چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 2024,April

دریافت آسان وام قرض الحسنه ازدواج از بانک مهر ایران

24 خرداد 1401
دریافت آسان وام قرض الحسنه ازدواج از بانک مهر ایران

به گزارش بانک اول سعید شمسی‌نژاد، مدیرعامل بانک قرض الحسنه مهر ایران، اعلام کرده که این بانک سعی می‌کند تا در کوتاه‌ترین زمان ممکن نسبت به پرداخت وام ازدواج معرفی شدگان از سوی سامانه بانک مرکزی اقدام کند. با استفاده از تهمیدات انجام شده توسط بانک مهر ایران، حتی برای گرفتن کارت بانکی به منظور واریز وام ازدواج، لازم به مراجعه حضوری نیست. کارت بانکی به محل سکونت یا کار متقاضیان ارسال خواهد شد.

شمسی‌نژاد ابراز امیدواری کرده که مجموعه اقدامات انجام شده درباره آنلاین شدن افتتاح حساب و درخواست وام، برای همه افراد به خصوص متقاضیان تسهیلات ازدواج مفید خواهد بود. این بانک طی 9 ماهه ابتدایی سال جاری، 24 هزار و 439 میلیارد ریال وام ازدواج پرداخت کرده است.

شرایط تسهیلات قرض الحسنه ازدواج در سال 1400

طبق اعلام قبلی روابط عمومی بانک مهر ایران، مبلغ تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوجین، مطابق لایحه بودجه سال جاری، 70 میلیون تومان بوده و حداکثر دوره بازپرداخت آن هم 10 ساله تعیین شده است. در صورتی هم که مرد کمتر از 25 سال و زن کمتر از 23 سال سن داشته باشد، سقف وام برای هر یک از زوجین تا 100 میلیون تومان افزایش پیدا خواهد کرد.

افرادی امکان دریافت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج را خواهند داشت که تاکنون از این وام استفاده نکرده باشند؛ در غیر این صورت وام به این افراد تعلق نمی‌گیرد. لازم به ذکر است مبلغ این وام برای ایثارگران متفاوت بوده و 2 برابر افراد عادی اعلام شده است.

اخبار مرتبط
موضوع وام با کارت یارانه از سال ۱۳۹۶ و با بخشنامه بانک مرکزی آغاز شد که در همان زمان بانک‌ها اعلام کردند منابع لازم برای پرداخت وام یارانه به مشمولان را ندارند و البته بانک مرکزی هم تکلیفی را بر دوش شبکه بانکی نگذاشت. دو سال بعد همزمان با شیوع ویروس کرونا در ایران، دولت دوازدهم وام‌های یک میلیون تومانی پرداخت کرد که اقساط آن هر ماه از حساب کارت یارانه متقاضیان کسر می‌شد.
بانک رفاه کارگران به منظور تداوم سیاست های حمایتی خود از جامعه مستمری بگیران سازمان تامین اجتماعی، کارکنان شرکت ها و سازمان های متعامل با بانک، در قالب “طرح امید رفاه”تسهیلات پرداخت می کند. تسهیلات طرح امید رفاه به مستمری بگیران ارجمند سازمان تامین اجتماعی که حقوق خود را از بانک رفاه دریافت می کنند و کارکنان محترم بازنشسته بانک رفاه، در قالب عقد قرض الحسنه به میزان بیست میلیون تا یکصد میلیون ریال با نرخ کارمزد سالانه ۴ درصد پرداخت می شود.
با توجه به هماهنگی های انجام شده با بانک صادرات ایران به عنوان بانک عامل و تامین اعتبار لازم از سوی این بانک، واریز وام ۳۰ میلیون تومانی نوبت هفتم از عصر دیروز به حساب بیش از ۳۲ هزار نفر از متقاضیان واجد شرایط آغاز شده است.
وام سیم کارت نوعی تسهیلات مالی است که به شما امکان می‌دهد تا به اندازه ارزش سیم کارت دائمی همراه اول خود وام دریافت کنید

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها