پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

فروش گواهی سپرده مدت دار ویژه سرمایه گذاری از سوی بانک ملت

24 خرداد 1401
فروش گواهی سپرده مدت دار ویژه سرمایه گذاری از سوی بانک ملت

به گزارش بانک اول این بانک با اخذ مجوز از بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، یکصد هزار میلیارد ریال اوراق گواهی سپرده مدت دار ویژه سرمایه گذاری را با نرخ سود علی الحساب ۱۸ درصد سالیانه به فروش می رساند.

بر اساس این گزارش، فروش این اوراق از روز یکشنبه ۱۸ اردیبهشت ماه امسال شروع خواهد شد و تا اتمام مبلغ منتشره ادامه خواهد داشت.

بر این اساس، گواهی سپرده مدت دار ویژه سرمایه گذاری (عام) با نام بانک ملت، دارای تاریخ سررسید یک سال پس از تاریخ انتشار خواهد بود.

این گزارش حاکی است، نرخ سودعلی الحساب اوراق یادشده، ۱۸ درصد سالانه و قابل پرداخت در مقطع ماهانه و نرخ سود بازخرید آن، قبل از تاریخ سررسید معادل ۱۰ درصد سالیانه خواهد بود.

اخبار مرتبط
علاوه بر خدمات بانکی در شعب بانک ملت، سامانه های غیرحضوری مختلف و متنوع این بانک از جمله پیشخوان الکترونیک، بانکداری اینترنتی، همراه بانک، مگابانک و پایانه های خودپرداز و خوددریافت نیز در تمامی ساعات شبانه روز آماده ارائه خدمت به مشتریان گرامی است.
پرداخت الکترونیکی بهای سوخت در سامانه هوشمند از طریق درگاه بانک ملت انجام می شود و همزمان با بروز اختلال در عرضه بنزین از صبح امروز، شایعات درباره اختلال در سامانه های بانک ملت نیز تشدید شده است.
بانک اول - در آستانه فرا رسیدن ایام عزاداری اربعین حسینی، پایانه های خود پرداز بانک ملت در مناطق مرزی با کشورعراق مستقر شدند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها