جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

سهامداران وبملت بخوانند / سود سهامداران واریز شده است؟

30 مرداد 1401
سهامداران وبملت بخوانند / سود سهامداران واریز شده است؟

به گزارش بانک اول بانک ملت طبق گزارش عملکرد حسابرسی شده خود در سال ۱۴۰۰ به ازای هر سهم ۷۶۱ ریال سود محقق نمود که نسبت به گزارش حسابرسی نشده هم تفاوتی نداشت. در مجمع سالانه این شرکت به پیشنهاد هیات مدیره مقرر شد از ۷۶۱ ریال سود خالص محقق شده هر سهم ۱۰۰ ریال معادل ۱۳ درصد برای هر سهم توزیع و مابقی سود برای افزایش سرمایه لحاظ شود.

سود خالص وبملت در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۱۴۰۰ با رشد ۶۶ درصدی به بیش از ۱۵.۷۰۰ میلیارد تومان بالغ گردید.

وبملت سود سهامداران سجامی را واریز نمود

شرکت بانک ملت پیرو اخبار منتشر شده در پایگاه خبری پایگاه اطلاع رسانی اینترنتی بانک مبنی بر واریز سود سهام سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۴۰۰ شفاف سازی نمود. شرکت اعلام نمود سود سهام بیش از ۲۹۱ هزار نفر از سهامداران حقیقی سجامی این بانک بالغ بر ۹۶ درصد کل سهامداران حقیقی در تاریخ ۵ تیر ۱۴۰۱ به حساب معرفی شده ایشان در سامانه سجام واریز گردید.

زمان واریز سود سایر سهامداران 

سهامداران حقیقی که در سامانه سجام ثبت ننموده اند می‌توانند از تاریخ ۱۵ مردادماه با ارائه کارت ملی، اعلام کد بورسی از طریق مراجعه به هریک از شعب بانک ملت در سراسر کشور سود خود را دریافت کنند.

سود صندوق ها هم از ۳۱ مرداد با ارائه درخواست کتبی، اعلام شماره حساب شبا و تصویر مجور فعالیت و سود سهامداران حقوقی دارای تا ۲ درصد سهام از ۳۱ شهریور و بیش از دو درصد سهام از ۳۱ مهر با ارائه درخواست کتبی، اعلام شماره حساب شبا به انضمام تصویبر آگهی روزنامه رسمی مربوط به آخرین تغییرات مدیران و صاحبان امضای مجاز به نشانی امور سهامداران بانک ملت، پرداخت می شود.

 
اخبار مرتبط
پس از مدت‌ها باز هم شاهد این موضوع هستیم که گروه سیمانی جز ۷ گروه برتر بازار سرمایه از منظر ارزش معاملاتی قرار گرفته است. ارزش معاملات این گروه در روز جاری بیش از ۱۳۱ میلیارد تومان است که البته با توجه به ارزش کم معاملات در کل بازار این رقم قابل قبول است. گروه خودرویی همچنان در صدر این جدول قرار دارد و بیش از ۲۷۱ میلیارد تومان ارزش معاملاتی را به خود گرفته است.
در بازدهی‌های ثبت شده از صندوق‌های سرمایه گذاری، صندوق‌های سهامی و مختلط تقریبا روز منفی‌ای را پشت سر گذاشتند.
شاخص کل هم وزن نیز با رشد بیش از ۴۶۱۱ واحدی روی ۷۰۵ هزار و ۶۳۱ واحد ایستاد. در این بازار بیش از ۳۲۰ هزار معامله به ارزشی بالغ بر ۴۹ هزار و ۷۰۷ میلیارد ریال انجام شد.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات