پنجشنبه, 30 فروردین 1403 2024,April

شرایط دریافت وام 50 میلیون تومانی بانک سپه با کارمزد 4 درصد

24 خرداد 1401
شرایط دریافت وام 50 میلیون تومانی بانک سپه با کارمزد 4 درصد

به گزارش بانک اول طرح نگین مهر بانک سپه از چند سال گذشته ارائه شده است. براساس این طرح، به مشتریان واجد شرایط حداکثر تا سقف 50 میلیون تومان وام پرداخت می‌شود. البته این مبلغ 50 میلیون تومان بستگی به میزان سپرده متقاضیان دارد. طبق اطلاعات ارائه شده از بانک سپه، متقاضیان باید بیشتر از 500 هزار تومان در سپرده قرض الحسنه خود داشته باشند تا بتوانند برای این تسهیلات درخواست دهند. ضمنا مبلغ سپرده باید حداقل به مدت سه ماه دست نخورده در حساب باقی بماند. بعد از آن بانک درخواست متقاضی را بررسی کرده و در صورت واجد شرایط بودن وی، تا 200 درصد (4 برابر) مبلغ سپرده به ایشان وام می‌پردازد. در این نوع وام مسدودی سپرده وجود ندارد و افراد می‌توانند هر زمان که خواستند از مبلغ حساب خود برداشت کنند.

این وام قرض الحسنه است و تنها 2 یا 4 درصد کارمزد به آن تعلق می‌گیرد. متقاضیان این تسهیلات باید یک ضامن رسمی به بانک ارائه دهند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این وام 36 ماه اعلام شده است.

طبق شرایط معمول پرداخت وام، متقاضیان باید چک برگشتی یا بدهی معوق در سیستم بانکی نداشته باشند. در صورتی که بانک به فردی حداکثر مبلغ وام را با کارمزد 2 درصد و زمان بازپرداخت 36 ماه اعطا کند، میزان هر قسط یک میلیون و 432 هزار و 129 هزار تومان خواهد بود. مجموع رقم این مبلغ وام و سود آن هم 51 میلیون و 611 هزار و 642 تومان اعلام شده است.

اخبار مرتبط
بانوان متقاضی این وام، می توانند با مراجعه به هر یک از شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در سراسر کشور نسبت به افتتاح سپرده مربوطه اقدام و از ۴ مرحله وام قرض الحسنه این بانک(مجموعاً ۲۰۲ میلیون تومان) به صورت متوالی بهره مند شوند.
اگر خانواده‌ای صاحب فرزند سوم و بیشتر از سال ۱۳۹۹ به بعد شود نیز می‌تواند از تسهیلات قرض‌الحسنه خرید، ساخت یا وام ودیعه مسکن، بهره‌مند شود که میزان مبلغ این وام، ۳۰۰ میلیون تومان تعیین خواهد شد و زمان بازپرداخت آن نیز ۲۰ سال است.
چنانچه افراد به شعب مراجعه می‌کنند و شکایت و درخواستی دارند، می‌توانند با تماس با سامانه ارتباطات مردمی بانک مرکزی (شماره تلفن ۲۷۰۶) یا «سامانه رسیدگی به شکایات و ارتباط مردمی»، درخواست‌ها و شکایت‌های خود را ثبت کنند.
بانک پارسیان این طرح تسهیلاتی را برای تمامی کسب و کارها، شرکت‌ها، اصناف، مشاغل حرفه‌ای و واحدهای اقتصادی اعم از تولیدی، خدماتی و بازرگانی تدارک دیده است. همچنین بانک پارسیان این تسهیلات را به اشخاص حقیقی اعم از بانوان خانه‌دار سپرده گذار، موجران، کارمندان، حقوق بگیران، بازنشستگان و مستمری بگیران پرداخت می‌کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
شاکر ناصری
ارسال شده در : شنبه 04 آذر 1402

سلام برآی این نیاز دارم منمون

حسن مقیمی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام من خودم ۲۲ سال است که حقوق ام را از بانک سپه دریافت می کنم و هم حساب قرض‌الحسنه دارم هم حساب جاری طلایی، سال ۸۰ مبلغ ۲۰۰ هزار تومان وام قرض‌الحسنه ۴ درصد گرفتم و بعد از چند سال تسویه حساب کردم و تا سال ۹۱ که ازدواج کردم ۵ میلیون تومان هم وام ازدواج قرض‌الحسنه ۴ درصد گرفتم، تا این سال‌ها خوب بود و خیلی اذیت نمی کردند اما این چند سال که بانک ها اولین و اصلی ترین هدف شان سود و بهره بیشتر شده، وام های ۲ درصد و ۴ درصد و قرض‌الحسنه یک شعار تبلیغاتی و دروغ بزرگ است، کدام بانک این کار را انجام داده و در خدمت منافع و مصالح مردم و قشر آسیب پذیر و مستضعف بوده، الآن اگر انسان واقع بین و راستگویی باشیم و حقیقت خواه و حقیقت گویی باشیم مشکلات جوانان که سرمایه های ارزشمند این کشور هستند را بررسی کرده و به این مشکلات رسیدگی و با برنامه‌ریزی علمی و حساب شده آنان را حل می کنیم مشکلات زیادی هستند که با بررسی و رسیدگی و برنامه‌ریزی قابل حل هستند اما همه برای رسیدن به اهداف و منافع شخصی خود تلاش می کنند ای کاش این کشور با این همه سرمایه و ثروت یک مسئول و مجری دلسوز و دانشمند و آگاه به مسائل روز و شجاع می داشت.... ای کاش...

حسن محبی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

من رفتم بانک گفتن دروغ همچین طرحی هست ولی بایدچندماه پول توحسابت باشه اونم واسه۵۰میلیون بایدبالای۱۰۰میلیون توحسابت باشه

فرزین ولیزاده
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام من قبل عید پول لازم شدم بانگ گفت فقط وام خرید کالا داریم من گرفتم چون احتیاج زیادی داشتم ولی 18درصد سود واقعا این سود روا است من چون احتیاج داشتم به ناچار گرفتم الان خواندم بانگ سپه گفته 4درصد این خیلی خوب است ولی فکر نکنم بدهند بااین سود من حقوق بگیر و بازنشسته هستم حقوقم از بانگ سپه میگیرم

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها