پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

رمزارز 2035 چه خواهد بود؟

24 خرداد 1401
رمزارز 2035 چه خواهد بود؟

به گزارش بانک اول ویتالیک بوترین،برنامه‌نویس روسی‌کانادایی،در توییتر،نظرسنجی‌جالبی‌به راه انداخت. او می‌خواهد نظر جامعه اتریوم را برای مناسب‌ترین رمزارز جایگزین اتریوم بداند.

او از 3.1 میلیون فالوور خود پرسید؛چه ارزی غیراز ETH در13 سال آینده تبدیل به ابزار اصلی پرداخت و ذخیره ارزش خواهدشد: فرض کنیددر سال 2035 از خواب بیدارمی‌شوید و 80٪ تراکنش‌ها و پس‌اندازها با استفاده از رمزارز صورت می‌گیرد. اگر آن ارز دیجیتال اتریوم نباشید، ترجیح می‌دهد کدام ارز دیجیتال باشد؟

بیت‌کوین بابیش از 401هزار رای،در جایگاه نخست و کاردانو با 29.4 درصد از نظرها در جایگاه دوم قرار گرفت. سولانا که از آن با عنوان قاتل اتریوم یاد می‌شود با کسب ۱۴ درصد آرا در جایگاه سوم است. فقط 7 درصد از پاسخ‌دهندگان، دلار آمریکا را در سال 2035 ارز برتر دانستند.

در یک نظرسنجی دیگرکه بیش از147هزار کاربر در آن شرکت کرده‌اند،بایننس‌کوین با 39 درصد،پیشتاز است. ترون رتبه دوم و پس از این دو Neo در جایگاه سوم قرار دارد.

 

بسیاری از جوامع در پاسخ به بوترین، پروژه‌های خود را معرفی کردند. بنیان‌گذار Dogecoin نیز رمزارز خود را به عنوان مهمترین ارز در سال ۲۰۳۵ معرفی کرد. طبق گزارش U.Today، تسلا به طور رسمی از امروز پذیرش DOGE را برای برخی از محصولات این شرکت آغاز و باعث افزایش قیمت میم‌کوین دوج شده است.

اتریوم در پارسال بازدهی درخشانی داشت، اما برخی تحلیل‌گران مثل نیکولاوس پانیگیرتزوگلو این ارز‌دیجیتال را در سال ۲۰۲۲ با روندی کاهشی می‌دانند. جی پی مورگان، تحلیل‌گر، مهمترین دلیل افت ارزش اتریوم در سال جدید را مشکل مربوط به مقیاس‌پذیری شبکه می‌داند.

اخبار مرتبط
بازار ارزهای دیجیتال، مورد توجه بسیاری افراد و شرکت ها قرار رفته و امروزه بسیاری از معاملات جهانی با رمز ارز ها صورت می گیرد. برد گارلینگهاوس (Brad Garlinghouse)، مدیرعامل ریپل، با اشاره به رونق اخیر بازار ارزهای دیجیتال، بر اهمیت کاربرد واقعی ارزهای دیجیتال برای موفقیت در این دوره تاکید کرد.
رمزارزهای دیجیتال همچنان در مسیر نزولی هستند و بیت‌کوین و اتریوم سقوط کردند.
بیت‌کوین در بهترین روز‌های خودش قرار دارد و با احتساب بازدهی ۵۰ درصدی در یک ماه به یک قدمی کانال ۷۰ هزار دلار رسیده است. افزایش قیمت بیت کوین از این جهت در روز‌های اخیر مورد توجه تریدر‌ها و افکار عمومی قرار گرفته که رهبر بازار ارز دیجیتال رسما پا به محدوده جدیدی گذاشته اما از یک ماه قبل به این طرف اتریوم به‌عنوان دومین رمزارز برتر بازار سود ۶۰ درصدی برای سرمایه‌گذارانش به ارمغان آورده و اوضاع دوج‌کوین، شیبااینو و بایننس نیز که جزو ۱۰ رمزارز برتر بازار قرار می‌گیرند، از خود بیت‌کوین توپ‌تر بود
قیمت بیت کوین از اوایل سال جاری بیش از ۵۵ درصد افزایش یافته که عمدتاً به دلیل تایید صندوق‌های ETF اسپات بیت کوین بوده است

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها