پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

آزمون استخدامی بانک شهر

30 مرداد 1401
آزمون استخدامی بانک شهر

به گزارش بانک اول به نقل از روابط عمومی بانک شهر، محمدعلی دهاقین با بیان اینکه مصاحبه های تخصصی بررسی صلاحیت و شایستگی عمومی به عنوان بخشی از فرایند استخدام می باشد گفت: شرکت کنندگانی که در مرحله اول آزمون استخدامی بانک موفق به کسب حد نصاب نمره کتبی شدند جهت حضور در مصاحبه مرحله اول این آزمون فراخوانده شده اند.
وی با تاکید بر اینکه ضرورت شناسایی دانش، مهارت‌ها و توانایی‌های ارزیابی‌شوندگان برای موفقیت در انجام وظایف شغلی ضروری است، افزود: مصاحبه حضوری از ارزیابی شوندگان آزمون، در4 مرحله و در طی 4 ساعت، با ابزارهای مختلف مصاحبه، تست های روانشناسی و آزمون شخصیت توسط ارزیابان انجام می گیرد و این فرایند ارزیابی تا تاریخ 22 تیر ادامه خواهد داشت.
مدیر امور آموزش و توسعه سرمایه های انسانی بانک شهر خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه هر گونه تاخیر باعث بی نظمی و اختلال در روند مراحل آزمون فوق خواهد بود، از داوطلبین در خواست می شود، راس زمان مقرر در محل اعلام شده حضور یابند.
مدیر امور آموزش و توسعه سرمایه های انسانی بانک شهر دراخر اظهار داشت: برگزیدگان در آزمون مصاحبه بررسی صلاحیت و شایستگی عمومی به مرحله سوم راه یافته و بعد از کسب امتیاز مورد نظر طی مراحل اداری بر پای انعقاد قرار داد استخدامی در مجموع 130 نفر برگزیده نهایی آزمون خواهند شد

اخبار مرتبط
چگونگی دعوت به مصاحبه بر اساس اولویتهای مورد نیاز از طریق تلفن، پیامک و یا پست الکترونیکی به اطلاع خواهد رسید.
شایان ذکر است، افراد متقاضی باید ساکن و بومی استان/شهرستان/شهر مورد تقاضای مربوطه (مطابق استان/شهرهای مندرج در جداول) باشند و همچنین آمادگی خدمت در هریک از واحدهای بانک رفاه کارگران (بنابه تشخیص و صلاحدید بانک) را داشته باشند.
بیست و ششمین و بیست و هفتمین آزمون سنجش صلاحیت حرفه‌ای داوطلبان تصدی سمت‌های مدیریتی در بانک‌ها و موسسات اعتباری در زمینه گواهینامه «مدیریت ریسک موسسات اعتباری» و «بانکداری اسلامی» برگزار می شود.
بانک اول - بانک اقتصاد نوین از تاریخ 26 مهر ماه تا 6 آبا ن ماه از دانش آموختگان رشته حقوق در سراسر کشور استخدام می کند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات