جمعه, 31 فروردین 1403 2024,April

طلا بیت‌کوین بدون اینترنت است!

24 خرداد 1401
طلا بیت‌کوین بدون اینترنت است!

به گزارش بانک اول ادوارد اسنودن اظهار کرد: این موضوع درباره طلا و بیت‌کوین، می‌تواند جهان را تغییر دهد و این همان چیزی است که رمزارزها را قابل توجه کرده است.

به نقل از کیتکو، وی افزود: ما ارزهای زیادی داریم که خیلی غیرقابل اعتماد هستند و این همان چیزی است که باید به آن رسیدگی کرد. ما شاهد تبدیل ارزهای دیجیتال به سمت ابزارهای پولی رمزنگاری هستیم.

ترس اسنودن در مورد حریم خصوصی این است که از هویت و پول علیه مردم استفاده می‌شود. من نگران جهانی هستم که در آن هویت علیه ما استفاده می شود؛ پول ما علیه ما استفاده می‌شود./ایسنا

اخبار مرتبط
از سال ۲۰۰۹ که استخراج رمز ارز ها شروع شد در هر ۱۰ دقیقه یک بلاک باز شده و تعداد ۵۰ بیت کوین به ماینرها پاداش داده میشد. این عدد هر ۴ سال سال در پدیده ای به اسم هاوینگ به نصف کاهش میابد. در حال حاضر تعداد بیت کوین در هر بلاک ۶.۲۵ است و در هاوینگ پیش رو این عدد به ۳.۱۲۵ بیت کوین کاهش پیدا میکند.
برخی از سرمایه‌گذاران ممکن است برای خود یک هدف قیمتی در نظر گرفته باشند. به عنوان مثال اگر قیمت بیت کوین به عدد X برسد، تمام دارایی بیت کوین خود را به فروش می‌رسانند.
قیمت بیت‌کوین در ایران رسما از مرز چهار میلیارد تومان عبور کرد.
مارکوس تیلن، رئیس بخش تحقیقات در مؤسسه تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال "10ایکس ریسرچ" در سنگاپور در این باره گفت: این جریان‌ها خشک نمی‌شوند چرا که سرمایه‌گذاران مطمئن‌تر هستند که به نظر می‌رسد قیمت بالاتر خواهد رفت.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات
تگ ها