پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

شرایط دریافت وام 1 میلیارد تومانی بانک سپه + مبلغ اقساط

30 مرداد 1401
شرایط دریافت وام 1 میلیارد تومانی بانک سپه + مبلغ اقساط

به گزارش بانک اول ، افرادی که خواهان وام 1 میلیاردی طرح نگین اعتماد هستند باید حداقل 6 ماه از سپرده کوتاه مدت آن‌ها گذشته باشد. متقاضیانی که خواهان دریافت این وام با سپرده بلندمدت هستند باید یکسال از زمان سپرده گذاری‌شان سپری شود تا بتوانند این تسهیلات را درخواست دهند. افراد برای این تسهیلات نیازی به ضامن معتبر ندارد. ضمانت اصلی برای این وام، مسدودی سپرده است. البته به اصل سپرده در زمان مسدودی، سود 16 درصدی پرداخت می‌شود. حداکثر سود این سپرده 18 درصد و مدت زمان بازپرداخت 60 ماه اعلام شده است.

با توجه به مبلغ وام، سود آن و مدت زمان بازپرداخت، میزان هر قسط 25 میلیون و 393 هزار و 427 تومان است. کل سود وام 523 میلیون و 605 هزار و 646 تومان و مجموع رقم تسهیلات و سود آن 1 میلیارد و 457 میلیون و 610 هزار تومان خواهد بود.

اخبار مرتبط
تسهیلات قرض الحسنه ازدواج برای هر یک از زوج هایی که تاریخ ازدواج آنها بعد از ۱۴۰۱/۱/۱بوده است مبلغ سه میلیارد (۳.۰۰۰.۰۰۰.۰۰۰) ریال و با دوره بازپرداخت ۱۰ ساله تعیین شده است.
این طرح از جمله طرح‌های اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه در بانک رفاه کارگران است که مشتریان این بانک می‌توانند بر اساس میانگین ایجادی در حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز خود، از مزایای آن بهره‌مند شوند. بر اساس این طرح، اشخاص حقیقی و شرکت‌های حقوقی دارای کسب‌وکارهای خرد و دانش‌بنیان می‌توانند با سپرده‌گذاری در مقاطع مختلف از تسهیلات قرض‌الحسنه با نرخ کارمزد صفر تا 4 درصد و بازپرداخت حداکثر 60 ماهه بهره‌مند و یا امتیاز حساب استفاده نشده را به کارکنان خود انتقال دهند.
معاون توسعه بنیاد ملی نخبگان با اشاره به اینکه متخصصان ایرانی دانش‌آموخته خارج از کشور نیز می‌توانند برای درخواست بهره‌مندی از این تسهیلات، از طریق ارتباط با مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری اقدام کنند، گفت: هر متقاضی صرفاً مجاز به استفاده از یکی از تسهیلات ساخت/خرید و یا ودیعه اجاره مسکن است و در صورت استفاده از یکی از این دو، امکان معرفی برای تسهیلات مسکن دیگر وجود ندارد.
تسهیلات خرید لوازم خانگی بانک‌ها بر اساس درخواست مشتری از ۵ میلیون، ۱۰ میلیون، ۳۰ میلیون، ۵۰ میلیون، ۱۰۰، ۱۵۰ میلیون تا ۲۰۰ میلیون تومان است

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات