جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تا حد ممکن از مراجعه به شعب پرهیز کنند

24 خرداد 1401
مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تا حد ممکن از مراجعه به شعب پرهیز کنند

به گزارش بانک اول به نقل از روابط عمومی بانک قرض‌الحسنه مهر ایران، با عنایت به شیوع سویه جدید کرونا در کشور و بازگشت آمار فوتی‌های روزانه کرونا به بیش از ۱۰۰ نفر، ضرورت دارد هموطنان عزیز برای جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری، تا حد ممکن از رفت‌وآمدهای غیرضروری خودداری کنند.

یکی از ترددهایی که امکان حذف آن وجود دارد، رفت‌وآمد به شعبه بانک برای دریافت خدمات بانکی است. بانک قرض‌الحسنه مهر ایران علاوه بر خدماتی همچون پرداخت قبض، انتقال وجه از طریق کارت به کارت، ساتنا و پایا، خدمات دیگری همچون افتتاح حساب، درخواست تسهیلات، دریافت معدل حساب، ارسال کارت هدیه آنلاین، احراز هویت سجام و... را نیز به‌صورت غیرحضوری ارائه می‌کند.

بنابراین بخش قابل توجهی از خدمات مورد نیاز مشتریان بانک بدون مراجعه به شعبه نیز قابل دریافت است. مشتریان محترم بانک قرض‌الحسنه مهر ایران تا حد ممکن از مراجعه به شعبه‌های بانک پرهیز کرده و با استفاده از ابزارهای غیرحضوری همچون اینترنت‌بانک، همراه‌بانک و پیشخوان مجازی خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

قابل توجه اینکه در حال حاضر تعدادی از شعبه‌های بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در شهرهای مختلف به‌علت ابتلای کارکنان شعبه به کرونا، به‌طور موقت تعطیل شده‌اند.

گفتنی است پیش از این ۴ نفر از کارکنان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران بر اثر ابتلا به کرونا، جان خود را از دست دادند./ایبنا

اخبار مرتبط
بانک اول - برای اولین بار در نظام بانکی کشور، طرح وثیقه‌گیری سهام جهت دریافت وام در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران عملیاتی می‌شود.
بانک اول - مشتریان بانک قرض‌الحسنه مهر ایران می‌توانند نسخه الکترونیکی و فیزیکی قرارداد تسهیلات خود را دریافت کنند.
بانک اول - کالاکارت یک کارت اعتباری خرید کالا و خدمات است که برای افزایش قدرت خرید مردم و تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال طراحی شده است.
بانک اول - سرویس تمدید و عدم تمدید خودکار کسر کارمزد پیامک واریز و برداشت در بانک قرض‌الحسنه مهر ایران فعال شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها