پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

شرایط وام 50 میلیون تومانی بانک ملی با سود 4 درصد و اقساط 60 ماهه

24 خرداد 1401
شرایط وام 50 میلیون تومانی بانک ملی با سود 4 درصد و اقساط 60 ماهه

به گزارش بانک اول در طرح نیکان بانک ملی با ایجاد میانگین حساب ۳ ماهه می‌توانید تا سقف ۵۰ میلیون تومان وام قرض‌الحسنه با کارمزد ۴ درصد دریافت کنید. برای این تسهیلات نیاز به ضامن رسمی دارید. بازپرداخت این تسهیلات ۶۰ ماهه است. تمامی افراد می‌توانند از این تسهیلات استفاده کنند. جزییات بیشتر را  در جدول زیر مشاهده کنید

شرکت
 
نام وام
نیکان
 
سود
4 %
 
سقف وام
50 میلیون تومان
 
نوع ضمانت
ضامن رسمی
 
نیاز به سپرده
 

برای این طرح نیاز به حداقل ۳ ماه میانگین حساب دارید.

حساب سپرده لازم
قرض الحسنه
 
مدت زمان خواب سپرده
3 ماه
 
مسدودی سپرده
 
 
حداکثر زمان بازپرداخت
60 ماه
 
قسط وام
833,333 تومان
 
مجموع رقم وام و سود
50,100,000 تومان
 
سپرده جداگانه
-
 
هزینه‌های جانبی

۱۰۰ هزار تومان شال: تشکیل پرونده و اعتبارسنجی

 
شرایط و مقررات
  • وام‌گیرنده به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نباشد.
 

 

اخبار مرتبط
تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج هایی که تاریخ ازدواج آنها بعد از ۱۴۰۱/۱/۱بوده است مبلغ سه میلیارد (۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ۱۰ ساله تعیین شده است.
این طرح از جمله طرح‌های اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه در بانک رفاه کارگران است که مشتریان این بانک می‌توانند بر اساس میانگین ایجادی در حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز خود، از مزایای آن بهره‌مند شوند. بر اساس این طرح، اشخاص حقیقی و شرکت‌های حقوقی دارای کسب‌وکارهای خرد و دانش‌بنیان می‌توانند با سپرده‌گذاری در مقاطع مختلف از تسهیلات قرض‌الحسنه با نرخ کارمزد صفر تا 4 درصد و بازپرداخت حداکثر 60 ماهه بهره‌مند و یا امتیاز حساب استفاده نشده را به کارکنان خود انتقال دهند.
معاون توسعه بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اینکه متخصصان ایرانی دانش‌آموخته خارج از کشور نیز می‌توانند برای درخواست بهره‌مندی از این تسهیلات، از طریق ارتباط با مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری اقدام کنند، گفت: هر متقاضی صرفاً مجاز به استفاده از یکی از تسهیلات ساخت/خرید و یا ودیعه اجاره مسکن است و در صورت استفاده از یکی از این دو، امکان معرفی برای تسهیلات مسکن دیگر وجود ندارد.
تسهیلات خرید لوازم خانگی بانک‌ها بر اساس درخواست مشتری از ۵ میلیون، ۱۰ میلیون، ۳۰ میلیون، ۵۰ میلیون، ۱۰۰، ۱۵۰ میلیون تا ۲۰۰ میلیون تومان است

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
بهمن اموی میلان
ارسال شده در : دوشنبه 23 آبان 1401

برای ثبت نام وام 4درصد

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها