پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

افزایش مستمری بازنشستگان در روزهای پایانی اردیبهشت پرداخت می‌شود+جدول

24 خرداد 1401
 افزایش مستمری بازنشستگان در روزهای پایانی اردیبهشت پرداخت می‌شود+جدول

به گزارش بانک اول مطابق اطلاع‌رسانی قبل؛ پیشنهاد مربوط به افزایش حقوق مستمری بگیران در سال ۱۴۰۱ بر اساس مواد ۹۶ و ۱۱۱ قانون تأمین‌اجتماعی جهت طرح و تصویب در هیأت وزیران ارسال شده است که به محض تصویب و ابلاغ قانونی در ماه جاری نسبت به واریز حقوق و مستمری بر اساس مصوبه اقدام می‌شود.

از آن جایی که طبق روال و بر اساس حروف الفبا حقوق مستمری‌بگیران از بیستم هر ماه شروع و واریز می‌شود؛ لذا در راستای پرداخت به‌موقع، به اطلاع می‌رساند در ماه جاری نیز طبق ماه‌های قبل اقدام شد و مابه‌التفاوت افزایش اردیبهشت ماه برای کلیه گروه‌های بازنشستگی با وصول مصوبه هیأت وزیران، طی 2 روز پایان اردیبهشت ماه پرداخت می‌شود. همچنین مابه‌التفاوت فروردین ماه نیز همزمان با پرداخت مستمری خرداد و تیرماه انجام خواهد شد.

حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران سازمان تأمین اجتماعی در اردیبهشت ۱۴۰۱ بر اساس حرف اول نام خانوادگی آنان و طبق جدول زیر واریز می‌شود:

نام حرف تاریخ پرداخت
آ،ا ۱۴۰۱/۲/۲۰
حرف ب تا ش شعب تا ۲۰۰۰ نفر ۱۴۰۱/۲/۲۱
حرف ص تا ی شعب تا ۲۰۰۰ نفر ۱۴۰۱/۲/۲۲
ب ۱۴۰۱/۲/۲۳
پ، ت، ث ۱۴۰۱/۲/۲۴
چ، ج، ژ، ص ۱۴۰۱/۲/۲۵
ض، ز، ف ۱۴۰۱/۲/۲۶
ح، همکاران بازنشسته ۱۴۰۱/۲/۲۷
ق، س، ر ۱۴۰۱/۲/۲۸
بانک‌های ملی، ملت، تجارت، پست بانک، سپه، کشاورزی، صادرات ۱۴۰۱/۲/۲۹
ط،ظ،خ ۱۴۰۱/۲/۲۹
گ،ل،و،ه،غ،ی،ذ،ک،د،ش ۱۴۰۱/۲/۳۰
ع،ن،م، بنیاد شهید ۱۴۰۱/۲/۳۱

 


اخبار مرتبط
معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی سازمان تامین اجتماعی درباره زمان افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی در سال جاری توضیح داد.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی روز ۷ بهمن ۱۴۰۲ با افزایش ۲۰ درصدی حقوق صندوق‌های بازنشستگی کشوری و لشکری و سایر صندوق‌های بازنشستگی وابسته به دستگاه‌های اجرایی برای سال ۱۴۰۳ موافقت کردند، اما این افزایش حقوق از چه زمانی اعمال خواهد شد؟
روابط‌عمومی صندوق از فرهنگیانی که علاقه‌مند به عضویت هستند خواسته است با مراجعه به دفاتر نمایندگی صندوق در سراسر کشور یا ادارات تعاون آموزش و پرورش نسبت به عضویت اقدام کنند تا از خدمات حین خدمت و سودآوری این مجموعه بزرگ اقتصادی در زمان بازنشستگی بهره‌مند شوند.
سازمان تامین اجتماعی و بانک رفاه کارگران خطاب به بازنشستگان و مستمری بگیران در اطلاعیه‌ای درباره فروش سهام شرکت پتروشیمی امیرکبیر شفاف سازی کردند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها