ﺳﻪشنبه, 4 اردیبهشت 1403 2024,April

نحوه دریافت وام 2 میلیارد تومانی بانک آینده

30 مرداد 1401
نحوه  دریافت وام 2 میلیارد تومانی بانک آینده

به گزارش بانک اول کارفرمایان واجد شرایط در صورتی این مبلغ تسهیلات را دریافت خواهند کرد که به ازای طرح‌های اشتغال زایی مناسب ایشان، 20 نفر مشغول کار شده باشند. مبلغ این وام برای مددجویان معرفی شده و واجد شرایط حداکثر 1 میلیارد تومان خواهد بود. مدت زمان بازپرداخت این وام 7 ساله و کارمزد آن 4 درصد است.

با توجه به مبلغ وام، مدت بازپرداخت و کارمزد، مبلغ هر قسط 25 میلیون و 974 هزار و 26 تومان است. جمع کل اقساط به 2 میلیارد و 320 میلیون تومان می‌رسد. کل سود وام نیز 320 میلیون تومان اعلام شده است.

اخبار مرتبط
با توجه به هماهنگی های انجام شده با بانک صادرات ایران به عنوان بانک عامل و تامین اعتبار لازم از سوی این بانک، واریز وام ۳۰ میلیون تومانی نوبت هفتم از عصر دیروز به حساب بیش از ۳۲ هزار نفر از متقاضیان واجد شرایط آغاز شده است.
وام سیم کارت نوعی تسهیلات مالی است که به شما امکان می‌دهد تا به اندازه ارزش سیم کارت دائمی همراه اول خود وام دریافت کنید
علاوه براین براساس این اصلاحیه امکان انتقال به بازار سرمایه یا خرید دین اوراق گام (طبق ماده ۵ دستورالعمل) توسط دارنده اوراق گام به صورت ۲۵ درصد توسط متقاضی اول،‌۵۰ درصد توسط متقاضی دوم و ۷۵ درصد توسط متقاضی سوم و بعد از آن فراهم شد.
پیش از این هم محمدرضا جمشیدی دبیر کانون بانک‌ها و موسسات اعتباری خصوصی کشور گفته بود: بانک مرکزی به شکل رسمی و در دستورالعمل خود اعلام کرده که بانک‌ها موظف هستند برای اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج یک ضامن را قبول کنند، اما گاهی ممکن است متقاضیان فردی را به عنوان ضامن معرفی کنند که بر اساس ارزشیابی بانک، فرد صلاحیت کافی برای ضامن شدن را نداشته باشد بر این اساس بانک اعلام می‌کند که فرد ضامن دیگری را هم معرفی کند.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات