پنجشنبه, 30 فروردین 1403 2024,April

قیمت بیت کوین طی چند سال آینده چند برابر خواهد شد

24 خرداد 1401
 قیمت بیت کوین طی چند سال آینده چند برابر خواهد شد

به گزارش بانک اول رابرت بریدلاو، بنیانگذار و مدیر عامل شرکت Parallax Digital در مصاحبه ای اضهار داشت که قیمت بیت کوین طی چند سال آینده چند برابر خواهد شد.

او  اشاره کرد که ارزش بازار بیت کوین در حال حاضر در نزدیکی 1 تریلیون دلار قرار دارد و هنگامی که به 5 تریلیون دلار برسد می تواند معاملات بازار های جهانی را به خواست خود تغییر دهد.

 

به گفته این کارشناس بازار، در نهایت بانک های مرکزی به خرید بیت کوین رو آورده و در نتیجه فشار قیمتی شدیدی ایجاد خواهد شد که می تواند قیمت آن را چند برابر کند.

همچنین افزایش فشار تورمی نیز باعث افزایش بیت کوین خواهد شد. اظهارات بریدلاو در حالی است که فشار تورمی ایالات متحده در حال حاضر به عدد 7 درصد رسیده است که بالاترین تورم از چهل سال پیش را نشان می دهد.

وی اشاره کرد که با چاپ بی رویه دلار و افزایش تورم، در آینده دلار آمریکا ارزش خود را از دست داده و بیت کوین می تواند تا یک میلیون دلار ارزش داشته باشد. وی به عنوان مثال کشور ونزوئلا را مثال زد که ارزش پول آن به شکل قابل توجهی کاهش یافته است.
 

بریدلاو همچنین اشاره کرد که خطرات نزولی کمی متوجه بیت کوین به عنوان بزرگ ترین ارز دیجیتال جهان است در نتیجه که می توان به عنوان یک سرمایه گذاری امن به شمار بیاید.

اخبار مرتبط
قیمت هر دلار آمریکا که ظرف روزهای گذشته شیب صعودی به‌خود گرفته بود، پس از پاسخ نظامی ایران و نمایش قدرت منطقه‌ای ایران عقب‌نشینی کرد و با نزول مواجه شد.افرادی که شنبه شب تحت تاثیر جو روانی ایجاد شده تتر خریدند با نزول های سنگین مواجه شدند
پس از واکنش شب گذشته ایران به حمله موشکی چندی قبل رژیم صهیونیستی به ساختمان کنسولگری ایران در دمشق و شهادت مستشاران ایرانی، ارزش بیت‌کوین و سایر رمزارزها امروز سقوط کرد. قیمت بیت‌کوین، به میزان هفت درصد در کمتر از یک ساعت، کاهش یافت و قیمت سایر ارزهای دیجیتال نیز با اقدام جمهوری اسلامی ایران در سرزمین‌های اشغالی در پاسخ به آنچه در دمشق رخ داد، به شدت سقوط کرد.
ارزهای رمزپایه بزرگ ضرر کردند و اتریوم تا ۱۰ درصد کاهش یافت.
اولین قدم را با ایمن‌سازی دارایی‌های باقیمانده خود بردارید. به سرعت تمام رمزهای عبور مرتبط با حساب‌های ارز دیجیتال خود را تغییر دهید. این به جلوگیری از دسترسی غیرمجاز بیشتر کمک را می‌کند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها