جمعه, 31 فروردین 1403 2024,April

طرح پرداخت وام تا 3 برابر موجودی و تا سقف 900 میلیون تومان با سود 7 درصد در موسسه نور

24 خرداد 1401
طرح پرداخت وام تا 3 برابر موجودی و تا سقف 900 میلیون تومان با سود 7 درصد در موسسه نور

به گزارش بانک اول موسسه نور با معرفی یک طرح تسهیلاتی با نام عید تا عید اقدام به پرداخت وام تا 3 برابر موجودی و تا سقف 900/000/000 تومان می کند.

سود این تسهیلات برحسب دوره بازپرداخت ۷ تا ۹ درصد است.

مبلغ این وام بین 90 تا 900 میلیون تومان و حدکثر تا 3 برابر موجودی است.

ضمانت وام :

نوع ضمانت لازم برای دریافت این وام وثیقه ملکی است.

برای دریافت این تسهیلات نیاز به ۲ ماه میانگین حساب دارید. و باید یک حساب سپرده کوتاه مدت عدی در موسسه نور افتتاح نمایید. و حداقل مبلغ 30 میلیون تومان در آن سپرده گذاری کنید.

سودی که به  سپرده  شما تعلق می گیرد 1 % است. و حداقل مدتی که باید پول در حساب شما مسدود باشد 2 ماه است. و تا 300 درصد مبلغ سپرده گذاری وام پرداخت می شود.

مدت زمان باز پرداخت وام :

بازپرداخت این طرح برحسب سود تسهیلات ۲۴، ۳۶ و ۴۸ ماه است.

مبلغ اقساط وام 900/000/000 تومانی:

مبلغ قسط وام برای باز پرداخت 24 ماهه و سود 7 درصد , 40,295,321 تومان است. مبلغ اقساط برای سود ۸ درصد و ۳۶ ماه: ۲۸.۲۰۲.۷۲۹ میلیون تومان  و مبلغ اقساط این وام سود ۹ درصد و ۴۸ ماه: ۲۲.۳۹۶.۵۳۸ میلیون تومان است . بدیهی است در صورت دریافت مبلغ کم تر تسهیلات میزان اقساط کاهش میابد.

مبلغ سود وام عید تا عید موسسه نور:

کل سود وام 900 میلیون تومانی با سود 7 درصد و باز پرداخت 24 ماهه 67,087,729 تومان است.

مبلغ سود وام 900 میلیون تومانی سود ۸ درصد و ۳۶ ماه: ۱۱۵.۲۹۸.۲۴۱ میلیون تومان و مبلغ سود ۹ درصد و ۴۸ ماه: ۱۷۵.۰۳۳.۸۳۱ میلیون تومان است.

هزینه‌های جانبی این وام :

۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان شامل: تشکیل پرونده،‌ اعتبارسنجی و حق کارشناسی ملک

شرایط و مقررات دریافت وام :

وام‌گیرنده در شبکه بانکی فاقد تسهیلات و وام سررسید گذشته , معوق و مشکوک الوصول باشد و همچنین دارای چک برگشتی نباشد

سند ملک مسکونی  در رهن بانک دیگری نباشد.

طرح عید تا عید موسسه نور از ۲۰ بهمن ۱۴۰۰ شروع و تا ۲۰ فروردین ۱۴۰۱ اعتبار دارد. این طرح در ۳ سطح متمایز،‌ جذاب و شگفت‌انگیز ارائه می‌شود که جدول آن را در همین‌حا مشاهده می‌کنید. سود این تسهیلات ۷ تا ۹ درصد و برحسب دوره بازپرداخت تسهیلات متغیر است. دوره بازپرداختی که ۲۴ تا ۴۸ ماه است.

در طرح عید تا عید موسسه نور شما با افتتاح حساب کوتاه‌مدت می‌توانید سود 1 درصدی سپرده‌تان را دریافت کنید و باید دارای ۲ ماه میانگین حساب باشید. سقف این وام ۹۰۰ میلیون تومان است و تا ۳ برابر سپرده‌تان می‌توانید وام دریافت کنید. حداقل مبلغ سپرده‌گذاری هم ۳۰ میلیون تومان است.

سطوح مدت انتظار ضریب تسهیلات اعطایی مدت بازپرداخت نرخ تسهیلات
متمایز ۲ ماه ۳۰۰ درصد ۲۴ ماه ۷ درصد
جذاب ۲ ماه ۳۰۰ درصد ۳۶ ماه ۸ درصد
شگفت انگیز ۲ ماه ۳۰۰ درصد ۴۸ ماه ۹ درصد
اخبار مرتبط
بانک مرکزی بندهای مرتبط با قانون بودجه سال ۱۴۰۳ در خصوص پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج را به شبکه بانکی ابلاغ کرد. بر این اساس تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج‌هایی که تاریخ ازدواج آن‌ها بعد از ۰۱‌/۰۱‌/۱۳۹۹ بوده است مبلغ سه میلیارد (۳،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ده ساله است؛ همچنین تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای زوج‌های زیر بیست و پنج سال و زوجه‌های زیر بیست و سه سال مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون (۳،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال خواهد بود.
ثبت نام برای وام اجاره خانه ۱۴۰۳، از طریق سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن tem.mrud.ir​، صورت می گیرد. در صورتی که اشخاص، متقاضی دریافت وام ودیعه مسکن ۱۴۰۳ می باشند، می بایست شرایط مذکور در آیین نامه قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن را دارا باشند.
بانوان متقاضی این وام، می توانند با مراجعه به هر یک از شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در سراسر کشور نسبت به افتتاح سپرده مربوطه اقدام و از ۴ مرحله وام قرض الحسنه این بانک(مجموعاً ۲۰۲ میلیون تومان) به صورت متوالی بهره مند شوند.
اگر خانواده‌ای صاحب فرزند سوم و بیشتر از سال ۱۳۹۹ به بعد شود نیز می‌تواند از تسهیلات قرض‌الحسنه خرید، ساخت یا وام ودیعه مسکن، بهره‌مند شود که میزان مبلغ این وام، ۳۰۰ میلیون تومان تعیین خواهد شد و زمان بازپرداخت آن نیز ۲۰ سال است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
غلام رضا زارعیان جهرمی
ارسال شده در : دوشنبه 06 آذر 1402

سلام من متقاضی هستم برا دریافت وام اما شماره تماسی وجود ندارد که صحبت های اولیه رو انجام بدهیم من وام میخواستم تا سقف ۹۰۰ میلیون

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها