جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

تسهیلات 40 میلیارد تومانی بانک پارسیان مختص چه گروهی است؟

24 خرداد 1401
تسهیلات 40 میلیارد تومانی بانک پارسیان مختص چه گروهی است؟

به گزارش بانک اول بانک پارسیان این تسهیلات را با شعار «صادرات به اعتبار پارسیان»، از محل صندوق توسعه ملی به مشتریان واجد شرایط ارائه می‌دهد.

صندوق توسعه ملی در قالب اصل 44 قانون اساسی و دیگر بندهای مترقی آن در حوزه ارتقا کمی و کیفی تولید ملی، اشتغال زایی، اجرای اهداف اقتصاد مقاومتی، تولیدات صادرات محور و توانمندسازی بخش خصوصی نقش آفرینی دارد.

حال این مجموعه با عاملیت بانک پارسیان در زمینه صادرات بیشتر محصولات غیرنفتی تسهیلاتی را ارائه داده است. سقف تسهیلات اعطایی بانک پارسیان به واحدهای صادرکننده 40 میلیارد تومان اعلام شده است. نرخ سود این تسهیلات 14.5 درصد بوده و افراد می‌توانند ظرف یک سال اقساط آن را پرداخت کنند.

شرایط ویژه دریافت بسته حمایتی ویژه صادرکنندگان کالا بانک پارسیان

شرکت‌هایی امکان دریافت این وام را دارند که همه ی شرایط عمومی اخذ تسهیلات از محل منابع صندوق توسعه ملی را داشته باشند. متقاضیان به منظور درخواست برای این وام باید اطلاعات لازم را در سامانه بهین یاب ثبت کنند.

بهین یاب درگاه اطلاعات و خدمات صنعت، معدن و تجارت است. این اطلاعات مشخصات ثبتی شرکت، وضعیت مالی و سوابق فعالیت صادراتی آن را طی 3سال گذشته از جهت مبلغ، نوع کالا و خدمات و کشورهای هدف صادرات شامل می‌شود.

پس از انجام کلیه مراحل و ثبت اطلاعات لازم، متقاضیان باید برای درخواست کتبی این نوع تسهیلات به یکی از شعب بانک پارسیان مراجعه کنند. بانک بعد از انجام مراحل قانونی و مشخص کردن توان بازپرداخت تسهیلات و شرایط متقاضیان، نسبت به عدم پرداخت یا پرداخت وام تصمیم گیری می‌کند.

اخبار مرتبط
تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج هایی که تاریخ ازدواج آنها بعد از ۱۴۰۱/۱/۱بوده است مبلغ سه میلیارد (۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ۱۰ ساله تعیین شده است.
این طرح از جمله طرح‌های اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه در بانک رفاه کارگران است که مشتریان این بانک می‌توانند بر اساس میانگین ایجادی در حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز خود، از مزایای آن بهره‌مند شوند. بر اساس این طرح، اشخاص حقیقی و شرکت‌های حقوقی دارای کسب‌وکارهای خرد و دانش‌بنیان می‌توانند با سپرده‌گذاری در مقاطع مختلف از تسهیلات قرض‌الحسنه با نرخ کارمزد صفر تا 4 درصد و بازپرداخت حداکثر 60 ماهه بهره‌مند و یا امتیاز حساب استفاده نشده را به کارکنان خود انتقال دهند.
معاون توسعه بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اینکه متخصصان ایرانی دانش‌آموخته خارج از کشور نیز می‌توانند برای درخواست بهره‌مندی از این تسهیلات، از طریق ارتباط با مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری اقدام کنند، گفت: هر متقاضی صرفاً مجاز به استفاده از یکی از تسهیلات ساخت/خرید و یا ودیعه اجاره مسکن است و در صورت استفاده از یکی از این دو، امکان معرفی برای تسهیلات مسکن دیگر وجود ندارد.
تسهیلات خرید لوازم خانگی بانک‌ها بر اساس درخواست مشتری از ۵ میلیون، ۱۰ میلیون، ۳۰ میلیون، ۵۰ میلیون، ۱۰۰، ۱۵۰ میلیون تا ۲۰۰ میلیون تومان است

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها