جمعه, 31 فروردین 1403 2024,April

شرایط وام 100 میلیون تومانی بانک کشاورزی + مبلغ اقساط

30 مرداد 1401
شرایط وام 100 میلیون تومانی بانک کشاورزی + مبلغ اقساط

به گزارش بانک اول مشتریان بانک کشاورزی برای دریافت این وام باید حداقل 5 میلیون تومان سپرده گذاری کنند. مدت زمان خواب سپرده برای دریافت این وام حداقل 2 ماه است. متقاضیان این وام باید ضامن رسمی داشته باشند. نرخ سود این طرح براساس انتخاب مشتریان تغییر می‌کند. البته حداکثر سود این تسهیلات 18 درصد و سقف مدت زمان بازپرداخت آن 24 ماه است.

 

با توجه به نرخ وام، حداکثر نرخ سود و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 4 میلیون و 992 هزار و 410 تومان است. کل سود این وام 12 میلیون و 976 هزار و 333 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن 112 میلیون و 620 هزار تومان خواهد بود.

 

آخرین تسهیلات حمایتی بانک کشاورزی

بانک کشاورزی از سال 1312 به منظور حمایت از بخش کشاورزی و زیر بخش‌های آن فعالیت خود را شروع کرد. یکی از ماموریت‌های این بانک تامین مالی بخش کشاورزی و زیربخش‌های آن به عنوان قسمت مولد اقتصاد است. هم اکنون بانک کشاورزی هزار و 817 شعبه و 50 واحد ارائه خدمات ارزی و بین المللی دارد.

آخرین اقدام بانک کشاورزی در خصوص حمایت از بخش کشاورزی، اعطای تسهیلات به واحد پرورش قارچ خوراکی رنجبرکهن بود. ظرفیت این واحد 200 تن در سال است و چند روز پیش در روستای قاسم آباد به بهره برداری رسید. کل سرمایه مورد نیاز برای راه اندازی این طرح 6 میلیارد و 500 میلیون تومان بود که 3 میلیارد و 500 میلیون تومان آن با استفاده از تسهیلات اعطایی بانک کشاورزی تامین شد. این طرح زمینه اشتغال 10 نفر را فراهم کرده است.

اخبار مرتبط
بانک مرکزی بندهای مرتبط با قانون بودجه سال ۱۴۰۳ در خصوص پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج را به شبکه بانکی ابلاغ کرد. بر این اساس تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج‌هایی که تاریخ ازدواج آن‌ها بعد از ۰۱‌/۰۱‌/۱۳۹۹ بوده است مبلغ سه میلیارد (۳،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ده ساله است؛ همچنین تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای زوج‌های زیر بیست و پنج سال و زوجه‌های زیر بیست و سه سال مبلغ سه میلیارد و پانصد میلیون (۳،۵۰۰،۰۰۰،۰۰۰) ریال خواهد بود.
ثبت نام برای وام اجاره خانه ۱۴۰۳، از طریق سامانه ثبت نام وام ودیعه مسکن tem.mrud.ir​، صورت می گیرد. در صورتی که اشخاص، متقاضی دریافت وام ودیعه مسکن ۱۴۰۳ می باشند، می بایست شرایط مذکور در آیین نامه قانون ساماندهی و حمایت از تولید و عرضه مسکن را دارا باشند.
بانوان متقاضی این وام، می توانند با مراجعه به هر یک از شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در سراسر کشور نسبت به افتتاح سپرده مربوطه اقدام و از ۴ مرحله وام قرض الحسنه این بانک(مجموعاً ۲۰۲ میلیون تومان) به صورت متوالی بهره مند شوند.
اگر خانواده‌ای صاحب فرزند سوم و بیشتر از سال ۱۳۹۹ به بعد شود نیز می‌تواند از تسهیلات قرض‌الحسنه خرید، ساخت یا وام ودیعه مسکن، بهره‌مند شود که میزان مبلغ این وام، ۳۰۰ میلیون تومان تعیین خواهد شد و زمان بازپرداخت آن نیز ۲۰ سال است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات