پنجشنبه, 6 اردیبهشت 1403 2024,April

شرایط تسهیلات انتخاب بانک ایران زمین

30 مرداد 1401
شرایط تسهیلات انتخاب بانک ایران زمین

به گزارش بانک اول بانک ایران زمین از دی ماه 1400 در راستای بانکداری نوین و ارائه خدمات متعدد حضوری و غیر حضوری برای مشتریان خود خدمات اعطای تسهیلات را نیز مورد توجه قرار داده است که تسهیلاتی با نام "انتخاب" و با محوریت انتخاب دریافت وام به اختیار متقاضیان بانک مورد توجه قرار گرفته است. این طرح یک ساله بوده و تا دی ماه 1401 به پایان می رسد. البته به گفته مدیران بانک ایران زمین ممکن است طرح آزمایشی تسهیلات "انتخاب" تمدید شود و یا متناسب با شرایط، ممکن است تغییر کند.

این طرح که از دی ماه سال گذشته تاکنون، مورد استقبال بسیاری از متقاضیان قرار گرفته تسهیلاتی است که متقاضیان می توانند به انتخاب خود از 10 تا 100 میلیون وام با کارمزد 10 تا 18 درصد و در اقساط 24 ماهه دریافت کنند که میزان دریافت وام، کارمزد و اقساط آن به انتخاب متقاضی محاسبه می شود.

شیوه "انتخاب" و محاسبه این تسهیلات نیز درمحاسبه‌گر تسهیلات بانک ایران زمین درج شده و این محاسبه‌گر صرفا برای دسترسی مشتریان جهت مشاهده و برآورد میزان تسهیلات دریافتی در قبال میانگین ایجاد شده طی مدت زمان مشخص است. محاسبه‌گر بر اساس انتخاب مشتری بوده و در زمان پرداخت تسهیلات مجددا می‌باید میزان تسهیلات پرداختی توسط محاسبه‌گر نهائی که در اختیار شعب است، مشخص و به مشتری اعلام شود.

چگونگی محاسبه و استفاده از محاسبه گر تسهیلات در سایت بانک ایران زمین به نشانی اینترنتی www.izbank.ir مشخص شده است که متقاضیان می توانند میزان وام دریافتی مورد نظر خود را که انتخاب نموده اند در این محاسبه گر تسهیلات وارد کنند و از میزان کارمزد و اقساط آن مطلع گردند.

شرایط تسهیلات انتخاب بانک ایران زمین

بانک ایران زمین بانکی بورسی و با نماد وزمین در بازار پایه فرابورس است و یکی از شاخصه های بانکداری بانک ایران زمین بانکداری دیجیتالی است. از این رو تسهیلات "انتخاب" با رویکرد انتخاب و دریافت توسط مشتری طراحی شده است. اما مشخصه دریافت این تسهیلات به گونه ای است که وام‌گیرنده ابتدا باید افتتاح حساب کند که این سپرده قرض الحسنه است و سپس حداقل 3 ماه دارای میانگین حساب شود. بعد از گذشت این مدت، تا 2 برابر سپرده خود، وام دریافت می کند و سقف وام نیز 100 میلیون تومان است.

لازم به ذکر است که حداقل میزان سپرده‌ برای دریافت تسهیلات 5 میلیون تومان است. به این ترتیب، حداقل مبلغ وام در این طرح نیز 10 میلیون تومان می‌شود. سود این تسهیلات برحسب دوره بازپرداخت و مدت زمان خواب سپرده بین 10 تا 18 درصد است.

در شرایط این تسهیلات آمده است که وام‌گیرنده به بانک بدهکار یا دارای چک برگشتی نباشد. همچنین در پروسه تشکیل پرونده و اعتبار سنجی مربوط به هزینه های جانبی فقط 100 هزار تومان از متقاضی اخذ خواهد شد.

انتخاب نوع و شکل دریافت تسهیلات توسط مشتریان، با توجه به نیازشان از اهداف مهم تسهیلات انتخاب است که توسط بانک ایران زمین برای رفاه حال مشتریان ارائه شده است.

طبق اعلام بانک ایران زمین، در این طرح سپرده فرد مسدود نخواهد شد و وی امکان استفاده از آن را طی مدت زمان پرداخت اقساط خواهد داشت.

اما ضمانت اصلی برای این وام بانک ایران زمین، ارائه ضامن معتبر است. تعداد این ضامن با توجه به مبلغ وام تعیین می‌شود و برای هر۲۰ میلیون تومان یک ضامن رسمی نیاز است.

در صورتی که فردی واجد شرایط شناخته شود و حداکثر مبلغ وام یعنی ۱۰۰ میلیون تومان را با سود ۱۸ درصد دریافت کند و مدت زمان بازپرداخت هم برای وی ۲۴ ماه تعیین شود، مبلغ اقساط برای وی تقریبا ۴ میلیون و ۹۹۳ هزار تومان خواهد بود. اما کل سود این مبلغ وام با شرایط ذکر شده ۱۹ میلیون و ۸۱۷ هزار و ۸۴۵ تومان است. برای سایر مبالغ تسهیلات هم افراد می‌توانند از محاسبه گر اقساط تسهیلات بانک ایران زمین استفاده کنند.

اخبار مرتبط
درحال‌حاضر بانک‌های ملی، صادرات، سپه، ملت، مسکن، کشاورزی، پست بانک و رفاه کارگران به عنوان بانک‌های عامل پرداخت وام خود اشتغالی به متقاضیان معرفی شده است.
کسانی‌که برای وام خود اشتغالی اقدام می‌کنند، کسانی هستند که می‌خواهند برای خودشان کسب و کاری راه بیندازند. کارمزد این وام مثل بقیه وام‌های قرض‌الحسنه دیگر چهاردرصد است و طبقه ابلاغیه بانک مرکزی، فقط به مشاغلی پرداخت می‌شود که وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آنها را تایید کرده باشد.
اگر دستگاه کارت‌خوان بانک ملی دارید، این طرح برای شما مناسب است؛ جزئیات برخی از شرایط مورد نیاز برای گرفتن وام با دستگاه کارت‌خوان بانک ملی را در پایین ببینید: افتتاح حساب قرض‌الحسنه در بانک ملی با حداقل سپرده‌ی ۵۰میلیون تومانی گذشت حداقل ۶ماه از افتتاح حساب داشتن ۳ماه گردش حساب بانکی بعد از افتتاح حساب (راهنمای دریافت آنلاین گردش حساب بانک ملی)
وام ازدواج از جمله تسهیلاتی است که دولت برای آغاز زندگی مشترک جوانان درنظر گرفته است و هرساله تعداد زیادی از زوجین، این وام را دریافت می‌کنند. اما چگونه وام ازدواج را زودتر بگیریم؟ کدام بانک برای دریافت وام ازدواج بهتر است؟

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات