چهارشنبه, 5 اردیبهشت 1403 2024,April

شرایط وام 50 میلیون تومانی بانک ملی با سود ۴ درصد

24 خرداد 1401
 شرایط وام 50 میلیون تومانی بانک ملی با سود ۴ درصد

به گزارش بانک اول افرادی که خواهان استفاده از تسهیلات طرح نیکان هستند باید در یکی از شعب بانک ملی حساب قرض الحسنه داشته باشند. سپس متقاضیان باید یک میانگین حساب سه ماهه ایجاد کنند و بعد از آن برای دریافت وام 50 میلیون تومانی طرح نیکان درخواست بدهند. براساس اعلام بانک ملی، سود این وام 4 درصد است.

 

حداکثر مدت زمان برای بازپرداخت این تسهیلات 50 میلیون تومانی هم 60 ماه اعلام شده است. افرادی که خواهان دریافت این نوع وام هستند باید ضامن رسمی و معتبری داشته باشند و به بانک ارائه دهند. بانک سپرده وام گیرندگان طرح نیکان را مسدود نخواهد کرد، یعنی افراد تا زمان اتمام پرداخت اقساط تسهیلات، امکان استفاده از حساب خود را بدون هیچ محدودیتی خواهند داشت.

 

جزئیات وام 50 میلیون تومانی طرح نیکان

بر اساس قوانین موجود برای وام‌دهی، وام گیرندگان نباید در سیستم بانکی بدهی معوق یا چک برگشتی داشته باشند. ضمنا پرداخت هزینه‌های جانبی مربوط به تشکیل پرونده و اعتبارسنجی هم برعهده خود متقاضیان است.

اگر افراد مبلغ 50 میلیون تومان وام طرح نیکان را با نرخ سود مشخص شده دریافت کنند و مدت زمان بازپرداخت هم برای آن‌ها همان 60 ماه تعیین شود، مبلغ هر قسط برایشان 833 هزار و 333 تومان خواهد بود. مجموع رقم این مبلغ وام طرح نیکان و سود آن هم به 50 میلیون و 100 هزار تومان می‌رسد.

 

اخبار مرتبط
با توجه به هماهنگی های انجام شده با بانک صادرات ایران به عنوان بانک عامل و تامین اعتبار لازم از سوی این بانک، واریز وام ۳۰ میلیون تومانی نوبت هفتم از عصر دیروز به حساب بیش از ۳۲ هزار نفر از متقاضیان واجد شرایط آغاز شده است.
وام سیم کارت نوعی تسهیلات مالی است که به شما امکان می‌دهد تا به اندازه ارزش سیم کارت دائمی همراه اول خود وام دریافت کنید
علاوه براین براساس این اصلاحیه امکان انتقال به بازار سرمایه یا خرید دین اوراق گام (طبق ماده ۵ دستورالعمل) توسط دارنده اوراق گام به صورت ۲۵ درصد توسط متقاضی اول،‌۵۰ درصد توسط متقاضی دوم و ۷۵ درصد توسط متقاضی سوم و بعد از آن فراهم شد.
پیش از این هم محمدرضا جمشیدی دبیر کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی کشور گفته بود: بانک مرکزی به شکل رسمی و در دستورالعمل خود اعلام کرده که بانک‌ها موظف هستند برای اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج یک ضامن را قبول کنند، اما گاهی ممکن است متقاضیان فردی را به عنوان ضامن معرفی کنند که بر اساس ارزشیابی بانک، فرد صلاحیت کافی برای ضامن شدن را نداشته باشد بر این اساس بانک اعلام می‌کند که فرد ضامن دیگری را هم معرفی کند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها