پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی چقدر است؟

24 خرداد 1401
عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی چقدر است؟

به گزارش بانک اول هر ساله با نزدیک شدن به سال جدید، موضوع عیدی بازنشستگان یکی از مباحث داغی است که در رسانه‌ها مطرح می‌شود؛ دهقان‌کیا، رییس کانون بازنشستگان کارگری تهران در پاسخ به  این سوال که عیدی بازنشستگان در سال گذشته به چه صورت بود، اظهارکرد: عیدی سال گذشته بازنشستگان تامین اجتماعی به یک حقوق هم نرسید و تنها حدود یک میلیون و ۵۰۰هزار تومان واریز شد. 

 

روزهای گذشته نیز انتشار نقل قولی از رییس کانون بازنشستگان حاکی از این بود که امسال نیز عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی کم‌تر از یک پایه حقوقی است. در این خبر آمده بود که میزان عیدی بازنشستگان مشخص نیست و تلاش بر این است که عیدی معادل یک حقوق باشد.

در واقع این مصاحبه به صورتی غیر مستقیم این پیام را می‌داد که ممکن است عیدی امسال نیز کمتر از یک حقوق باشد

دهقان‌کیا در پاسخ به این سوال که عیدی بازنشستگان، امسال چه قدر خواهد بود، با تکذیب گفته‌ای مبنی بر اینکه سعی می‌شود تا عیدی بازنشستگان به اندازه یک ماه حقوق باشد، گفت: مبلغ مشخص نیست؛ اما عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی نیز همانند بازنشستگان کشوری محاسبه خواهد شد. 

اقتصاد انلاین

اخبار مرتبط
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی درباره زمان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال جاری توضیح داد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز ۷ بهمن ۱۴۰۲ با افزایش ۲۰ درصدی حقوق صندوق‌های بازنشستگی کشوری و لشکری و سایر صندوق‌های بازنشستگی وابسته به دستگاه‌های اجرایی برای سال ۱۴۰۳ موافقت کردند، اما این افزایش حقوق از چه زمانی اعمال خواهد شد؟
روابط‌عمومی صندوق از فرهنگیانی که علاقه‌مند به عضویت هستند خواسته است با مراجعه به دفاتر نمایندگی صندوق در سراسر کشور یا ادارات تعاون آموزش و پرورش نسبت به عضویت اقدام کنند تا از خدمات حین خدمت و سودآوری این مجموعه بزرگ اقتصادی در زمان بازنشستگی بهره‌مند شوند.
سازمان تامین اجتماعی و بانک رفاه کارگران خطاب به بازنشستگان و مستمری بگیران در اطلاعیه‌ای درباره فروش سهام شرکت پتروشیمی امیرکبیر شفاف سازی کردند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
Sahar
ارسال شده در : پنجشنبه 12 آبان 1401

تو رو خدا عیدی بازنشستگان تامین اجتماعی رو هم اندازه حقوقشون بدین.آخه چطوری با این گرونی جنس ها و اجاره خونه های بالا میشه با عیدی یک میلیون و پانصد یا حقوق پنج میلیون و چهارصد زندگی کرد؟این بنده های خدا یه عمر کار کردن و پول به بیمه دادن تا دمه پیری آسایش داشته باشن و دغدغه پول نداشته باشن.نه اینکه همش جوش اجاره و گرونی رو بزنن یا بازم مجبور بشن با سن بالا کار کنن.هوای اینها رو هم داشته باشین.لااقل حقوق حداقل بگیران رو هم یکم بالاتر ببرین.یکم انصاف داشته باشین.آخه با این تورم قیمت ها میشه با پنج میلیون و چهارصد زندگی کرد؟

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها