پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

سایت خرید کتاب کمک درسی انسانی

30 مرداد 1401
سایت خرید کتاب کمک درسی انسانی

رشته انسانی در کنکور دارای 5 زیر گروه است و به همین دلیل یکی از پرجمعیت ترین رشته ها به شمار می رود.

کتاب کمک درسی علوم انسانی

 

تمامی داوطلبان گروه انسانی باید زیر گروه ها را بشناسند زیرا با استفاده از آن می توانند برنامه ریزی دقیقی را انجام دهند و خود را برای شرکت در کنکور آماده کنند.

در ادامه می خواهیم به معرفی رشته انسانی و یک مرجع معتبر برای خرید کتاب کمک درسی انسانی بپردازیم، با ما همراه باشید.

کنکور رشته انسانی

برای موفقیت در کنکور سراسری فاکتور های زیادی وجود دارد که توجه به این فاکتور ها موجب نزدیک شدن و رسیدن به موفقیت خواهد شد.

سوالات کنکور هرچقدر هم سخت باشد، داوطلبان می توانند راهی برای پاسخ دادن پیدا کنند، البته فقط با مطالعه کتاب های درسی این امر امکان پذیر نیست بلکه باید برای هر کتاب درسی یک یا دو منبع کمک درسی داشته باشند.

از مزایای استفاده از کتاب های کمک درسی آشنا شدن داوطلبان با سوالات چهار گزینه ای، مدیریت زمان، آشنایی با سوالات کنکور سال های گذشته و چگونگی جمع بندی مطالب است.

معرفی بهترین منابع دروس عمومی رشته انسانی

در این بخش از مقاله می خواهیم تعدادی از بهترین منابع کمک درسی عمومی رشته انسانی را معرفی کنیم.

-دین و زندگی

دین و زندگی از مهم ترین درس های عمومی به شمار می رود و ضریب بالایی دارد، داوطلبان با مطالعه یک منبع خوب می توانند درصد بالایی را کسب کنند.

دین و زندگی جامع کنکور خیلی سبز

دین و زندگی پایه و دوزادهم سفیر خرد

-ادبیات فارسی

یکی دیگر از دروس تاثیر گذار در کنکور سراسری ادبیات فارسی است که با یادگیری این درس می توانید درصد بالایی را در آن کسب کنید.

تاریخ ادبیات نشر الگو

آرایه های ادبی نشر الگو

-عربی

عربی یکی از مهم ترین دروس به شمار می رود و بیشتر داوطلبان در آن ضعف دارند، اما با انتخاب یک منبع مناسب می توان درصد بالایی در کنکور کسب کرد.

عربی جامع خیلی سبز

عربی جامع میکرو طبقه بندی گاج

-زبان انگلیسی

منابع کمک درسی این درس باید به صورتی انتخاب شود که در درک مطلب، لغات، ریدینگ و گرامر موجب قوی شدن داوطلبان شود.

زبان انگلیسی جامع مبتکران

زبان انگلیسی جامع نردبام خیلی سبز

کمک درسی رشته علوم انسانی

 

معرفی بهترین منابع کمک درسی اختصاصی رشته انسانی

در این بخش می خواهیم به معرفی تعدادی از بهترین منابع کمک درسی اختصاصی رشته انسانی بپردازیم.

-ریاضی و آمار

درس ریاضی و آمار در تمامی زیر گروه ها ضریب بالایی دارد به همین دلیل کسب درصد بالا در این درس از اهمیت زیادی برخوردار است.

ریاضی و آمار جامع مهر و ماه

ریاضی جامع میکرو طبقه بندی گاج

-اقتصاد

اقتصاد جزو درس هایی است که تک کتابی است، داوطلبان با مطالعه این درس به راحتی می توانند درصد بالایی در آن کسب کنند.

اقتصاد جامع آبی قلم چی

اقتصاد جامع خیلی سبز

-تاریخ

تاریخ درسی حفظی است و داوطلبان باید زمان زیادی برای مرور آن بگذارند.

تاریخ جامع خیلی سبز

تاریخ مشاوران

-جغرافیا

جغرافیا نیز مانند تاریخ درس حفظی است و باید به صورت منظم مرور شود.

جغرافیا جامع مشاوران

جغرافیا جامع خط ویژه گاج

-منطق و فلسفه

فلسفه و منطق از دروسی هستند که باید به صورت عمیق مطالعه شوند و داوطلبان باید منابع خوبی برای آن در نظر بگیرند.

فلسفه و منطق جامع خیلی سبز

-روانشناسی

روانشناسی نیز تک کتابی است به همین دلیل کسب درصد بالا در این درس برای داوطلبان حائز اهمیت است.

روانشناسی جامع مشاوران

روانشناسی جامع خیلی سبز

-جامعه شناسی

برای این درس باید داوطلبان به صورت منظم مطالعه کنند و از منبع خوبی استفاده کنند.

جامعه شناسی جامع خیلی سبز

-علوم و فنون ادبی

این درس جزو درس های مهم است و ضریب بالایی دارد.

علوم و فنون جامع آبی قلم چی

علوم و فنون میکرو طبقه بندی گاج

رشته های دانشگاهی علوم انسانی

در این بخش از مقاله می خواهیم به معرفی 5 زیر گروه رشته انسانی بپردازیم.

·زیر گروه یک

حقوق، فلسفه، علوم قضایی، دبیری علوم دینی، کارشناسی تربیت مربی عقیدتی و سیاسی، دبیری الهیات و معارف اسلامی، زبان و ادبیات فارسی، دبیری زبان و ادبیات فارسی، زبان و ادبیات عربی، دبیری زبان و ادبیات عربی، مترجمی زبان عربی، ادبیات و زبان عربی، الهیات و معارف اسلامی، کاردانی تربیت معلم قرآن، علوم قرآنی، علوم اسلامی، الهیات، معارف اسلامی و ارشاد، معارف اسلامی و حقوق، علوم دینی و معارف اسلامی، علوم قرآن و حدیث، معارف اسلامی و علوم سیاسی، معارف اسلامی و الهیات، فقه و حقوق اسلامی، فقه و حقوق حنفی، فقه و حقوق امامی، فقه و حقوق شافعی، کارشناسی فقه، کاردانی امور حقوقی و کنسولی، پلیس قضایی، حکمت اسلامی و فلسفه

·رشته های زیر گروه دو

علوم اجتماعی، دبیری علوم اجتماعی، خبرنگاری، مددکاری اجتماعی و علوم ارتباطات اجتماعی

·رشته های زیر گروه سه

حسابداری، امور بانکی، مدیریت، مدیریت دولتی، علوم اقتصادی، اقتصاد صنعتی، اقتصاد حمل و نقل، رشته بانکداری، کاردانی امور مالی ومالیاتی، امور گمرکی، مدیریت جهانگردی، صنایع چاپ، مدیریت مسافرتی و جهانگردی، مدیریت بیمه اکو، مدیریت صنعتی، کاردانی امور بیمه، خدمات امور اداری، مدیریت امور بانکی، مدیریت فرهنگی و هنری، مدیریت و کمیسر اداری، کارشناسی خبرنگاری، کاردانی امور دفتری، کارشناسی تولید سیم، مدیریت بانکداری، مدیریت دفاعی

·رشته های زیر گروه چهار

علوم سیاسی، روابط سیاسی، تاریخ، جغرافیا، علوم امنیت سیاسی، عملیات کشوری، اطلاعات نظامی، علوم انتظامی، اطلاعات و ضد اطلاعات، جغرافیای سیاسی، باستان شناسی

·رشته های زیر گروه پنج

روانشناسی، راهنمایی و مشاوره، علوم تربیتی، کتابداری، مطالعات خانواده، دبیری تربیت بدنی و علوم ورزشی، کتابداری

پر طرفدارترین رشته های علوم انسانی

روانشناسی، حقوق و حسابداری از پر طرفدارترین رشته های علوم انسانی هستند که هر ساله تعداد زیادی از افراد در این سه رشته تحصیل می کنند.

از پردرآمد ترین رشته های گروه انسانی، رشته روانشناسی است که داوطلبان زیادی هر ساله اقدام به انتخاب و تحصیل در این رشته می کنند.

رشته روانشناسی در دوره لیسانس به چهار گرایش بالینی، آموزش کودکان استثنایی، صنعتی و سازمانی و عمومی تقسیم بندی می شود.

کتاب کمک درسی رشته های علوم انسانی

 

فارغ التحصیلان رشته روانشناسی می توانند در مطب خود یا مهد کودک ها، مدارس، کلینیک ها، مراکز مشاوره، مراکز نگهداری سالمندان و... مشغول به فعالیت شوند.

حقوق دومین رشته پرطرفدار و پر درآمد از رشته های علوم انسانی است که دارای گرایش های زیادی است. فارغ التحصیلان این رشته می توانند در آزمون وکالت شرکت کنند و در صورت قبولی به عنوان وکیل مشغول به فعالیت شوند.

سومین رشته پر طرفدار گروه انسانی، حسابداری است که دارای فرصت های شغلی بسیار زیادی است و فارغ التحصیلان این رشته می توانند به عنوان حسابدار در مراکز زیادی مشغول به فعالیت شوند.

بر اساس آمار موجود 300 هزار نفر در رشته روانشناسی و 300 هزار نفر در رشته حقوق تحصیل می کنند و این آمار نشان دهنده این است که این دو رشته از پرطرفدارترین رشته های علوم انسانی به شمار می روند.

سخن پایانی:

داوطلبان رشته انسانی می توانند برای خرید کتاب های کمک درسی رشته مورد نظر به سایت وطن بوک مراجعه نمایند و کتاب های مورد نیاز خود را به صورت اینترنتی خریداری نمایند.

اخبار مرتبط
پوکت در دریای آندامان و در جنوب غربی تایلند واقع شده است. این جزیره به واسطه زیبایی‌های طبیعی، جاذبه‌های گردشگری متنوع، تفریحات هیجان‌انگیز و فرهنگ غنی، یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری در جهان تبدیل است.
صرافی CoinCatch، پلتفرم پیشرفته معامله گری خود را به صورت رسمی در ماه مارس 2023، راه اندازی کرد که شامل دو بخش اسپات و بازار های مشتقه مانند فیوچرز است و از بیشتر رمزارز ها پشتیبانی می کند. علاوه بر این قابلیت های معامله گری، صرافی CoinCatch برنامه دارد تا قابلیت Social trading(معامله گری جمعی) را به پلتفرم خود اضافه کند که این قابلیت به KOL ها اجازه می دهد تا استراتژی های معامله گری خود را با دنبال کنندگان خود، به اشتراک بگذارند
بخش صنعت و معدن کاشان یکی از مهم‌ترین بخش‌های این منطقه به شمار می‌آید و سهم بزرگی از سرمایه‌گذاری اقتصادی را نیز به خود اختصاص داده است. به‌گونه‌ای که در حال حاضر بیش از 1000 واحد صنعتی فعال در این شهرستان به چشم می‌خورد. این واحدهای صنعتی و تولیدی کوچک و بزرگ بستر مناسبی را برای اشتغال جوانان و فارغ‌التحصیلان دانشگاهی فراهم آورده است.
اتصالات جوشی مانیسمان را به دو صورت می توان دسته بندی کرد. o بر اساس رده o بر اساس نوع اتصال اتصالات مانیسمان بر اساس رده : • اتصالات مانیسمان رده ۲۰ • اتصالات مانیسمان رده ۴۰ • اتصالات مانیسمان رده ۸۰ • اتصالات مانیسمان رده ۱۶۰ • اتصالات رده SGP • اتصالات رده STD اتصالات جوشی مانیسمان بر اساس نوع اتصال: • زانو مانیسمان • سه راهی مانیسمان

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات