جمعه, 31 فروردین 1403 2024,April

نحوه دریافت وام فوری 50 میلیون تومانی بانک اقتصاد نوین + مبلغ اقساط

24 خرداد 1401
 نحوه دریافت وام فوری 50 میلیون تومانی بانک اقتصاد نوین + مبلغ اقساط

به گزارش بانک اول بانک اقتصاد نوین مانند دیگر بانک‌ها در صورت داشتن منابع مالی کافی، به مشتریان خود انواع تسهیلات را ارائه می‌دهد. طرح تسهیلاتی انتخاب نوین برای خرید کالای بادوام از فروشگاه اسنوا تدارک دیده شده است.

این فروشگاه بیشتر از هزار شعبه و نمایندگی در سراسر کشور دارد. متقاضیان با مراجعه به یکی از شعب اسنوا و گرفتن پیش فاکتور، به یکی از شعبه‌های بانک اقتصاد نوین مراجعه کرده و بعد از طی مراحل اداری، افتتاح سپرده قرض الحسنه و تشکیل پرونده، نسبت به دریافت تسهیلات اقدام می‌کنند.

حداکثر مبلغ این تسهیلات 50 میلیون تومان اعلام شده و سود آن هم 15 درصد است. متقاضیان به منظور دریافت این وام باید ضامن رسمی داشته باشند. سقف مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات هم 36 ماه است.

شرایط لازم برای دریافت وام انتخاب نوین

متقاضیان باید هزینه تشکیل پرونده و اعتبار سنجی و همچنین آبونمان سالیانه را هم بپردازند. لازم به ذکر است که وام گیرنده نباید دارای بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی باشد. این تسهیلات در قالب یک کارت اعتباری به وام گیرنده اعطا می‌شود.

در صورتی که فردی حداکثر مبلغ این تسهیلات را با سود 15 درصد دریافت کند و مدت زمان بازپرداخت هم برای وی 36 ماه تعیین شود، باید ماهیانه یک میلیون و 733 هزار و 266 تومان قسط بپردازد. کل سود وام 12 میلیون و 397 هزار و 591 تومان و مجموع رقم وام و سود هم 62 میلیون و 957 هزار و 591 تومان خواهد بود.

اخبار مرتبط
بانک مرکزی بندهای مرتبط با قانون بودجه سال ۱۴۰۳ در خصوص پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج را به شبکه بانکی ابلاغ کرد. بر این اساس تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج‌هایی که تاریخ ازدواج آن‌ها بعد از ۰۱‌/۰۱‌/۱۳۹۹ بوده است مبلغ سه میلیارد (۳،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ده ساله است؛ همچنین تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای زوج‌های زیر بیست و پنج سال و زوجه‌های زیر بیست و سه سال مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون (۳،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال خواهد بود.
ثبت نام برای وام اجاره خانه ۱۴۰۳، از طریق سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن tem.mrud.ir​، صورت می گیرد. در صورتی که اشخاص، متقاضی دریافت وام ودیعه مسکن ۱۴۰۳ می باشند، می بایست شرایط مذکور در آیین نامه قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن را دارا باشند.
بانوان متقاضی این وام، می توانند با مراجعه به هر یک از شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در سراسر کشور نسبت به افتتاح سپرده مربوطه اقدام و از ۴ مرحله وام قرض الحسنه این بانک(مجموعاً ۲۰۲ میلیون تومان) به صورت متوالی بهره مند شوند.
اگر خانواده‌ای صاحب فرزند سوم و بیشتر از سال ۱۳۹۹ به بعد شود نیز می‌تواند از تسهیلات قرض‌الحسنه خرید، ساخت یا وام ودیعه مسکن، بهره‌مند شود که میزان مبلغ این وام، ۳۰۰ میلیون تومان تعیین خواهد شد و زمان بازپرداخت آن نیز ۲۰ سال است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها