جمعه, 31 فروردین 1403 2024,April

بهترین قیمت دستگاه تصفیه آب در تصفیه آسا

24 خرداد 1401
بهترین قیمت دستگاه تصفیه آب در تصفیه آسا

یافتن مناسب ترین دستگاه تصفیه آب با بهترین قیمت در بازار با وجود تنوع محصولات برای خریداران ممکن است کار سختی باشد. شناخت بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی می تواند به ما کمک کند تا بهتر بتوانیم برای خرید تصفیه آب منزل خود تصمیم گیری نماییم هم چنین مراجعه به شرکت های معتبر نیز ما را در خرید دستگاه تصفیه آب اورجینال یاری می نماید. شرکت تصفیه آسا معتبر ترین نمایندگی دستگاه های تصفیه آب تایوانی است که می توانید برای مشاهده محصولات این شرکت به وب سایت تصفیه آسا مراجعه نمایید.

بهترین قیمت دستگاه تصفیه آب تصفیه آسا

بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی

مینروا بهترین مارک دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی است که ساخت تایوان می باشد و تمام قطعات آن اصل و درجه یک هستند. و در چهار مدل توسط نمایندگی انحصاری آن یعنی شرکت تصفیه آسا عرضه می شود. مینروا به دلیل آن که از فناوری برتر تصفیه آب یعنی اسمز معکوس استفاده می کند بسیار دستگاه پر قدرتی می باشد و از بهترین دستگاه های اسمز معکوس دنیا می باشد. فیلتر ممبرانی که در دستگاه های اسمز معکوس وجود دارد هر نوع آلاینده ی ریزی که با چشم غیر مسلح قادر به دیدن آنها نیستیم را از بین می برد. در ادامه به معرفی دستگاه های تصفیه آب تایوانی که از روش اسمز معکوس برای تصفیه آب استفاده می کنند می پردازیم.

برند تصفیه آب مینروا

مارک تصفیه آب مینروا که بهترین برند دستگاه تصفیه آب در ایران است در این 4 مدل اصلی عرضه می شود:

  • آب تصفیه کن مینروا هشت مرحله ای اکسیژن ساز مدل Minerva RO8_O2PLUS
  • آب تصفیه کن مینروا هفت مرحله ای یونیزه قلیایی مدل Minerva RO7_ALKALINE
  • آب تصفیه کن مینروا شش مرحله ای معدنی ساز مدل Minerva RO6_50G
  • آب تصفیه کن مینروا هشت مرحله ای یو وی دار فرابنفش مدل Minerva RO8_UV

برند مینروا با دریافت استاندارد های بین المللی از جمله تاییدیه سازمان جهانی بهداشت و سازمان غذا و داروی آمریکا یکی از مطمئن ترین تصفیه آب های موجود در بازار می باشد که نمایندگی انحصاری آن تصفیه آسا در ایران است . از ویژگی های این برند گارانتی طلایی بدون قید و شرط قطعات و خدمات پس از فروش بسیار ارزنده است و به دلیل ضمانت قیمت آن در سراسر ایران با قیمت یکسان به فروش می رسند. قطعات و فیلتر های تصفیه آب مینروا اصل تایوان می باشد و نماد اصالت نیز برای دستگاه تعریف شده تا خیال مشتری بابت اورجینال بودن آن راحت باشد.

دستگاه تصفیه آب خانگی مینروا از نظر قیمتی ارزش خرید بالایی دارد چرا که با توجه به کارایی و کیفیتی که دارد بسیار قیمت مناسب و مقرون به صرفه ای دارد. داشتن ممبران آمریکایی مارک فیلمتک در دستگاه مینروا کمک می کند تا با از بین بردن هر نوع املاح و مواد مضر آب سختی آن نیز کاهش یابد.

برند تصفیه آب مینروا

برند تصفیه آب سافت واتر

برند تصفیه آب سافت واتر SOFTWATER  یکی دیگر از برند های معتبر تایوانی می باش که سابقه ی زیادی در این زمینه دارد. این برند دارای دستگاه های اسمز معکوس و اولترا فیلتراسیون در مدل های زیر سینکی و کیسی است که برخی مدل های آن در ایران مونتاژ می شود و دارای  قطعات چینی و تایوانی هستند. دستگاه های اسمز معکوس سافت واتر 6 مرحله ای تا 8 مرحله ای در بازار وجود دارند که بسیار مقرون به صرفه می باشند سافت واتر با داشتن استاندارد های بین المللی و استفاده از فناوری ها و تکنولوژی های روز از انواع سیستم های قلیایی و فرابنفش و اکسیژن ساز در دستگاه های خود بهره می گیرد.

برند تصفیه آب CCK

برند تصفیه آب CCK تایوانی برندی معتبر و با سابقه در دنیا یکی دیگر از شرکت های تایوانی فعال در زمینه ی تولید دستگاه های اسمز معکوس می باشد و در مدل زیر سینکی آن ها را تولید می کند. سی سی کا از فناوری های قلیایی و فرابنفش و اکسیژن ساز در مدل های 6 الی 8 مرحله ای در دستگاه های خود استفاده می کند که هم مدل های اورجینال تایوانی و هم مدل های مونتاژ شده در ایران و دارای قطعات چینی از این برند را در بازار موجود دارد. برای خرید آب تصفیه کن سی سی کا لازم است که از شرکت های معتبر اقدام به خرید نمایید زیرا برند cck نماد اصالت مانند برند مینروا ندارد.

قیمت روز دستگاه تصفیه آب تایوانی

شما می توانید برای دریافت لیست قیمت دستگاه تصفیه آب به سایت شرکت تصفیه آسا مراجعه نمایید. هم چنین می توانید از تخفیفات ویژه ای که این شرکت بر روی محصولات خود قرار می دهد نیز استفاده نمایید و با قیمت بسیار مناسبی دستگاه مورد نظرتان را تهیه کنید. توجه داشته باشید که قیمت دستگاه تصفیه آب اصل تایوان و معتبر با دستگاه های فیک و تقلبی بازار متفاوت است. تعداد مراحل تصفیه و شرکت سازنده ی دستگاه نیز در قیمت گذاری آن موثر می باشد.

قیمت دستگاه تصفیه آب تایوانی

راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی

یکی از نکات مهم در خرید دستگاه تصفیه آب روش تصفیه می باشد. بهتر است دستگاهی را انتخاب نمایید که از سیستم اسمز معکوس بهره مند باشد تا بتواند سختی آب را کاهش دهد. استاندارد های بین المللی نیز باید بر روی دستگاه درج شده باشد تا بتوان به کیفیت آن اطمینان کرد. هم چنین فیلتر های کربنی دستگاه باید گیاهی و غیر مضر برای سلامتی ما باشد.

یکی دیگر از نکات در راهنمای خرید دستگاه تصفیه آب خانگی نوع دستگاه می باشد. دستگاه تصفیه آب زیر سینکی بهترین مدل بازار می باشند چون از نوع اسمز معکوس هستند و آب را بهتر تصفیه می نمایند هم چنین هزینه تعمیرات و نگهداری آن ها نیز کم تر می باشد.

در نهایت گارانتی و خدمات پس از فروش دستگاه نیز باید از طرف فروشنده به شما داده شود تا خیالتان بابت سرویس و تعمیات دستگاه راحت باشد.

خرید تصفیه آب خانگی

برای خرید اینترنتی تصفیه آب می توانید به وب سایت تصفیه آسا مراجعه نمایید. شرکت تصفیه آسا نمایندگی انحصاری برند مینروا و  عرضه کننده ی انواع دستگاه تصفیه آب خانگی تایوانی اصل  برند های سی سی کا و سافت واتر در ایران می باشد. این شرکت  با بهترین قیمت محصولات خود را به مشتریان خود عرضه می کند که همراه با ضمانت یک ساله و خدمات پس از فروش می باشد.

برای صرفه جویی در وقت و هزینه ی خود به راحتی شما عزیزان می توانید خرید اینترنتی تصفیه آب را از طریق سایت تصفیه آسا انجام دهید و لیست قیمت روز انواع دستگاه تصفیه آب خانگی را در آن مشاهده نمایید. هم چنین این شرکت سرویس دوره ای دستگاه های آب تصفیه کن و تعویض و فروش فیلتر تصفیه را نیز در اختیار دارد. مشاوران حرفه ای تصفیه آب هفت روز هفته در تمام ساعات آماده پاسخگویی به سوالات مشتریان عزیز و مشاوره رایگان خرید می باشند.

اخبار مرتبط
بهترین روش‌های مهاجرت به کانادا دولت کانادا با ارائه قوانین حمایتی، سعی در جذب نیروی کار و دانشجویان دارد . به این ترتیب و برای استفاده از این فرصت استثنایی شما باید بهترین راه برای مهاجرت به کانادا را برگزینید. در ادامه به معرفی این روش‌ها خواهیم‌پرداخت: مهاجرت تحصیلی به کانادا مهاجرت تحصیلی برای چه کسانی مناسب است؟ ● اگر دانشجو هستید یا به هر دلیلی قصد ادامه تحصیل دارید ● اگر امکان دریافت ورک‌پرمیت(اجازه کار) یا استارتاپ ویزای کانادا را ندارید
عوامل موثر بر هزینه رزرو هتل دوحه انتخاب هتل مناسب با توجه به بودجه و سلیقه‌تان، از مهم‌ترین بخش‌های برنامه‌ریزی سفرتان است. تنوع هتل‌ها در دوحه بسیار زیاد است و از هتل‌های ۵ ستاره لوکس تا هتل‌های ارزان‌قیمت و هاستل‌ها را می‌توانید در این شهر پیدا کنید. هر چه مدیریت بودجه برای شما اهمیت بیشتری داشته باشد طبیعتا باید اقامتگاه‌های ارزانتر را بررسی و در نهایت بهترین گزینه را انتخاب کنید.
پوکت در دریای آندامان و در جنوب غربی تایلند واقع شده است. این جزیره به واسطه زیبایی‌های طبیعی، جاذبه‌های گردشگری متنوع، تفریحات هیجان‌انگیز و فرهنگ غنی، یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در جهان تبدیل است.
صرافی CoinCatch، پلتفرم پیشرفته معامله گری خود را به صورت رسمی در ماه مارس 2023، راه اندازی کرد که شامل دو بخش اسپات و بازار های مشتقه مانند فیوچرز است و از بیشتر رمزارز ها پشتیبانی می کند. علاوه بر این قابلیت های معامله گری، صرافی CoinCatch برنامه دارد تا قابلیت Social trading(معامله گری جمعی) را به پلتفرم خود اضافه کند که این قابلیت به KOL ها اجازه می دهد تا استراتژی های معامله گری خود را با دنبال کنندگان خود، به اشتراک بگذارند

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات