جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

وام 30 میلیون تومان بانک مهر با سود 4 درصد و اقساط 60 ماهه

24 خرداد 1401
وام 30 میلیون تومان بانک مهر با سود 4 درصد و اقساط 60 ماهه

به گزارش بانک اول حداکثر مبلغ این وام قرض الحسنه 30 میلیون تومان اعلام شده است. متقاضیان باید برای این وام، کارمزد پرداخت کنند که میزان آن با توجه به مبلغ تسهیلات و مدت زمان بازپرداخت متفاوت خواهد بود. در کل مبلغ کارمزد بین صفر تا 4 درصد تغییر می‌کند. افرادی که خواهان این وام قرض الحسنه هستند باید ضامن رسمی داشته باشند. براساس اطلاعات موجود، به ازای وام 10 میلیون تومانی داشتن یک ضامن معتبر کافی است. اما افرادی که خواهان تسهیلاتی با مبلغ بیشتر از 10 میلیون هستند باید حتما دو ضامن معتبر به بانک ارائه دهند.

ضمنا افرادی امکان درخواست این وام را دارند که 6 ماه از زمان خواب سپرده آن‌ها در بانک مهر ایران گذشته باشد. البته بعد از پرداخت تسهیلات به وام گیرندگان، سپرده آن‌ها مسدود نخواهد شد و در دوره پرداخت اقساط، همچنان قابلیت استفاده از آن را دارند.

 حداکثر مدت زمان بازپرداخت اقساط این وام 60 ماه است. طبق قوانین بانکی، متقاضیان نباید دارای بدهی معوق یا چک برگشتی در سیستم بانکی باشند.

در صورتی که بانک به یکی از متقاضیان مبلغ 30 میلیون تومان وام را با کارمزد 4 درصد بپردازد و مدت زمان بازپرداخت اقساط هم برای وی همان 60 ماه تعیین شود، مبلغ هر قسط برای او 552 هزار و 496 تومان خواهد بود. کل سود این وام 3 میلیون و 149 هزار و 740 تومان و مجموع رقم این مبلغ وام و سود آن، 33 میلیون و 170 هزار تومان است.

اخبار مرتبط
تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج هایی که تاریخ ازدواج آنها بعد از ۱۴۰۱/۱/۱بوده است مبلغ سه میلیارد (۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ۱۰ ساله تعیین شده است.
این طرح از جمله طرح‌های اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه در بانک رفاه کارگران است که مشتریان این بانک می‌توانند بر اساس میانگین ایجادی در حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز خود، از مزایای آن بهره‌مند شوند. بر اساس این طرح، اشخاص حقیقی و شرکت‌های حقوقی دارای کسب‌وکارهای خرد و دانش‌بنیان می‌توانند با سپرده‌گذاری در مقاطع مختلف از تسهیلات قرض‌الحسنه با نرخ کارمزد صفر تا 4 درصد و بازپرداخت حداکثر 60 ماهه بهره‌مند و یا امتیاز حساب استفاده نشده را به کارکنان خود انتقال دهند.
معاون توسعه بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اینکه متخصصان ایرانی دانش‌آموخته خارج از کشور نیز می‌توانند برای درخواست بهره‌مندی از این تسهیلات، از طریق ارتباط با مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری اقدام کنند، گفت: هر متقاضی صرفاً مجاز به استفاده از یکی از تسهیلات ساخت/خرید و یا ودیعه اجاره مسکن است و در صورت استفاده از یکی از این دو، امکان معرفی برای تسهیلات مسکن دیگر وجود ندارد.
تسهیلات خرید لوازم خانگی بانک‌ها بر اساس درخواست مشتری از ۵ میلیون، ۱۰ میلیون، ۳۰ میلیون، ۵۰ میلیون، ۱۰۰، ۱۵۰ میلیون تا ۲۰۰ میلیون تومان است

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
نسترن نیری
ارسال شده در : یکشنبه 08 بهمن 1402

این وام برای کسانی که حکمت کارت دارن میتوان وام را گرفت و از طریق حکمت کارت پس داد بصورت قسطی

عبدالرضاپیکر
ارسال شده در : یکشنبه 24 دی 1402

وام 30میلیونی بدون ضامن

جاوید طالبی
ارسال شده در : چهارشنبه 25 خرداد 1401

سلام، 1. در خصوص ضامن اگر یه مشتری خوش حساب تو سیستم بانکی کشور باشید و گرید خوبی از نظر بانک مرکزی داشته باشید نیاز به ضامن ندارید و در غیر اینصورت هم ضامن با توجه به میزان قسط وام دریافتی تعیین میشه و معمولا تا 20 تومن یک ضامن بیشتذکر نمی خواد. 2. زمان خواب پول نداره، اصلا چیزی بنام خواب پول تو این بانک معنی نداره، پرداخت تسهیلات بر اساس معدل حساب‌های مشتری پرداخت میشه

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها