پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

پیش‌بینی بورس فردا1خرداد1401/ بورس نوسانی می‌ماند؟

24 خرداد 1401
پیش‌بینی بورس فردا1خرداد1401/ بورس نوسانی می‌ماند؟

به گزارش بانک اول بورس امروز با افت ۱۵ هزار و ۲۸۶ هزار واحدی به محدوده یک میلیون و ۵۷۹ هزار واحدی رسید. کارشناسان عقیده دارند که بورس در بلند مدت سبزپوش می‌شود.

واریز سود جاماندگان سهام عدالت امروز آغاز شد و احتمالا بخشی از نقدینگی وارد بازار سرمایه شود.

همایون دارابی، کارشناس بازار سرمایه  می‌گوید: بورس تا پایان تابستان روند متعادل روبه‌بالایی را تجربه می‌کند. بازار سرمایه در مرز یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحدی یک اصلاحی دارد. معمولا در واقع زمانی که تالار شیشه‌ای به مقاومت‌های قوی می‌رسد، حرکت نوسانی شاخص را تجربه می‌کند.

 

اوگفت:  امروز سود جاماندگان سهام عدالت واریز می‌شود و تاثیر چندانی روی بازار سرمایه ندارد. البته بخشی از سود سهام خارج از تالار شیشه‌ای مصرف و خرج می‌شود و در مواقع کم این سود به خرید سهام اختصاص داده شود.

دارابی با اشاره به رشد بازار می‌گوید: برای رشد بورس باید منتظر ورود نقدینگی به بازار باشیم و ببینم چه میزان نقدینگی وارد بازار سرمایه می‌شود تا بعد از آن روی رشد یا بازگشت بازار حساب کنیم. شاخص کل بورس شرایط طبیعی دارد اما بر اساس در انتظار وضعیت کلی شاخص و انتشار صورت مالی‌ گروه‌های پتروشیمی و پالایشی باشیم.

اخبار مرتبط
شاخص فرابورس ایران نیز در معاملات امروز و در ادامه روند نزولی خود با ۵۱ واحد رشد، از مرز ۲۶ هزار واحد عبور کرد و به ۲۶ هزار و هفت واحد رسید.
یک کارشناس اقتصادی درباره موضوعات مختلف اعم از انس طلا، رمزارز، بورس ایران معتقد است سال آینده باید بهترین پرتفو را از میان این گزینه ها انتخاب کرد.
به این ترتیب به نظر می‌رسد اگرچه بازار سهام طی روزهای آینده ممکن است فراز و فرودهایی را تجربه کند اما دست کم تا پیش از آغاز فصل مجامع، عرصه چرخش سرمایه باشد.
سازمان خصوصی سازی در 2 اطلاعیه جداگانه قیمت پایه و شرایط عرضه سهام دو شرکت فرهنگی ورزشی استقلال و پرسپولیس را اعلام کرد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها