شنبه, 11 فروردین 1403 2024,March

پیش‌بینی سقوط مجدد قیمت بیت کوین

24 خرداد 1401
پیش‌بینی سقوط مجدد قیمت بیت کوین

به گزارش بانک اول به نقل از راشا تودی، پیتر شف، کارشناس اقتصادی آمریکایی، دوباره در توییتر تاکید کرد که بیت کوین ارزشی نداشته و در مسیر یک سقوط دیگر قرار دارد و در همین مسیر بیت کوین تا ۱۰  هزار دلار و یا حتی کمتر سقوط خواهد کرد.

شف در توییتر نوشت با در نظر گرفتن نمودار قیمتی بلند مدت بیت کوین، زمانی که این دارای مجازی کف ۳۰ هزار دلار را بشکند تصور کنید که تا چند هزار دلار پایین خواهد رفت.

او  معتقد است، سقوط تا ۱۰ هزار دلار محتمل به نظر می‌رسد، اما هیچ دلیلی وجود ندارد که بخواهیم رقم ۱۰ هزار دلار را کف قیمت بیت کوین در نظر بگیریم.

شف معتقد است، در صورتی که نمودار دو قله تکنیکال برای بیت کوین تکمیل شود کف قیمت واقعی بیت کوین صفر خواهد بود.

به اعتقاد پیتر شف در حال حاضر نمودار قیمت بیت کوین نشان دهنده اندیکاتور دو قله است و این روند نشان می‌دهد که بازار نزولی سنگینی خواهیم داشت.

شفت که مدیر عامل موسسه سرمایه‌گذاری یورو پسیفیک است بارها نسبت به ارزهای مجازی بدبینی خود را ابراز کرده و هنوز معتقد است که بیت‌کوین یک حباب بزرگ است و به زودی خواهد ترکید و مردمی که آن را خریده و نگه داشته‌اند، همه چیزشان را از دست خواهند داد.

او  به پیش بینی بحران اقتصادی سال ۲۰۰۸ معروف است و دو سال پیش هم دسترسی خود به کیف پول دیجیتال‌اش را از دست داد و گفت که دیگر رمز عبور ورود به سامانه‌اش کار نمی کند. وی در آن زمان گفته بود که من می‌دانستم خرید بیت کوین کار اشتباهی بوده است، اما فکر نمی کردم این قدر بد باشد.

بیت کوین در ماه نوامبر سال گذشته تا حدود ۶۹ هزار دلار بالا رفت اما حالا تا ۴۴ هزار دلار پایین آمده است.

اخبار مرتبط
بازار ارزهای دیجیتال، مورد توجه بسیاری افراد و شرکت ها قرار رفته و امروزه بسیاری از معاملات جهانی با رمز ارز ها صورت می گیرد. برد گارلینگهاوس (Brad Garlinghouse)، مدیرعامل ریپل، با اشاره به رونق اخیر بازار ارزهای دیجیتال، بر اهمیت کاربرد واقعی ارزهای دیجیتال برای موفقیت در این دوره تاکید کرد.
رمزارزهای دیجیتال همچنان در مسیر نزولی هستند و بیت‌کوین و اتریوم سقوط کردند.
بیت‌کوین در بهترین روز‌های خودش قرار دارد و با احتساب بازدهی ۵۰ درصدی در یک ماه به یک قدمی کانال ۷۰ هزار دلار رسیده است. افزایش قیمت بیت کوین از این جهت در روز‌های اخیر مورد توجه تریدر‌ها و افکار عمومی قرار گرفته که رهبر بازار ارز دیجیتال رسما پا به محدوده جدیدی گذاشته اما از یک ماه قبل به این طرف اتریوم به‌عنوان دومین رمزارز برتر بازار سود ۶۰ درصدی برای سرمایه‌گذارانش به ارمغان آورده و اوضاع دوج‌کوین، شیبااینو و بایننس نیز که جزو ۱۰ رمزارز برتر بازار قرار می‌گیرند، از خود بیت‌کوین توپ‌تر بود
قیمت بیت کوین از اوایل سال جاری بیش از ۵۵ درصد افزایش یافته که عمدتاً به دلیل تایید صندوق‌های ETF اسپات بیت کوین بوده است

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها