پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

شرایط پرداخت وام فوری بانک صادرات چیست؟

24 خرداد 1401
 شرایط پرداخت وام فوری بانک صادرات چیست؟

به گزارش بانک اول بعد از دستور رئیس جمهور و وزیر اقتصاد برای پرداخت وام ۱۰۰ میلیونی بدون ضامن، بسیاری از مشتریان هنگام مراجعه به شعب بانکی به در بسته خوردند. برخی از بانک‌ها برای پرداخت این وام سپرده بانکی می‌خواستند و برخی می‌گفتند بودجه لازم را ندارند و پرداخت این وام را به سال آینده موکول کردند.

اما حالا بانک صادرات اعلام کرده که وام ۱۰۰ میلیونی بدون ضامن را پرداخت می‌کند و شعب این بانک موظف به تکمیل پرونده و پرداخت تسهیلات زیر ۱۰۰ میلیون بدون ضامن هستند.

مدیرعامل این بانک گفته پرداخت وام ۱۰۰ میلیونی بانک صادرات از هفته قبل آغاز شده است و خبر پرداخت وام بدون ضامن از سال آینده صحت ندارد.

مشمولان وام ۱۰۰ میلیونی بانک صادرات

اما چه کسانی می‌توانند وام ۱۰۰ میلیونی بانک صادرات را بگیرند؟ حجت‌اله صیدی گفته کسانی که حقوقشان را از بانک صادرات ایران دریافت می‌کنند، چه شاغلین و چه بازنشستگان کشوری می‌توانند از این تسهیلات بر اساس شرایط استفاده کنند.

اولین شرط این است که فرد حقوق خود را از این بانک دریافت کند. چه افرادی که شاغل باشند چه بازنشسته.

افرادی که گواهی کسر از حقوق داشته باشند، با همان گواهی می‌توانند وام بدون ضامن بگیرند و نیازی به رتبه‌بندی ندارند. اما رتبه اعتباری افرادی که گواهی کسر از حقوق ندارند، باید سنجیده شود. اگر ریسک فردی A باشد می‌تواند بدون گواهی کسر از حقوق وام بگیرد. جز این وام بدون ضامن به افراد تعلق نمی‌گیرد.

چه کسانی نمی‌توانند وام ۱۰۰ میلیونی بگیرند؟

اگر رتبه اعتباری فردی پایین‌تر از A باشد، نمی‌تواند وام بدون ضامن بگیرد، مگر اینکه نامه کسر از حقوق داشته باشد. افرادی که چک برگشتی دارند و یا افرادی که ضامن فردی شده‌اند که بدهی معوق دارد هم مشمول وام بدون ضامن بانک صادرات نمی‌شوند. مگر اینکه این موارد و مشکلات آنها بررسی شود.

به گفته مدیرعامل بانک صادرات متقاضیان دریافت وام ۱۰۰ میلیونی می‌توانند از طریق سامانه شمس به صورت مجازی ثبت‌نام کرده و تمام کارها از این طریق انجام می‌شود و سپس با مراجعه به شعبه و اخذ امضاء از متقاضیان پرداخت به طور کامل انجام می‌شود.

اخبار مرتبط
تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج هایی که تاریخ ازدواج آنها بعد از ۱۴۰۱/۱/۱بوده است مبلغ سه میلیارد (۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ۱۰ ساله تعیین شده است.
این طرح از جمله طرح‌های اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه در بانک رفاه کارگران است که مشتریان این بانک می‌توانند بر اساس میانگین ایجادی در حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز خود، از مزایای آن بهره‌مند شوند. بر اساس این طرح، اشخاص حقیقی و شرکت‌های حقوقی دارای کسب‌وکارهای خرد و دانش‌بنیان می‌توانند با سپرده‌گذاری در مقاطع مختلف از تسهیلات قرض‌الحسنه با نرخ کارمزد صفر تا 4 درصد و بازپرداخت حداکثر 60 ماهه بهره‌مند و یا امتیاز حساب استفاده نشده را به کارکنان خود انتقال دهند.
معاون توسعه بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اینکه متخصصان ایرانی دانش‌آموخته خارج از کشور نیز می‌توانند برای درخواست بهره‌مندی از این تسهیلات، از طریق ارتباط با مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری اقدام کنند، گفت: هر متقاضی صرفاً مجاز به استفاده از یکی از تسهیلات ساخت/خرید و یا ودیعه اجاره مسکن است و در صورت استفاده از یکی از این دو، امکان معرفی برای تسهیلات مسکن دیگر وجود ندارد.
تسهیلات خرید لوازم خانگی بانک‌ها بر اساس درخواست مشتری از ۵ میلیون، ۱۰ میلیون، ۳۰ میلیون، ۵۰ میلیون، ۱۰۰، ۱۵۰ میلیون تا ۲۰۰ میلیون تومان است

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
منصور پوستچی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام من برگشتی دارم ملک خریدم ۳ تا چک دست فروشنده دارم قرار بوده ملک را تحویل بده ۵ سال پیش ارزشی نداشت پول بازنشستگی چیه چک را دادم طرف نه ملک را داده نه چک را بنده وام میخواهم بگیرم برای وکیل .حتی اگر چک ها را مبلغش را بانک بگذارم طرف برمیداره و دستم هیچ کجا بند نیست بازنشسته مخابرات هستم حقوق هم از صادرات میگیرم رسمی بودم .الان ضامن چک دار و جواز دار هم دارم چگونه وام بگیرم

قادر خادم
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

من حقوق بازنشستگی را از بانک صادرات میگیرم اما وارد سامانه شمس هم شدم تو گزینه تسهیلات این وام نبود

ناصر
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

درشیراز بانک صادرات میگوید ما سال ایند. در تیر ماه دادن وام را شروع می کنم

شهرام امینیان
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

در حالیکه مسئولین مختلف اعلام کرده‌اند وام ۱۰۰ میلیونی به بازنشستگان و .. بدون ضامن پرداخت میشود در مراجعه به بانک صادرات شعبه کوی‌کیهان رئیس محترم این شعبه اظهار نمودند. ۱. این وام فقط بصورت کارت اعتباری برای خرید کالای ایرانی پرداخت میشود.۲ . برای دریافت بیش از ۵۰ میلیون باید ضامن معرفی کنید. ۳ . براساس نامه کسر از حقوق به من ۹۰ میلیون تعلق میگرفت که براساس محاسبات ریاست محترم شعبه حدود ۶۷ میلیون تعلق میگیرد. ۴ . و....

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها