جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

توزیع برنج و شکر یارانه‌ای در سطح کشور امروز 29 فروردین 1401+ قیمت

24 خرداد 1401
توزیع برنج و شکر یارانه‌ای در سطح کشور امروز 29 فروردین 1401+ قیمت

به گزارش بانک اول آقای قاسمعلی حسنی گفت: ۸۸۰ هزار تن شکر در بسته‌های ۱ کیلو گرمی بین ۴ اتحادیه خوار و بار فروش، سوپر مارکت، عطاری و لبنیات توزیع و تقسیم شده که این شکر با قیمت کیلویی ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان در اختیار این ۴ صنف قرار می‌گیرد و این شکر با قیمت هر کیلو ۱۶ هزار و ۳۵۰ تومان در مراکز خرید و فروشگاه‌های سطح شهر به دست مصرف کننده می‌رسد.

او می‌گوید: در طرح رمضان همچنین دو نوع برنج تایلندی و هندی هم برای تنظیم بازار در بسته‌های ۱۰ کیلویی و به قیمت ۱۲ هزار و ۵۰۰ تومان در سراسر کشور عرضه و توزیع می‌شود.

 

وزارت جهاد کشاورزی هفته گذشته در طرحی با عنوان طرح رمضان برای توزیع یارانه‌ای شکر و برنج در سطح کشور برنامه ریزی کرده که توزیع این اقلام از امروز آغاز شده است./باشگاه خبرنگاران

اخبار مرتبط
بانک اول - با اجرای طرح اصلاح یارانه‌ها و واریز یارانه کمک‌معیشتی برای مردم، قیمت جدید چهار قلم کالای اساسی که از صبح امروز اعمال می‌شود، افزایش می‌یابد با این وجود، قدرت خرید 7 دهک هم افزایش پیدا می‌کند.
بانک اول - طبق مصوبات جلسه کارگروه تنظیم بازار قیمت مصوب گوشت برای عرضه از طریق سامانه بازرگام اعلام شد.
بانک اول - یک عضو کمیسیون کشاورزی مجلس گفت: افزایش قیمت برنج ایرانی در بازار ارتباط وثیقی با افزایش هزینه تولید برنج ندارد و این افزایش قیمت بیشتر به علت نبود برنامه مشخص در زمان خرید و توزیع برنج خارجی است.
بانک اول - قیمت انواع گوشت قرمز امروز نسبت به روز گذشته با تغییرات کمی همراه شد. این در حالی است که کم‌درآمدترین خانوارهای ایران ماهانه تنها ۳۰۰ گرم گوشت قرمز مصرف می‌کنند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها