطلاعیه جدید درباره فروش دیگنیتی و فیدیلیتی

24 خرداد 1401
اطلاعیه جدید درباره فروش دیگنیتی و فیدیلیتی

به گزارش بانک اول «مجتبی نظری» امروز (سه شنبه) افزود: روز گذشته (دوشنبه) فروش نقدی دو محصول نوبرانه گروه‌بهمن یعنی «دیگنیتی» و «فیدیلیتی» یک ساعت قبل از انجام فروش اینترنتی به دلیل مشکلات زیرساختی لغو شد.

 

وی خاطرنشان کرد: این فروش نقدی بدون هیچ‌گونه افزایش قیمتی در ابتدای هفته آینده به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

نظری ادامه داد: سعی گروه بهمن بر مشتری مداری و رسانیدن محصولات به دست مشتریان و مصرف کنندگان واقعی است، روز گذشته برخی از مشکلات زیرساختی و مشکل در ثبت نام آنلاین منجر به لغو برنامه فروش شد و هرگونه شایعات در خصوص افزایش قیمت‌ها بی‌اساس است.

وی یادآور شد: در این زمینه اکنون برخی محدودیت‌ها برای فروش ایجاد شده، به طوری که هر کد ملی قادر به یک خرید خودرو خواهد بود و تکرار خرید توسط یک کد ملی را شاهد نخواهیم بود.

 

مدیر ارتباطات گروه بهمن اضافه کرد: همچنین محدودیت کد ملی را برای نمایندگی های فروش خود ایجاد کردیم و این نمایندگی‌ها قادر به ثبت نام خواهند بود.

وی با اشاره به قوی‌تر شدن زیرساخت‌ها در برنامه فروش هفته آینده، تاکید کرد: گروه بهمن در هر مرحله‌ای متوجه حضور مشتریان غیرواقعی شود از فروش خودرو جلوگیری خواهد کرد، همچنین امکان صلح خودرو در مرحله ثبت نام و انتقال امتیاز خودرو به دیگران برداشته شده است./ایرنا

اخبار مرتبط
نسل چهارم هیوندای توسان فعلی از سال ۲۰۲۰ در ایالات متحده عرضه شد. اکنون این شاسی بلند جمع و جور بالاخره برای مدل سال ۲۰۲۵ فیس لیفت شده است. اگرچه ممکن است در نمای بیرونی بدون تغییر به نظر برسد، اما تغییرات اندکی در جلوپنجره و قسمت پایینی سپر وجود دارد که باعث می‌شود توسان عریض‌تر به نظر برسد.
تورم وسایل نقلیه از ابتدای سال ۱۴۰۱ نزدیک به ۹۲ درصد بوده است که ادامه‌ این روند برای بازار خودرو در سال ۱۴۰۳ نشان از رشد ۳۹درصدی قیمت‌ها در بازار خودرو دارد.
ساینا دنده‌ای ساده یکی از ارزان‌ترین سواری‌های صفرکیلومتر است و ۳۸۰ میلیون قیمت دارد. کوییک دنده‌ای ۳۸۵ میلیون فروخته می‌شود و قیمت تیبا صندوقدار به ۳۹۰ میلیون تومان رسیده است.
با انتشار گزارش تلفیقی ۶ ماهه شرکت ایران خودرو مشخص شد که جمع کل زیان انباشته صنعت خودروسازی از مرز ۲۰۰ هزار میلیارد تومان عبور کرده است. از این میزان ۱۰۶ هزار میلیارد تومان مربوط به ایران خودرو ۸۹ هزارو ۵۲۷ میلیارد تومان مربوط به گروه سایپا و ۲۰ هزارو ۵۸۷ میلیارد تومان مربوط به پارس خودرو است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها