جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

هشدار بانک ملت درباره رعایت اصول امنیتی هنگام استفاده از سامانه‌های بانکی

24 خرداد 1401
هشدار بانک ملت درباره رعایت اصول امنیتی هنگام استفاده از سامانه‌های بانکی

به گزارش بانک اول به نقل از روابط عمومی بانک ملت، در این اطلاعیه آمده است: با توجه به در معرض آسیب بودن افرادی که با کم دقتی در تله سوءاستفاده اینترنتی مجرمان مجازی از طریق روش‌های مختلف نظیر ایجاد وب‌سایت‌های جعلی مشابه با وب‌سایت‌های اصلی و معتبر (فیشینگ) و طراحی بدافزارهای مشابه اپلیکیشن‌های بانکی و... گرفتار می‌ شوند و با هدف پیشگیری از افشای اطلاعات محرمانه و برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی مشتریان مجددا تاکید می شود که جهت ورود به سامانه بانکداری اینترنتی و همچنین دانلود و نصب نرم‌افزار همراه‌بانک، صرفا باید به لینک‌های درج شده در وب‌سایت بانک ملت به آدرس https://www.bankmellat.ir مراجعه و مطابق با راهنمای موجود در سایت اقدام کنند.

خودداری از جست و جوی وب‌سایت‌ها و سامانه‌های مالی بانک در موتورهای جست و جو نظیر گوگل با استفاده از هر گونه عبارت نظیر «بانک ملت، بانکداری اینترنتی بانک ملت، همراه‌بانک ملت و...» و تاکید بر تایپ کردن نشانی اینترنتی (URL)  وب‌سایت بانک در نوار آدرس (Address bar) مرورگر، از دیگر توصیه‌هایی است که بانک ملت در این اطلاعیه خطاب به مشتریان آورده است./ایبنا

اخبار مرتبط
علاوه بر خدمات بانکی در شعب بانک ملت، سامانه های غیرحضوری مختلف و متنوع این بانک از جمله پیشخوان الکترونیک، بانکداری اینترنتی، همراه بانک، مگابانک و پایانه های خودپرداز و خوددریافت نیز در تمامی ساعات شبانه روز آماده ارائه خدمت به مشتریان گرامی است.
پرداخت الکترونیکی بهای سوخت در سامانه هوشمند از طریق درگاه بانک ملت انجام می شود و همزمان با بروز اختلال در عرضه بنزین از صبح امروز، شایعات درباره اختلال در سامانه های بانک ملت نیز تشدید شده است.
بانک اول - در آستانه فرا رسیدن ایام عزاداری اربعین حسینی، پایانه های خود پرداز بانک ملت در مناطق مرزی با کشورعراق مستقر شدند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها