جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

همه چیز در مورد وام های بانک سینا

24 خرداد 1401
همه چیز در مورد وام های بانک سینا

 به گزارش بانک اول بانک سینا به  منظور حمایت از تولیدات داخلی و کمبود نقدینگی اشخاص حقیقی تسهیلات مختلفی را در بخش‌های متنوع ارائه می‌دهد. در ادامه برای اطلاعا خوانندگان این تسهیلات معرفی می‌شوند؛

طرح میعاد

بانک سینا به کلیه اشخاص حقوقی واجد شرایط در قالب طرح میعاد تا 200 میلیون تومان وام با سود 9 درصد می‌پردازد. مشتریانی امکان دریافت این وام را دارند که در یکی از شعب بانک سیناک سپرده داشته باشند و امکان انتخاب مبلغ تسهیلات و تعداد اقساط را دارند.

طرح ارمغان

سپرده گذاری طرح ارمغان سینا یکی از طرح‌های اختصاصی این مجموعه بوده که با هدف کمک سریع به تامین منابع مالی مورد نیاز اشخاص حقیقی و حقوقی، اصناف، کسبه و صاحبان کسب و کار تبیین شده است. متقاضیان می‌توانند متناسب با نیاز خود و نرخ سود تسهیلات 18 درصد تا سقف 200 میلیون تومان وام ارمغان سینا را دریافت کنند.

طرح انتخاب سینا

طرح انتخاب سینا به منظور حمایت از تولیدات داخلی تبیین و پیاده سازی شده است. متقاضیان کالا و خدمات ایرانی این امکان را دارد با این طرح بانک سینا تا سقف 100 میلیون تومان از نمایندگی‌ها و فروشگاه‌های طرف قرارداد سراسر کشور کالای مورد نظر خود را خریداری کنند.

اعتبار ویژه

این تسهیلات برای مشتریان ارزنده بانک با نرخ‌های ترجیحی پرداخت می‌شود و به دو صورت اعطای تسهیلات در قبال رسوب منابع حساب جاری و کوتاه مدت روز شمار صورت می‌گیرد.

تسهیلات با وثیقه سپرده سرمایه گذاری مدت دار

مشتریانی که در یکی از شعب بانک سینا سپرده بلندمدت دارند، می‌توانند از این تسهیلات در قالب یکی از عقود مشارکتی و حداکثر تا سقف 90 درصد مبلغ اصل سپرده استفاده کنند. سپرده مدت دار تا پایان مدت مشارکت مسدود و اصل برگ سپرده نزد شعبه نگهداری می‌شود.

احداث یا تکمیل ساختمان

این نوع تسهیلات در قالب عقد مشارکت مدنی و جهت تکمیل یا احداث ساختمان پرداخت می گردد. حداکثر مدت مشارکت 18 ماه اعلام شده که با توافق طرفین قابل افزایش تا شش ماه دیگر است. مبلغ این وام هم تا 80 درصد قیمت تمام شده برآورد نظر کارشناس رسمی و ضوابط جاری بانک خواهد بود.

خرید، تجهیز و بهره برداری و محل کسب

این نوع تسهیلات جهت خرید دفاتر کار اداری در قالب عقد مشارکت مدنی و مبلغ آن براساس اعتبارسنجی لازم، تایید توان مالی مشتری و حداکثر تا سقف 70 درصد بهای کارشناسی ملک موردنظر پرداخت می‌شود. اقساط تسهیلات در 60 مرحله مساوی دریافت خواهد شد.

تعمیر ساختمان

تسهیلات تعمیر ساختمان در قالب عقد مشارکت مدنی و به دو روش تعمیرات کلی و جزئی پرداخت می‌شود. پرداخت اقساط این وام در 60 مرحله مساوی انجام می‌شود.

تسهیلات به پزشکان

بانک سینا در راستای تامین نیازهای مالی پزشکان متخصص و با هدف توسعه و ارتقاء خدمات درمانی در جامعه نسبت به پرداخت تسهیلات خرید یا تجهیز مطب و داروخانه اقدام کنند.

تسهیلات ویژه

این تسهیلات در راستای اعطای امکانات و امتیازات ویژه به مشتریان حقوقی که دارای رسوب منابع مناسب در حساب‌های خود نزد بانک سینا باشند، پرداخت می‌شود. پرداخت تسهیلات به میزان 20 درصد میانگین رسوب سالیانه منابع و در قالب عقود مشارکت مدنی و مبادله‌ای انجام می‌شود.

اخبار مرتبط
تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج هایی که تاریخ ازدواج آنها بعد از ۱۴۰۱/۱/۱بوده است مبلغ سه میلیارد (۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ۱۰ ساله تعیین شده است.
این طرح از جمله طرح‌های اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه در بانک رفاه کارگران است که مشتریان این بانک می‌توانند بر اساس میانگین ایجادی در حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز خود، از مزایای آن بهره‌مند شوند. بر اساس این طرح، اشخاص حقیقی و شرکت‌های حقوقی دارای کسب‌وکارهای خرد و دانش‌بنیان می‌توانند با سپرده‌گذاری در مقاطع مختلف از تسهیلات قرض‌الحسنه با نرخ کارمزد صفر تا 4 درصد و بازپرداخت حداکثر 60 ماهه بهره‌مند و یا امتیاز حساب استفاده نشده را به کارکنان خود انتقال دهند.
معاون توسعه بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اینکه متخصصان ایرانی دانش‌آموخته خارج از کشور نیز می‌توانند برای درخواست بهره‌مندی از این تسهیلات، از طریق ارتباط با مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری اقدام کنند، گفت: هر متقاضی صرفاً مجاز به استفاده از یکی از تسهیلات ساخت/خرید و یا ودیعه اجاره مسکن است و در صورت استفاده از یکی از این دو، امکان معرفی برای تسهیلات مسکن دیگر وجود ندارد.
تسهیلات خرید لوازم خانگی بانک‌ها بر اساس درخواست مشتری از ۵ میلیون، ۱۰ میلیون، ۳۰ میلیون، ۵۰ میلیون، ۱۰۰، ۱۵۰ میلیون تا ۲۰۰ میلیون تومان است

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها