پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

وام 200 میلیون تومانی بانک ملی به همه افراد واجد شرایط با سود 18 درصد

30 مرداد 1401
وام  200 میلیون تومانی بانک ملی به همه افراد واجد شرایط با سود 18 درصد

به گزارش بانک اول طبق بخشنامه بانک مرکزی تمامی بانک ها می توانند  جهت پرداخت تسهیلات خرد و رفع نیازهای اساسی خانوارها (خرید کالاهای اساسی ، خرید خودرو ، ...) کارت اعتباری صادر کنند.

سقف کارت اعتباری برای عموم جامعه  2  میلیارد ریال است. بانک ملی هم با توجه به بخشنامه بانک مرکزی پرداخت وام در قالب کارت اعتباری تا سقف 200 میلیون تومان به عموم افراد جامعه که واجد شرایط باشند را در دستور کار شعب خود در سراسر کشور قرار داده است.

مهمترین شرط برای دریافت این وام داشتن مدرک شغلی معتبر است. این مدرک شغلی می تواند فیش حقوقی برای کارمندان و کارگران , و یا جواز کسب برای کسبه , کارت هوشمند برای رانندگان و ... باشد.

ﻣﻴﺰﺍﻥ ﺍﻋﺘﺒﺎﺭ ﻛﺎﺭﺕ ﺍﻋﺘﺒﺎﺭﻯ:

ﻫــﻢ ﺍﻛﻨــﻮﻥ ﺍﻣــﻜﺎﻥ ﺻــﺪﻭﺭ وام ﻛﺎﺭﺕ ﺍﻋﺘﺒــﺎﺭﻯ ﺑــﻪ ﺻــﻮﺭﺕ ﺍﻧﻔــﺮﺍﺩﻯ ﻭ ﮔﺮﻭﻫــﻰ ﺍﺯ ﻣﺒﻠــﻎ ﺩﻩ ﻣﻴﻠﻴــﻮﻥ تومان تا 200 میلیون تومانﺩﺭ تمامی ﺷﻌﺐ ﺑﺎﻧﻚ ﻣﻠﻰ ﺍﻳﺮﺍﻥ ﻓﺮﺍﻫﻢ ﻣﻰ‌ﺑﺎﺷﺪ. 

  نکته:   سقف وام کارت اعتباری ۲۰۰ میلیون تومان است و چنانچه شخصی قادر به پرداخت اقساط آن نباشد و یا به مبلغ کمتری وام نیاز داشته باشد ٬ می توانند مبالغ کمتر مثلا ۱۰۰ میلیون و یا ۵۰ میلیون تومان تسهیلات دریافت کند.

مزایا و ویژگی‌های تسهیلات  کارت اعتباری بانک ملی ایران:

 افزایش قدرت خرید
 مدیریت هزینه و آزادی عمل در پرداخت
 راهکار مدرن و آسان بجای تسهیلات خرد
 شارژ مجدد اعتبار کارت پس‌از پرداخت هر قسط
 انتخاب شرایط بازپرداخت اقساط طبق انتخاب دارنده کارت

bank melli card

  شرایط عمومی دریافت کارت اعتباری بانک ملی:

۱- داشتن حداقل سن ۱۸ سال تمام
۲- دارا بودن یکی از انواع حساب‌های قرض الحسنه جاری، پس‌انداز یا سپرده سرمایه‌ گذاری کوتاه‌ مدت نزد شعب بانک ملی ایران
۳- عدم سابقه چک برگشتی و نداشتن بدهی غیرجاری نزد شبکه بانکی کشور
۴- ارائه تضامین یا وثایق مورد قبول بانک

 نرخ سود وام  کارت اعتباری ملی:

نرخ سود کارت اعتباری بانک ملی ایران بر اساس مصوبه شورای پول و اعتبار (نرخ سود عقود مبادله‌ای) در حال حاضر سالانه ۱۸% می‌باشد.

حق (آبونمان) اشتراک سالانه کارت اعتباری:

یک درصد از اعتبار تخصیصی در کارت‌های اعتباری، بعنوان حق اشتراک ارائه خدمات یکساله کارت اعتباری دریافت می‌گردد.مثلا برای کارت اعتباری 200 میلیون تومانی , 2 میلیون تومان آبونمان دریافت می شود.

وثایق لازم جهت دریافت وام ۲۰۰ میلیون تومانی:

وثایق و ضامنین جهت دریافت این وام با توجه به رتبه اعتباری شخص متقاضی و بنا بر تصمیم کمیته اعتباری شعبه است و معمولا ۳ یا ۲ ضامن با ترکیب کسر اقساط و حساب جاری اخذ می گردد.

سایر شرایط دریافت وام کارت اعتباری :

وام گیرنده و ضامنین باید فاقد هر گونه چک برگشتی و تسهیلات معوق و سررسید گذشته  و مشکوک الوصول باشند.

چنانچه مشتری قبلا از بانک های دیگر کارت اعتباری دریافت کرده است ٬ می تواند مابه التفاوت تا سقف ۲۰۰ میلیون تومان را از کلیه شعب بانک ملی دریافت کند ولی چنانچه از شعب بانک ملی قبلا وام کارت اعتباری دریافت کرده است  پس از تسویه وام فعلی می تواند از کارت اعتباری ۲۰۰/۰۰۰/۰۰۰ تومانی جدید استفاده نماید/ بانک اول

اخبار مرتبط
معاون توسعه بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اینکه متخصصان ایرانی دانش‌آموخته خارج از کشور نیز می‌توانند برای درخواست بهره‌مندی از این تسهیلات، از طریق ارتباط با مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری اقدام کنند، گفت: هر متقاضی صرفاً مجاز به استفاده از یکی از تسهیلات ساخت/خرید و یا ودیعه اجاره مسکن است و در صورت استفاده از یکی از این دو، امکان معرفی برای تسهیلات مسکن دیگر وجود ندارد.
تسهیلات خرید لوازم خانگی بانک‌ها بر اساس درخواست مشتری از ۵ میلیون، ۱۰ میلیون، ۳۰ میلیون، ۵۰ میلیون، ۱۰۰، ۱۵۰ میلیون تا ۲۰۰ میلیون تومان است
گفتنی است، مسئولیت حسن اجرای این بند بر عهده بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران، مؤسسات اعتباری و تمامی مدیران و کارکنان ذی‌ربط است. عدم اجرای هریک از بندهای این تبصره (مشتمل بر تأخیر در پرداخت این تسهیلات یا دریافت ضمانت فراتر از حدود این قانون) تخلف محسوب شده و در مراجع ذی‌صلاح قابل پیگیری است.
در این بخشنامه همچنین آمده است: تضمین‌نامه و دستورالعمل اجرایی بند قانونی اشاره شده متعاقباً ارسال خواهد شد. براین اساس، خواهشمند است دستور فرمائید مراتب به نحو مقتضی به واحدهای اجرایی ذی‌ربط ابلاغ شود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
حسین احمد تبریزی نژاد
ارسال شده در : چهارشنبه 18 آبان 1401

سلام من 200ملیون وام می خوام رفتم شعبه بانک ملی می گم وام 200تومنی می خوام می که به ما علام‌ نشده شعبه شریف اباد من این وام رو به اسم خانومم می خوام بگیرم چون قبلان من 50تومن گرفتم چکار کنم که 200ملیون بگیرم می خوام چی زی بگیرم 200تومن کم دارم

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات