پنجشنبه, 6 اردیبهشت 1403 2024,April

شرایط وام 100 میلیون تومانی بانک رفاه کارگران

24 خرداد 1401
شرایط  وام 100 میلیون تومانی  بانک رفاه کارگران

به گزارش بانک اول متقاضیان دارای دستگاه کارتخوان یا درگاه پرداخت اینترنتی این بانک که خواهان این تسهیلات هستند باید سپرده جاری در یکی از شعب بانک رفاه داشته باشند. سقف این تسهیلات 100 میلیون تومان بوده و سود آن براساس ماندگاری سپرده 12 یا 16 درصد است. مبلغ این تسهیلات براساس امتیاز فرد متقاضی در نزد بانک تعیین می‌شود. در صورتی که متقاضیان دارای امتیاز بالایی در شعبه باشند، امکان افزایش سقف مبلغ وام هم وجود دارد.

متقاضیان تسهیلات این طرح باید ضامن رسمی معتبری داشته باشند و همچنین جواز کسب خود را هم به بانک ارائه دهند. افرادی که دارای شرایط مذکور هستند و حداقل چهار ماه از زمان ایجاد میانگین حساب آن‌ها در بانک رفاه گذشته است، امکان درخواست این تسهیلات را دارند.

بانک برای پرداخت این تسهیلات، سپرده وام گیرنده را مسدود نخواهد کرد و افراد تا زمان تسویه اقساط، امکان استفاده از حساب خود را دارند. حداکثر مدت زمان بازپرداخت این تسهیلات 24 ماه اعلام شده است. ضمنا متقاضیان خودشان باید هزینه تشکیل پرونده و اعتبارسنجی را بپردازند.

طبق قوانین معمول بانک‌ها، متقاضیان نباید دارای بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی باشند.

مبلغ اقساط وام طرح اوج بانک رفاه

در صورتی که بانک رفاه به متقاضیان سقف تسهیلات را به همراه سود 12 درصد بپردازد و دوره بازپرداخت را هم همان 24 ماه تعیین کند، مبلغ هر قسط برای وام‌گیرنده، 4 میلیون و 707 هزار و 347 تومان خواهد بود. مجموع رقم این مبلغ وام و سود آن هم، 113 میلیون و 36 هزار و 333 تومان می‌شود.

اخبار مرتبط
درحال‌حاضر بانک‌های ملی، صادرات، سپه، ملت، مسکن، کشاورزی، پست بانک و رفاه کارگران به عنوان بانک‌های عامل پرداخت وام خود اشتغالی به متقاضیان معرفی شده است.
کسانی‌که برای وام خود اشتغالی اقدام می‌کنند، کسانی هستند که می‌خواهند برای خودشان کسب و کاری راه بیندازند. کارمزد این وام مثل بقیه وام‌های قرض‌الحسنه دیگر چهاردرصد است و طبقه ابلاغیه بانک مرکزی، فقط به مشاغلی پرداخت می‌شود که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آنها را تایید کرده باشد.
اگر دستگاه کارت‌خوان بانک ملی دارید، این طرح برای شما مناسب است؛ جزئیات برخی از شرایط مورد نیاز برای گرفتن وام با دستگاه کارت‌خوان بانک ملی را در پایین ببینید: افتتاح حساب قرض‌الحسنه در بانک ملی با حداقل سپرده‌ی ۵۰میلیون تومانی گذشت حداقل ۶ماه از افتتاح حساب داشتن ۳ماه گردش حساب بانکی بعد از افتتاح حساب (راهنمای دریافت آنلاین گردش حساب بانک ملی)
وام ازدواج از جمله تسهیلاتی است که دولت برای آغاز زندگی مشترک جوانان درنظر گرفته است و هرساله تعداد زیادی از زوجین، این وام را دریافت می‌کنند. اما چگونه وام ازدواج را زودتر بگیریم؟ کدام بانک برای دریافت وام ازدواج بهتر است؟

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها