پنجشنبه, 30 فروردین 1403 2024,April

از کدام بانک‌ها وام بدون ضامن بگیریم؟ + اسامی ۱۲ بانک (۴ بهمن‌ماه ۱۴۰۰)

24 خرداد 1401
 از کدام بانک‌ها وام بدون ضامن بگیریم؟ + اسامی ۱۲ بانک (۴ بهمن‌ماه ۱۴۰۰)

به گزارش بانک اول حدود یک ماه قبل وزیر امور اقتصادی و دارایی اعلام کرد که تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات بدون ضامن پرداخت می‌شود.

او شب گذشته در توئیتر خود نوشت: «الوعده وفا با بخشنامه وزارت اقتصاد و پیرو جلسه هفته قبل آقای رئیس‌جمهور، بانک‌های زیرمجموعه این وزارت مکلف شدند تسهیلات زیر ۱۰۰ میلیون تومان افراد حقوق‌بگیر و مستمری‌بگیر دارای رتبه اعتباری مناسب (از بانک محل دریافت حفوف خود) را بدون ضامن انجام دهد.»

گرفتن وام دولتی بدون ضامن از ۱۲ بانک

از آنجایی که احسان خاندوزی گفته است این وام به بانک‌های زیرمجموعه وزارت اقتصاد پرداخت می‌شود، به نظر می‌رسد کارمندانی می‌توانند وام بدون ضامن بگیرند که حقوقشان از سوی یکی از ۱۲ بانک زیر پرداخت شود:

مسکن
سپه
رفاه کارگران
کشاورزی
ملی ایران
پست بانک
توسعه صادرات
صنعت و معدن
قرض الحسنه مهر ایران
صادرات
ملت
تجارت

اخبار مرتبط
اگر خانواده‌ای صاحب فرزند سوم و بیشتر از سال ۱۳۹۹ به بعد شود نیز می‌تواند از تسهیلات قرض‌الحسنه خرید، ساخت یا وام ودیعه مسکن، بهره‌مند شود که میزان مبلغ این وام، ۳۰۰ میلیون تومان تعیین خواهد شد و زمان بازپرداخت آن نیز ۲۰ سال است.
چنانچه افراد به شعب مراجعه می‌کنند و شکایت و درخواستی دارند، می‌توانند با تماس با سامانه ارتباطات مردمی بانک مرکزی (شماره تلفن ۲۷۰۶) یا «سامانه رسیدگی به شکایات و ارتباط مردمی»، درخواست‌ها و شکایت‌های خود را ثبت کنند.
بانک پارسیان این طرح تسهیلاتی را برای تمامی کسب و کارها، شرکت‌ها، اصناف، مشاغل حرفه‌ای و واحدهای اقتصادی اعم از تولیدی، خدماتی و بازرگانی تدارک دیده است. همچنین بانک پارسیان این تسهیلات را به اشخاص حقیقی اعم از بانوان خانه‌دار سپرده گذار، موجران، کارمندان، حقوق بگیران، بازنشستگان و مستمری بگیران پرداخت می‌کنند.
دهقان‌کیا با اشاره به رایزنی و مکاتبات انجام شده با سازمان تامین اجتماعی جهت افزایش وام بازنشستگان در سال ۱۴۰۳ گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال رقم وام بازنشستگان به ۳۰ میلیون تومان افزایش پیدا بکند که البته این موضوع مستلزم اخذ مجوز از هیئت مدیره از سازمان تامین اجتماعی است، اما پیش‌بینی می‌شود که مشکلی در این زمینه وجود نداشته باشد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
اس A
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

گوشمون پر هست از این مدل حرفا من امروز رفتم بانک سپه، ملی و انصار درخواست وام کردم.چه با ضامن چه بی ضامن.چه زیر صد میلیون و چه بالای صد میلیون.همه به اتفاق گفتن نداریم.حقوق بگیر بانک سپه هم هستم

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها