جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

وام کارت اعتباری 200 میلیون تومانی بانک صادرات با اقساط 60 ماهه به همه افراد + شرایط

30 مرداد 1401
وام کارت اعتباری 200 میلیون تومانی بانک صادرات با اقساط 60 ماهه به همه افراد + شرایط

به گزارش بانک اول وقتی برای دریافت وام به شعب بانکی مراجعه می کنیم یکی از اولین سوالات کارمندان بخش اعتباری بانک ها این است که شغل شما چیست ؟ علت این موضوع این است که بانک ها بیشتر وام های خود را به کسب و کار های دارای جواز کسب و یا مشاغل خاص تولیدی و خدماتی پرداخت می کنند.

ولی وام کارت اعتباری از جمله وام های خرد است که تقریبا همه افراد واجد شرایط می توانند آن را از بانک های ارايه دهنده دریافت کنند.

نوعی کارت بانکی است که​ بر مبنای عقد مرابحه و طبق ضوابط و قوانین عملیات بانکی بدون ربا جهت اعطای اعتبار به متقاضی و بر اساس اعتبار سنجی مشتری توسط بانک صادر شده و دارنده آن می تواند از طریق پایانه های فروش و سایت های پرداخت اینترنتی حداکثر تا سقف اعتبار آن نسبت به خرید کالا و خدمات اقدام نماید.

بانک صادرات هم از جمله بانک هایی است که کارت اعتباری تا سقف 2/000/000/000 ریال (دویست میلیون تومان) به افراد شاغل و بازنشسته (کارگران٬ کارمندان٬ کسبه ٬ معلمان ٬ کادر درمان ٬ رانندگان٬ بازنشستگان و...) پرداخت می کند.

امکان خرید از فروشگاههای مجهز به پایانه فروش و خرید اینترنتی  از سایت های مختلف ارائه دهنده خدمات و کالا به صورت اعتباری .   

سود وام کارت اعتباری  و مدت باز پرداخت آن:

نرخ سود تسهیلات : 18 درصد               مدت بازپرداخت : 12 الی 60 ماه   
هزینه صدور کارت : 100 هزار ریال               آبونمان : یک درصد سقف اعتبار

 

نحوه دریافت وام کارت اعتباری بانک صادرات به دو روش حضوری و غیر حضوری است :

الف : مراجعه حضوری مشتری : ارائه درخواست مشتری –اعتبار سنجی توسط شعبه – تکمیل پرونده – تاییدیا عدم تایید درخواست مشتری طبق ضوابط و قوانین بانک مرکزی -در صورت تایید درخواست مشتری مراحل ثبت درخواست وصدور کارت اعتباری انجام خواهد شد.

ب: مراجعه غیر حضوری مشتری : مراجعه مشتری به سامانه شمس ( shams.bsi.ir )- ثبت درخواست -بارگذاری مدارک جهت تشکیل پرونده - تایید و عدم تایید بانک بر اساس ضوابط و قوانین بانک- در صورت احراز شرایط دریافت کارت اعتباری  ارسال درخواست به شعبه مورد نظر- صدور کارت اعتباری
 
شرایط عمومی دریافت وام بانکی:

۱- وام گیرنده و ضامنین باید فاقد تسهیلات سررسید گذشته٬ معوق و مشکوک الوصول  و همچنین چک برگشتی باشند.

۲- به گزارش بانک اول هر شخص فقط یک بار می تواند در کل شبکه بانکی تا سقف مقرر کارت اعتباری دریافت کند و چنانچه شخصی قبلا کارت اعتباری دریافت کرده است و مقداری از اقساط آن را پرداخت کرده است می تواند تا سقف 200 میلیون تومان  مجددا درخواست تسهیلات کارت اعتباری داشته باشد.

۳- حداقل سن برای دریافت تسهیلات ۱۸ سال تمام است.

۴- مردان متقاضی وام بانکی تا سن ۵۰ سالگی باید وضعیت نظام وظیفه قابل قبول (کارت پایان خدمت و یا کارت معافیت دائمی ) داشته باشند ٬ این مورد از طریق استعلام سیتمی در بانک ها انجام می شود./ بانک اول

 

 

اخبار مرتبط
افرادی که مشتری بانک ملت هستند و در یکی از شعب این مجموعه سپرده کوتاه مدت عادی با حداقل سپرده 15 میلیون تومانی دارند، می‌توانند برای طرح تسهیلاتی شایان درخواست بدهند. البته افراد به منظور دریافت این تسهیلات گذشته از سپرده کوتاه مدت باید ضامن رسمی مورد نظر بانک و اعتبار شغلی نیز داشته باشند. میزان سود این تسهیلات برحسب ضریب برابری و مدت ماندگاری تعیین شده و بین 18 تا 23 درصد است. افراد بعد از دریافت وام بین 12 تا حداکثر 60 ماه امکان پرداخت اقساط را دارند.
بانک اول - بانک ملت طرح جدید تسهیلاتی به نام «پرنیان پلاس» را طراحی کرده که براساس آن به مشتریان واجد شرایط 50 میلیون تومان پرداخت می‌شود. این وام برای خرید کالا است.
بانک اول - با صدور مجوز افزایش سرمایه بانک ملت از سوی سازمان بورس و اوراق بهادار، سرمایه این بانک خصوصی با ۵۵.۰۰۰ میلیارد ریال افزایش به ۲۶۲.۰۴۲ میلیارد و ۸۶۲ میلیون ریال خواهد رسید.
بانک اول - اعطای تسهیلات و وام بانکی توسط بانک‌ها در چهارچوب نظام بانکداری بدون ربا و عقود اسلامی، یکی از روش‌های مرسوم برای توسعه و رونق اقتصادی و به ویژه کمک به نیازهای مالی مردم و تامین نقدینگی مورد نیاز آن‌ها است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات