جمعه, 10 فروردین 1403 2024,March

«حرکت» خدمتی جدید از بانک رفاه کارگران برای مشتریان حقیقی و حقوقی

30 مرداد 1401
«حرکت» خدمتی جدید از بانک رفاه کارگران برای مشتریان حقیقی و حقوقی

به گزارش بانک اول همه ی  اشخاص حقیقی و حقوقی و کارکنان آنان، جامعه هدف تسهیلات "طرح حرکت" را تشکیل می‌دهند.

بر اساس این خبر، مدت سپرده‌گذاری به منظور بهره‌مندی از تسهیلات در قالب عقد مرابحه در طرح حرکت در دو بازه زمانی ۶ و ۹ ماه امکان‌پذیر است و نرخ سود تسهیلات نیز بر اساس ضرایب ایجاد میانگین حساب به صورت نرخ ترجیحی بین ۱ تا ۱۸ درصد و مدت بازپرداخت تسهیلات نیز بین ۱۲ تا ۳۶ ماه است.

لازم به ذکر است، مشتریان بانک رفاه کارگران می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این طرح به شعب بانک در سراسر کشور مراجعه و یا با مراکز ارتباط با مشتریان بانک (فراد) با شماره ۸۵۲۵-۰۲۱ تماس حاصل کنند.

اخبار مرتبط
بر اساس این گزارش، کانون‌ها و تعاونی‌های مصرف بازنشستگان، تعاونی‌های اعتباری، سازمان‌های خدماتی، موسسات غیرانتفاعی و تمامی حقوق‌بگیران بانک رفاه کارگران که حائز شرایط استفاده از سامانه بتا هستند، جامعه هدف این طرح را تشکیل می‌دهند.
بانک اول - در راستای توسعه خدمات دیجیتال و تسهیل در ارائه خدمات مرتبط با قانون جدید صدور چک، بخش دیگری از سرویس‌های سامانه صیاد (پیچک) درون بانکی در محیط عملیاتی بانک رفاه کارگران در سامانه همراه پیاده‌سازی شد.
بانک اول - عضو کانون عالی شوراهای اسلامی کار با انتقاد شدید از واگذاری سهام بانک رفاه کارگران در بورس اعلام کرد: ۹۸ درصد سهام بانک رفاه متعلق به کارفرمایان و کارگران است و بدون رضایت آنها چنین کاری امکانپذیر نیست.
بانک اول - بانک رفاه کارگران با هدف توسعه خدمات و محصولات غیرحضوری خود، نسبت به راه‌اندازی «سامانه بتا» اقدام کرده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات