پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

وام 200 میلیون تومانی بانک رسالت با سود 2 درصد و اقساط 5 ساله

24 خرداد 1401
وام 200 میلیون تومانی بانک رسالت با سود 2 درصد و اقساط 5 ساله

به گزارش بانک اول شرایط و نحوه دریافت وام قرض الحسنه 200 میلیون تومانی بانک رسالت با کارمزد 2 درصد و اقساط 60 ماهه را در ادامه مطلب بررسی می کنیم.

سقف پرداخت وام قرض الحسنه در بانک رسالت 200/000/000 تومان است و کارمزد این وام 4 درصد می باشد.

در صورتی‌که بعد از طی مدت سپرده شرایط دریافت وام را نداشته باشید، میتوانید امتیاز وام را در همان شعبه به وابستگان درجه یک واگذار کنید و یا امتیاز آن را به دیگران واگذار کنید.

برای دریافت این وام نیاز به سپرده گذاری بین 3 تا 6 ماه در بانک وجود دارد ب این اساس در صورت سپرده گذاری 6 ماهه میتوانید معادل مبلغ سپرده گذاری تسهیلات 12 ماهه دریافت کنید و به ازای هر ماه سپرده گذاری بیشتر 2 ماه به مدت بازپرداخت اقساط شما اضافه خواهد شد.
 

حداکثر مهلت بازپرداخت اقساط در بانک رسالت 60ماهه (5 سال) هست.

نسبت پرداخت تسهیلات به مدت بازپرداخت :

60 ماه برای وام به میزان 20% معدل حساب

48 ماه برای وام به میزان 40% معدل حساب

36 ماه برای وام به میزان 60% معدل حساب

24 ماه برای وام به میزان 80% معدل حساب

12 ماه برای وام به میزان 100% معدل حساب

هر ماه اضافه‌تر خواب سپرده 2ماه به میزان بازپرداخت اقساط افزوده می‌شود.

ثبت‌نام وام بانک قرض الحسنه رسالت

وام بانک رسالت را می‌توانید به صورت غیرحضوری با مراجعه به سایت بانک قرض‌الحسنه رسالت و افتتاح غیرحضوری حساب این بانک پیگیری کنید. پس از ثبت‌نام غیرحضوری از بانک با شما تماس گرفته خواهد شد و مامور این بانک به صورت حضوری در محل شما مراحل احراز هویت و تطبیق مدارک را انجام خواهند داد. پس از آن بایستی با مراجه به سامانه اعتبارسنجی مرآت میزان اعتبار خود را بسنجید و بر همین اساس مراحل دریافت وام آغاز خواهد شد.

شرایط وام بانک رسالت در سال 1401

وام گیرنده و ضامنین باید فاقد تسهیلات سررسید گذشته ٬ معوق و مشکوک الوصول در شبکه بانکی کشور باشند.

در صورتی‌که بعد از طی مدت سپرده شرایط دریافت وام را نداشته باشید، می‌توانید امتیاز وام را در همان شعبه به شخص دیگری واگذار کنید.

مدارک لازم برای ثبت‌نام وام بانک رسالت

مدارک هویتی شما هنگام افتتاح حساب دریافت می‌شود ولی مدارک شغلی، میزان درآمد، دارایی‌ها و گردش حساب شما نیز از اهمیت برخوردار است. برای ثبت‌نام وام بانک رسالت می‌توانید به یکی از شعبه‌های این بانک مراجعه کنید.

امتیاز وام قرض الحسنه بانک رسالت با مبالغ مختلفی خرید و فروش می شود.

 

اخبار مرتبط
تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج هایی که تاریخ ازدواج آنها بعد از ۱۴۰۱/۱/۱بوده است مبلغ سه میلیارد (۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ۱۰ ساله تعیین شده است.
این طرح از جمله طرح‌های اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه در بانک رفاه کارگران است که مشتریان این بانک می‌توانند بر اساس میانگین ایجادی در حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز خود، از مزایای آن بهره‌مند شوند. بر اساس این طرح، اشخاص حقیقی و شرکت‌های حقوقی دارای کسب‌وکارهای خرد و دانش‌بنیان می‌توانند با سپرده‌گذاری در مقاطع مختلف از تسهیلات قرض‌الحسنه با نرخ کارمزد صفر تا 4 درصد و بازپرداخت حداکثر 60 ماهه بهره‌مند و یا امتیاز حساب استفاده نشده را به کارکنان خود انتقال دهند.
معاون توسعه بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اینکه متخصصان ایرانی دانش‌آموخته خارج از کشور نیز می‌توانند برای درخواست بهره‌مندی از این تسهیلات، از طریق ارتباط با مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری اقدام کنند، گفت: هر متقاضی صرفاً مجاز به استفاده از یکی از تسهیلات ساخت/خرید و یا ودیعه اجاره مسکن است و در صورت استفاده از یکی از این دو، امکان معرفی برای تسهیلات مسکن دیگر وجود ندارد.
تسهیلات خرید لوازم خانگی بانک‌ها بر اساس درخواست مشتری از ۵ میلیون، ۱۰ میلیون، ۳۰ میلیون، ۵۰ میلیون، ۱۰۰، ۱۵۰ میلیون تا ۲۰۰ میلیون تومان است

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها