شنبه, 1 اردیبهشت 1403 2024,April

ظرفیت طرح فروش فوری ایران خودرو اعلام شد

24 خرداد 1401
ظرفیت طرح فروش فوری ایران خودرو اعلام شد

به گزارش بانک اول مراسم قرعه کشی طرح فروش فوری با قیمت قطعی 4 محصول ایران خودرو امروز یک شنبه 4 اردیبهشت ماه برگزار شد.

براساس اعلام این شرکت مشخصات متقاضیان منتخب در طرح عادی پس از تایید ناظرین از طریق سایت فروش اینترنتی محصولات ایران خودرو تا عصر امروز اعلام و همچنین پیامک اطلاع رسانی برای منتخبان ارسال خواهد شد.

اسامی برندگان نیز در طرح مادران تا 72 ساعت آینده اطلاع رسانی می شود. منتخبان به مدت سه روز مهلت خواهند داشت تا به واریز مبلغ پیش پرداخت براساس بخشنامه اقدام کنند .و در صورت واریز نکردن وجه نفرات فهرست ذخیره جایگزین خواهند شد.

در این طرح فروش برای پژو پارس سال سفارش یک میلیون و 592 هزار و 209 نفر برای ظرفیت 1500 دستگاهی این خودرو و برای پژو پارس بام وتور تویوفایو دو میلیون و 540 هزار و 191 نفر برای ظرفیت 1500 دستگاهی اقدام به ثبت نام کرده بودند. 

برای محصول راناپلاس پانوراما 484 هزار و 367 نفر برای ظرفیت 500 دستگاهی در محصول رانا پلاس 177 هزار و 399 نفر برای ظرفیت 500 دستگاه اقدام به ثبت نام کرده اند.

 در مجموع، براساس مراسم قرعه کشی انجام شده در این طرح 4 میلیون و 794 هزار و 166 نفر برای ظرفیت 4 هزاری محصولات ایران خودرو در این طرح شرکت کرده بودند.

در ظرفیت محصولات در طرح مادران نیز در مجموع برای پژو پارس سفارشی 107 هزار و 872 نفر برای ظرفیت 1500 دستگاهی، در محصول پارس تویوفایو 171 هزار و 821 نفر برای ظرفیت 1500 دستگاهی و در محصول رانا پلاس پانوراما 18 هزار و 212 نفر برای ظرفیت 500 دستگاهی و در محصول رانا پلاس 8 هزار و 786 نفر برای ظرفیت 500 دستگاهی اقدام به ثبت نام کرده بودند.

 

ظرفیت محصولات در طرح ویژه عموم:

 

تعداد شرکت کنندگان

ظرفیت

شانس برنده شدن

پارس سال سفارشی XU۷P

۱.۵۹۲.۲۰۹

۱۵۰۰

۱ به ۱۰۶۱

پارس TU۵

۲.۵۴۰.۱۹۱

۱۵۰۰

۱ به ۱۶۹۳

رانا پلاس پانوراما

۴۸۴.۳۶۷

۵۰۰

۱ به ۹۶۸

رانا پلاس

۱۷۷.۳۹۹

۵۰۰

۱ به ۳۵۴

مجموع ۴.۷۹۴.۱۶۶ ۴۰۰۰ ۱ به ۱۲۴۳

ظرفیت محصولات در طرح مادران:

 

تعداد شرکت کنندگان

ظرفیت

شانس برنده شدن

پارس سال سفارشی XU۷P

۱۰۷.۸۷۲

۱۵۰۰

۱ به ۷۱

پارس TU۵

۱۷۱.۸۲۱

۱۵۰۰

۱ به ۱۱۴

رانا پلاس پانوراما

۱۸۲۱۲

۵۰۰

۱ به ۳۶

رانا پلاس

۸۷۷۶

۵۰۰

۱ به ۱۷

مجموع ۳۰۶.۶۸۱ ۴۰۰۰ ۱ به ۷۶
اخبار مرتبط
گارانتی خودرو در جهان قدمتی بیش از ۱۰۰ سال دارد و برای نخستین بار شرکت فورد در سال ۱۹۰۸ به منظور ادای احترام به حقوق مشتری و نشان دادن کیفیت خودروهای تولیدی، محصول فورد T را ۹ ماه گارانتی کرد. پس از آن به‌تدریج دیگر خودروسازان هم به بحث گارانتی خودرو ورود کردند و امروزه اغلب خودروسازان مطرح جهانی برای محصولات تولیدی خود خدمات پس از فروش گسترده‌ای ارائه می‌دهند.
در حال حاضر قیمت حواله های پژو پارس در بازار آزاد بین ۲۲۰ الی ۲۹۰ میلیون تومان اعلام می‌شود. خودرویی که بسیاری برای تحویل آن به مشکل خورده بودند حالا در بازار آزاد با قیمت های عجیب و غریب حواله‌هایش به فروش می‌رسد.
بک X۳ پرو دارای ظاهری زیبا با جزئیاتی مانند جلوپنجره با گرافیک عمودی، سپر جلو با ورودی هوای عریض، و چراغ‌های جلو و عقب زیبا است. ابعاد آن کوچک با فضای باری معادل ۴۰۰ لیتر است. از یک پیشرانه ۱.۵ لیتری با قدرت ۱۰۲ اسب‌بخار و گشتاور ۱۴۰ نیوتن‌متر استفاده می‌کند که با گیربکس CVT به چرخ‌های جلو انتقال می‌یابد. مصرف سوخت این خودرو در هر صد کیلومتر به طور متوسط ۶.۱ لیتر است. کابین آن ساده و زیبا با داشبوردی با خطوط افقی و نمایشگر ایستاده است.
ایران‌خودرو شرایط فروش جدید پژو‌پارس در ۱۴۰۳ را اعلام کرد. همچنین شرایط فروش جدید آریزو ۶ نیز اعلام شده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها