جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

بانک مهر ایران شرایط دریافت وام 100 میلیون تومانی بدون ضامن با سود 2 درصد را اعلام کرد

24 خرداد 1401
بانک مهر ایران شرایط دریافت وام 100 میلیون تومانی بدون ضامن با سود 2 درصد را اعلام کرد

به گزارش بانک اول بانک قرض الحسنه مهر ایران با صدور بخشنامه ای به کلیه شغب خود در سراسر کشور دستورالعمل دریافت وام و تسهیلات بدون ضامن در دو سقف 50 و 100 میلین تومانی را ابلاغ کرد.

نکته 1: این بخشنامه به این معنا نیست که همه افراد می توانند از وام بدون ضامن استفاده کنند , بلکه افذادی که دارای شرایط عمومی دریافت تسهیلات هستند, می توانند این وام را بدون ضامن و یا با یک ضامن دریافت نمایند.

نکته 2: این تسهیلات به افرادی پرداخت می شود که حساب واریز حقوق آنها در بانک قرض الحسنه مهر ایران است.

با توجه به اعلام مورخه ۱۴۰۰/۱۰/۱۹ وزارت امور اقتصاد و دارایی در راستای تسهیل در  پرداخت وام و تسهیلات خرد تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان به کارکنان ٬ بازنشستگان و مستمری بگیران بخش های دولتی ٬ عمومی و خصوصی ٬ بانک ملت با صدور اطلاعیه ای شرایط و دستورالعمل پرداخت این وام را به شعب خود در ساسر کشور ابلاغ کرد.

بر این اساس مقرر گردید کلیه کارکنان ٬ بازنشستگان ٬ و مستمری بگیران بخش های دولتی ٬ عمومی و خصوصی که حقوق ایشان از طریق بانک ملت پرداخت می شود ٬ با هدف تسهیل و تسریع در فرایند اجرایی و همچنین رعایت فاصله گذاری اجتماعی در ایام همه گیری کرونا جهت دریافت تسهیلات بدون ضامن در قالب کارت اعتباری از طریق بستر فرابانک و به صورت غیر حضوری به شرح ذیل اقدام نمایند:

۱- کلیه شاغلین و مستمری بگیران دستگاههای اجرایی دولتی (شامل : وزارتخانه ها ٬ سازمان های دولتی ٬ شرکت های دولتی و....) و نهادهای عمومی دولتی و غیر دولتی و سایر شرکتهای بخش خصوصی حسب تشخیص بانک که حقوقشان نزد بانک مهر ایران است و دارای رتیبه اعتباری A-B و C می باشند تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان بدون ضامن و با نامه کسر از حقوق از این تسهیلات استفاده کنند.

۲- کارکنان سایر شرکت های بخش خصوصی به تسخیص بانک که مشمول بند ۱ نبوده و واریز حقوقشان نزد بانک مهر ایران است و دارای رتبه اعتباری A و B می باشند ٬ تا سقف ۵۰۰ میلیون ریال بدون ضامن و با نامه کسر از حقوق و تا  سقف ۱۰۰ میلیون تومان با یک نفر ضامن معتبر و نامه کسر از حقوق این تسهیلات را دریافت می کنند.

۳-کلیه مشمولین بند ۲ که دارای رتبه اعتباری C  می باشند با ارایه یک ضامن معتبر و نامه کسر از حقوق می توانند از این تسهیلات بهرمند گردند.

 

د ۱) کارکنان شاغل، بازنشستگان و مستمری بگیران بخش های اجرایی دولتی(وزارت خانه ها،سازمان های دولتی،شرکت های دولتی و...) ، نهادهای عمومی غیر دولتی و سایر شرکت های معتبر بخش خصوصی که حقوق خود را از بانک می گیرند، حسب تشخیص بانک به شرح جدول ذیل اقدام گردد:

 

مبلغ تسهیلات(ریال) رتبه اعتباری نحوه اخذ تضامین و وثایق
تا۵۰۰ میلیون A,B,C بدون ضامن با نامه کسر از حقوق+ قرارداد لازم الاجرا+احراز توان بازپرداخت تسهیلات
از ۵۰۰ تا ۱۰۰۰میلیون A,B,C بدون ضامن با نامه کسر از حقوق + اخذ سفته یا چک حسب مورد+ قرارداد لازم الاجرا+احراز توان بازپرداخت تسهیلات

 

بند ۲) برای کارکنان سایر شرکت های بخش خصوصی که حقوق خود را از بانک می گیرند (غیر از بند۱)، حسب تشخیص بانک به شرح جدول ذیل اقدام گردد:

 

مبلغ تسهیلات(ریال) رتبه اعتباری نحوه اخذ تضامین و وثایق
تا۵۰۰ میلیون A,B بدون ضامن با نامه کسر از حقوق + اخذ سفته یا چک حسب مورد+ قرارداد لازم الاجرا+احراز توان بازپرداخت تسهیلات
از ۵۰۰ تا ۱۰۰۰میلیون A,B یک نفر ضامن معتبر با اخذ سفته یا چک حسب مورد+ قرارداد لازم الاجرا+احراز توان بازپرداخت تسهیلات
تا ۱۰۰۰ میلیون C یک نفر ضامن معتبر با اخذ سفته یا چک حسب مورد+ قرارداد لازم الاجرا+احراز توان بازپرداخت تسهیلات

وام گیرنده و ضامنین باید فاقد هر گونه چک برگشتی و یا تسهیلات سررسید گذشته , مشکوک الوصول و یا معوق در شبکه بانکی کشور باشند.

وام بدون ضامن بانک مهر ایران

اخبار مرتبط
تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج هایی که تاریخ ازدواج آنها بعد از ۱۴۰۱/۱/۱بوده است مبلغ سه میلیارد (۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ۱۰ ساله تعیین شده است.
این طرح از جمله طرح‌های اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه در بانک رفاه کارگران است که مشتریان این بانک می‌توانند بر اساس میانگین ایجادی در حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز خود، از مزایای آن بهره‌مند شوند. بر اساس این طرح، اشخاص حقیقی و شرکت‌های حقوقی دارای کسب‌وکارهای خرد و دانش‌بنیان می‌توانند با سپرده‌گذاری در مقاطع مختلف از تسهیلات قرض‌الحسنه با نرخ کارمزد صفر تا 4 درصد و بازپرداخت حداکثر 60 ماهه بهره‌مند و یا امتیاز حساب استفاده نشده را به کارکنان خود انتقال دهند.
معاون توسعه بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اینکه متخصصان ایرانی دانش‌آموخته خارج از کشور نیز می‌توانند برای درخواست بهره‌مندی از این تسهیلات، از طریق ارتباط با مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری اقدام کنند، گفت: هر متقاضی صرفاً مجاز به استفاده از یکی از تسهیلات ساخت/خرید و یا ودیعه اجاره مسکن است و در صورت استفاده از یکی از این دو، امکان معرفی برای تسهیلات مسکن دیگر وجود ندارد.
تسهیلات خرید لوازم خانگی بانک‌ها بر اساس درخواست مشتری از ۵ میلیون، ۱۰ میلیون، ۳۰ میلیون، ۵۰ میلیون، ۱۰۰، ۱۵۰ میلیون تا ۲۰۰ میلیون تومان است

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
محمدرضا حسینی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام سال نو مبارک تیتر خبر شرایط تسهیلات بانک مهر ایران است،ولی در توضیحات خبر ،شرایط تسهیلات بانک ملت می‌باشد. اگه میشه شفاف سازی کنید. متشکرم

Hadi Hdayati
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

کاش تو واقعیت هم به همین راحتی باشه

ولی اله عربی میاندوآب
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

بنده بازنشسته نیروهای مسلح هستم ۳۶ سال که از بانک سپه حقوق میگیرم ولی تا الان ۱۰۰ ریال وام نگرفتم .به بانک سپه مراجعه کردم با بی احترامی جواب به تقاضا ندادند باید به کی بگیم .

یه نفر از هشتادو پنج میلبون
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

هزینه خرید یه پراید هم نیست یا بشه یه شغلی رو کار آفرینی کرد

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها