جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

پرداخت لحظه‌ ای حساب به حساب با پل در بانک صادرات ایران

24 خرداد 1401
پرداخت لحظه‌ ای حساب به حساب با پل در بانک صادرات ایران

به گزارش بانک اول با اتصال این بانک به سامانه «پل» تسویه حساب لحظه‌ای حساب به حساب مبالغ خرد تا سقف ١٥٠ میلیون ریال به صورت ٢٤ ساعته در تمام طول هفته حتی ایام تعطیل برای کاربران امکان‌پذیر شد.

 

این سامانه که از الزامات استانداردهای ایمنی، ریسک و کاهش هزینه پیروی می‌کند، همواره در دسترس است و واریز فوری به حساب ذی‌نفع را در تمامی حساب‌های بانک‌ صادرات ایران مقدور می‌سازد.

سامانه پل هر چند شباهت زیادی به سامانه پایا دارد اما تسویه وجوه در این سامانه آنی است. بر اساس دستورالعمل‌های بانک مرکزی، تاکنون رقم سقف ١٥٠ میلیون ریال برای سامانه پل تصویب و کارمزد دو صدم درصد مبلغ حواله و حداقل پنج هزار ریال برای آن در نظر گرفته شده است. سقف مبلغ دستور پرداخت پل در حال حاضر از طریق درگاه‌های غیرحضوری  ١٠٠ میلیون ریال و در شعب حداکثر ١٥٠ میلیون ریال است.

درگاه‌های مجاز برای ارائه سامانه پل در بانک صادرات ایران شامل شعب، اینترنت‌بانک و همراه بانک (نسخ تحت وب، اندروید و IOS) است. برای این منظور ضروری است در سامانه همراه‌بانک و در قسمت انتقال وجه پس از درج شماره شبای مقصد، «نوع انتقال به شبا» از حالت پیش‌فرض «پایا/ساتنا» به «انتقال لحظه‌ای (پل)» تغییر یابد.

برای استفاده از امکان انتقال وجه سامانه پل در همراه بانک صادرات ایران نیاز به نصب نسخه جدید (نسخه ٢.١.١) این نرم‌افزار است که از طریق سایت بانک به نشانی: www.bsi.ir در دسترس است.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد این سامانه وجود امکان استعلام وضعیت حواله و حصول اطمینان از واریز وجه به حساب ذی‌نفع است که در حال حاضر این قابلیت از طریق منوی انتقال وجه  و گزینه «استعلام حواله پل» در نرم‌افزار همراه بانک صادرات ایران و گزینه «تایید رسید انتقال وجه» در سامانه اینترنت بانک صادرات ایران در دسترس مشتریان قرار دارد. 

دارا بودن کد شهاب معتبر برای طرفین تراکنش در این سامانه (پرداخت‌کننده و پذیرنده) الزامی است./اقتصادانلاین

اخبار مرتبط
دریافت وام و تسهیلات با وثیقه قراردادن سهام به صورت غیر حضوری / عضو اجرائی هیئت‌مدیره بانک صادرات ایران با یادآوری اینکه بانک‌ها در زمان وصول مطالبات خود نیز با دعاوی مختلف در مراجع متعدد روبه‌رو هستند که امکان وصول مطالبات را تضعیف می‌کند، گفت: با آسیب‌شناسی‌های انجام شده در بانک صادرات ایران توانسته‌ایم این معضل را با تهیه سامانه توثیق الکترونیکی دارایی «ست» برطرف کنیم.
بانک اول - «فهرست تسهیلات و تعهدات اشخاص مرتبط» بانک صادرات ایران و موسسه اعتباری ملل منتشر شد.
بانک اول - بانک صادرات این در بخشنامه‌ای محدودیت‌های جدیدی را در حوزه خدمات بانکی برای اتباع غیرایرانی اعلام کرده است.
بانک اول - ​دارندگان سپهرکارت بانک صادرات ایران می‌توانند مجوز برداشت وجه نقد بدون کارت از دستگاه‌های خودپرداز این بانک را به آسانی برای دیگران ارسال کنند. به این ترتیب افراد ذی‌نفع با دریافت این مجوز در قالب رمز و پیامک خواهند توانست بدون کارت از خودپردازها پول نقد بگیرند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها