ﺳﻪشنبه, 4 اردیبهشت 1403 2024,April

خبر مهم یارانه ای

24 خرداد 1401
خبر مهم یارانه ای

به گزارش بانک اول وزیر کار با تأکید بر طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها افزود: دو گروه از افراد یارانه دریافت نکردند؛ یک گروه افرادی بودند که قبلاً هم یارانه نمی‌گرفتند (پرونده یارانه‌ای در سازمان هدفمندی یارانه نداشتند) و می‌توانند در سامانه‌ای که در یک هفته قبل فعال شده است، ثبت‌نام کنند.

ایشان در ادامه با اشاره به اینکه این افراد شامل ۷ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر است، که در صورتی که خود را مستحق دریافت یارانه می‌دانند، می‌توانند در سایت ثبت‌نام و پرونده یارانه خود را فعال کنند، اظهارکرد: معتقدیم از این تعداد به ۴ الی ۵ میلیون نفر بعد از ثبت‌نام یارانه تعلق می‌گیرد.

اخبار مرتبط
حضور فرزندان خانوار بالای ۱۸ سال و شاغل در خانواده سطح درآمد پدر خانواده را به عنوان سرپرست خانوار افزایش می‌دهد. این امر خانوار را در دهک دهم قرار داده و یارانه نقدی ندارد. راه‌حل چیست؟
شهروندان پیامک‌های جعلی با عناوین مشابه میزان یارانه معیشتی، ثبت نام و دریافت کالابرگ الکترونیک را نادیده بگیرند و هرگز بر روی لینک‌های آنها کلیک نکنند و در صورت دریافت پیامک حاوی لینک کالابرگ الکترونیکی و یا بسته معیشتی از طرف دوستان و افراد مورد اعتماد، بدانید که این پیامک نشان دهنده هک شدن و آلوده بودن تلفن همراه آنها به بدافزار بوده و دلیلی بر اصالت و تایید پیامک و لینک نیست.
طرح پرداخت یارانه معیشتی به مادران دارای فرزند شیرخوار (یسنا) که تاکنون فقط برای دهک اول درآمدی در ۸ استان اجرا می‌شد، از دیروز به‌صورت کشوری اجرا شده و حالا تمام مادران واجد شرایط این طرح در همه استان‌ها و در سه دهک کم‌درآمد، این اعتبار را دریافت می‌کنند.
این هفته وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی از استقبال بالای ۹۰ درصدی دهک‌های اول تا سوم کم درآمدی در طرح کالابرگ الکترونیک خبرداد و گفت: بر اساس پیش‌بینی انجام شده در مرحله سوم اجرای این طرح، مشارکت به ۹۵ درصد می‌رسد. وی این را گفت که تداوم طرح کالابرگ الکترونیکی نیازمند بررسی مجدد است و این موضوع در دولت مطرح و مقرر شد معاون اول ریاست جمهوری آن را پیگیری کند اما تاکنون تصمیم قطعی برای تداوم آن گرفته نشده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها