پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

شرایط دریافت وام 50 و 100 میلیون تومانی بانک ملت بدون ضامن

24 خرداد 1401
شرایط دریافت وام 50 و 100 میلیون تومانی بانک ملت بدون ضامن

به گزارش بانک اول با توجه به اعلام مورخه 1400/10/19 وزارت امور اقتصاد و دارایی در راستای تسهیل در  پرداخت وام و تسهیلات خرد تا سقف 100 میلیون تومان به کارکنان ٬ بازنشستگان و مستمری بگیران بخش های دولتی ٬ عمومی و خصوصی ٬ بانک ملت با صدور اطلاعیه ای شرایط و دستورالعمل پرداخت این وام را به شعب خود در ساسر کشور ابلاغ کرد.

بر این اساس مقرر گردید کلیه کارکنان ٬ بازنشستگان ٬ و مستمری بگیران بخش های دولتی ٬ عمومی و خصوصی که حقوق ایشان از طریق بانک ملت پرداخت می شود ٬ با هدف تسهیل و تسریع در فرایند اجرایی و همچنین رعایت فاصله گذاری اجتماعی در ایام همه گیری کرونا جهت دریافت تسهیلات بدون ضامن در قالب کارت اعتباری از طریق بستر فرابانک و به صورت غیر حضوری به شرح ذیل اقدام نمایند:

1- کلیه شاغلین و مستمری بگیران دستگاههای اجرایی دولتی (شامل : وزارتخانه ها ٬ سازمان های دولتی ٬ شرکت های دولتی و....) و نهادهای عمومی دولتی و غیر دولتی و سایر شرکتهای بخش خصوصی حسب تشخیص بانک که حقوقشان نزد بانک ملت است و دارای رتیبه اعتباری A-B و C می باشند تا سقف 100 میلیون تومان بدون ضامن و با نامه کسر از حقوق از این تسهیلات استفاده کنند.

2- کارکنان سایر شرکت های بخش خصوصی به تسخیص بانک که مشمول بند 1 نبوده و واریز حقوقشان نزد بانک ملت است و دارای رتبه اعتباری A و B می باشند ٬ تا سقف 500 میلیون ریال بدون ضامن و با نامه کسر از حقوق و تا  سقف 100 میلیون تومان با یک نفر ضامن معتبر و نامه کسر از حقوق این تسهیلات را دریافت می کنند.

3-کلیه مشمولین بند 2 که دارای رتبه اعتباری C  می باشند با ارایه یک ضامن معتبر و نامه کسر از حقوق می توانند از این تسهیلات بهرمند گردند.

اعطای تسهیلات بدون ضامن از طریق سامانه فرابانک ملت و به صورت غیر حضوری انجام می شود.

وام گیرنده و ضامنین باید فاقد هر گونه چک برگشتی و تسهیلات معوق و سررسید گذشته در شبکه بانکی کشور باشند.

وام گیرنده باید مدارک لازم مبنی بر احراز توان بازپرداخت اقساط را به بانک اراییه کند.

وام بدون ضامن باتک ملت

 

اخبار مرتبط
تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج هایی که تاریخ ازدواج آنها بعد از ۱۴۰۱/۱/۱بوده است مبلغ سه میلیارد (۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ۱۰ ساله تعیین شده است.
این طرح از جمله طرح‌های اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه در بانک رفاه کارگران است که مشتریان این بانک می‌توانند بر اساس میانگین ایجادی در حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز خود، از مزایای آن بهره‌مند شوند. بر اساس این طرح، اشخاص حقیقی و شرکت‌های حقوقی دارای کسب‌وکارهای خرد و دانش‌بنیان می‌توانند با سپرده‌گذاری در مقاطع مختلف از تسهیلات قرض‌الحسنه با نرخ کارمزد صفر تا 4 درصد و بازپرداخت حداکثر 60 ماهه بهره‌مند و یا امتیاز حساب استفاده نشده را به کارکنان خود انتقال دهند.
معاون توسعه بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اینکه متخصصان ایرانی دانش‌آموخته خارج از کشور نیز می‌توانند برای درخواست بهره‌مندی از این تسهیلات، از طریق ارتباط با مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری اقدام کنند، گفت: هر متقاضی صرفاً مجاز به استفاده از یکی از تسهیلات ساخت/خرید و یا ودیعه اجاره مسکن است و در صورت استفاده از یکی از این دو، امکان معرفی برای تسهیلات مسکن دیگر وجود ندارد.
تسهیلات خرید لوازم خانگی بانک‌ها بر اساس درخواست مشتری از ۵ میلیون، ۱۰ میلیون، ۳۰ میلیون، ۵۰ میلیون، ۱۰۰، ۱۵۰ میلیون تا ۲۰۰ میلیون تومان است

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
سیدحسین کهکی
ارسال شده در : پنجشنبه 07 دی 1402

دریافت وام لازم

محمد حسن پور
ارسال شده در : شنبه 28 آبان 1401

دریافت وام پنجاه میلیون تومانی

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها