جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

خبر مهم برای متقاضیان استخدام در آموزش و پرورش

24 خرداد 1401
خبر مهم برای متقاضیان استخدام در آموزش و پرورش

به گزارش بانک اول رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش با بیان "در آزمون استخدامی امسال ۳۴هزار نفر در استان‌های مختلف کشور جذب خواهند شد"، جزییات جدیدی از این آزمون را اعلام کرد.

دفترچه آزمون چه زمانی منتشر می‌شود؟

ناصر سلیمان‌زاده درباره برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش اظهار کرد: با توجه به صحبت‌هایی که با سازمان اداری و استخدامی انجام شد، اعلام کردند تا اواخر دی دفترچه آزمون را بارگذاری می‌کنند و امکان ثبت‌نام برای متقاضیان وجود دارد.

وی افزود: در آزمون استخدامی امسال، ۳۴ هزار نفر جذب می‌شوند و از سال گذشته نیز برخی سهمیه‌های خالی باقی مانده است.

رئیس مرکز برنامه‌ریزی منابع انسانی و امور اداری وزارت آموزش و پرورش گفت: در آزمون استخدامی امسال در شهرهای مختلف از جمله تهران استخدام نیرو داریم و در استان‌های سیستان و بلوچستان، خراسان رضوی و شهرستان‌های تهران به‌دلیل شدت نیاز موجود، سهمیه استخدام قابل توجه است.

پیش از این، میثم لطیفی رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور درباره زمان برگزاری آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی، گفته بود: به‌طور قطع، آزمون استخدامی دستگاه‌ها تا پایان امسال برگزار خواهد شد.

پیش از این پذیرفته‌شدگان در آزمون استخدامی سال ۹۹ که در مرحله مصاحبه به‌دلیل نبود ظرفیت کافی پذیرش نشدند (کارنامه‌سبزها) در اعتراضات متعدد مقابل وزارت آموزش و پرورش خواستار تخصیص سهمیه آزمون استخدامی به آنها برای استخدام بودند.

هزینه ثبت‌نام در آزمون استخدامی دستگاه‌های اجرایی برای سال ۹۹، ۶۱ هزار تومان بود./تسنیم

اخبار مرتبط
به هر حال پیش‌بینی دولت بر فروش بیشتر از این میزان استوار است و همین مساله اولین احتمال عدم تحقق را پررنگ می‎سازد. به عبارت دیگر من معتقدم که این مساله خود مشکلی اساسی برای وقوع کسری بودجه تلقی می‌شود.
در این مصوبه علاوه بر ضریب حقوق شاغلان و بازنشستگان، مبالغ حداقل حقوق و مزایای مستمر، حداقل حکم کارگزینی و سقف خالص پرداختی متوسط ماهانه کارمندان نیز مشخص شده است.
رییس پلیس فتا تهران تأکید کرد: افراد باید پس از مواجهه با این گونه پیام‌ها، حتی از طرف اعضای خانواده‌ی خود، قبل از اقدام به واریز وجه از طریق تماس تلفنی صحت آن پیام را بررسی کنند؛ چرا که ممکن است شبکه‌ی اجتماعی ارسال‌کننده‌ی پیام هک شده باشد و او این پیام را نفرستاده باشد.
معاون بهره برداری و فروش سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی ادامه داد: کالا‌های اساسی شامل لوازم خانگی برقی، لوازم آشپزخانه، کالای دیجیتال، وسایل سرمایشی، گرمایشی و ... است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها