شنبه, 1 اردیبهشت 1403 2024,April

قیمت سکه امامی ۳۰۰ هزار تومان کاهش یافت

30 مرداد 1401
قیمت سکه امامی ۳۰۰ هزار تومان کاهش یافت

به گزارش بانک اول به این ترتیب سکه امامی تا این لحظه ١۵ میلیون و ۲۴۸ هزار تومان قیمت خورده است که نسبت به آخرین قیمت معاملاتی روز گذشته معادل ۱۵ میلیون و ۵۵۹ هزار تومان کاهش ۳۰۰ هزار تومانی را ثبت کرده است.

همچنین نیم سکه در این ساعت از معاملات با قیمت ٨ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان معامله می‌شود که نسبت به آخرین قیمت روز معاملاتی گذشته بیش از ۱۰۰ هزار تومان کاهش قیمت داشته است. 

ربع سکه با قیمت ۵ میلیون و ۴۱۳ هزار تومان ثبت شده که در مقایسه با قیمت روز معاملاتی گذشته تغییر قابل توجهی نداشته است.

هر سکه گرمی نیز معادل ۳ میلیون و ۱۱۰ هزار تومان قیمت خورده که در مقایسه با نرخ روز گذشته ۱۰ هزار تومان افزایش قیمت داشته است.

حباب سکه چقدر است؟

به این ترتیب هر سکه امامی یک میلیون و ۶۱۰ هزار تومان، نیم سکه، یک میلیون و ۵۸۲هزارتومان، ربع سکه، یک میلیون و ۹۸۸ هزار تومان و هر سکه یک گرمی، یک میلیون ۴۲۰هزار تومان تعیین شده است.

اخبار مرتبط
در خصوص موارد مربوط به ارز اشخاص از محل صادرات دیگران به اطلاع می‌رساند تأیید ثبت سفارش‌های ایجاد شده تاریخ مشخص و از قبل تعیین شده‌ای ندارد؛ بنابراین به هیچ عنوان نمی‌توان تاریخ مشخصی برای تخصیص یا تمدید ثبت سفارش اعلام کرد.
امروز قیمت طلا و سکه امروز بر مدار کاهش حرکت کرد، قیمت دلار مبادله ای هم به ۴۳,۵۶۵ (چهل و سه هزار و پانصد و شصت و پنج ) تومان رسید
اظران بازار انتظار دارند که قیمت طلای جهانی به دنبال افزایش احتمالی این کالا با وجود نرخ‌های بهره و تقویت دلار آمریکا، به مرز ۳۰۰۰ دلار در هر اونس نزدیک‌تر شود. به گزارش بانک اول طلا، فلز گرانبهایی که مدت‌ها به عنوان دارایی امن مورد احترام قرار می‌گرفت، روز جمعه افزایش قیمت قابل‌اعتمادی را تجربه کرد که ناشی از تلاقی تنش‌های ژئوپلیتیکی و عدم اطمینان اقتصادی بود. فلز زرد در معاملات روز گذشته در مسیر پنجمین افزایش هفتگی خود قرار گرفت و تا‌ سطح ۲۴۱۶ دلار بالا رفت، اما در نهایت حدود 2394 دلار بسته
طبق اعلام مرکز مبادله ارز و طلای ایران، نوزدهمین حراج حضوری شمش طلای استاندارد، فردا (دوم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳) برگزار می‌شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز: