ﺳﻪشنبه, 4 اردیبهشت 1403 2024,April

این بانک ها تا ۱۰۰میلیون تومان وام قرض الحسنه می دهند

20 مهر 1400
این بانک ها تا ۱۰۰میلیون تومان وام قرض الحسنه می دهند

به گزارش بانک اول دو بانک قرض الحسنه مهر ایران و بانک قرض الحسنه رسالت فقط تسهیلات قرض الحسنه پرداخت می کنند اما دریافت این تسهیلات تابع شرایط خاصی است.

گروه های اصلی هدف این وام 

وام ۱۰۰۰ میلیون ریالی – صد میلیون تومانی – قرض الحسنه که در این دو بانک پرداخت می شود به متقاضیانی تعلق می گیرد که برای اشتغال خانگی یا توسعه کسب وکار خود نیازمند وام باشند و با طی کردن مراحل مربوطه بتوانند کارشناسان بانک را قانع کنند که این تسهیلات را در این راستا به کار خواهند گرفت.

گروه های اصلی هدف موردنظر این تسهیلات، متقاضیانی هستند که به دلیل نداشتن نقدینگی اولیه نمی‌توانند کسب و کار  خود را راه‌اندازی کرده یا توسعه دهند و این تسهیلات می تواند جهت تامین سرمایه اولیه و خرید ابزار و تجهیزات و ملزومات مورد نیاز راه اندازی شغل به آنها کمک  کند.

 درباره شرایط پرداخت این وام در بانک قرض الحسنه مهر ایران نوشته است؛ پرداخت تسهیلات امتیازی به افرادی که نسبت به تکمیل فرم خوداظهاری با اهدافی همچون استفاده از امتیاز قرض‌الحسنه در امور توسعه کسب‌وکار خانگی، ایجاد اشتغال یا کمک به حفظ اشتغال در جهت تأمین مواد اولیه و ادوات کسب‌وکار و تجهیز کارگاه شخصی خود اقدام می‌کنند، تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان از محل منابع بانک انجام می‌شود.

این سایت تصریح کرده است که پرداخت این تسهیلات برای معرفی‌شدگان در راستای اشتغال ایثارگران و همچنین خرید انشعابات، توسعه کسب‌وکار خانگی و کارگشایی و امور مربوط به کسب‌وکارهای خرد روستایی نیز تا سقف ۱۰۰ میلیون تومان از محل منابع بانک قابل پرداخت است اما همان طور که پیشتر ذکر شد این وام منحصر به ایثارگران نیست و به سایر متقاضیان نیز به شرط واجد شرایط بودن و پیگیری و طی کردن مراحل دریافت تسهیلات، پرداخت می‌شود.

شایان ذکر است مراحل عمومی دریافت وام قرض الحسنه در بانک های تخصصی این حوزه افتتاح حساب ، اعتبارسنجی متقاضی توسط بانک و تادیه تضمین های مورد نظر هر بانک است.

متقاضیان برای کسب اطلاع از جزئیات وام ۱۰۰ میلیونی قرض الحسنه اشتغالزایی بانک مهر ایران و بانک قرض الحسنه رسالت به شعب این دو بانک مراجعه کنند و این تسهیلات فقط در شعبی که منابع لازم برای پرداخت این تسهیلات را داشته باشند پرداخت می شود.

دریافت تسهیلات غیرحضوری در بانک رسالت:

فرآیند دریافت تسهیلات غیر حضوری :

افتتاح حساب: در صورت نداشتن سپرده قرض الحسنه (جاری / پس انداز) در بانک قرض الحسنه رسالت، جهت افتتاح حساب به سامانه عضویت مراجعه نمائید.

اعتبار سنجی:پس از افتتاح حساب، جهت انجام فرآیند اعتبارسنجی نسبت به ثبت‌نام در سامانه مرآت اقدام و پس از اخذ نتیجه نسبت به تکمیل پرونده اعتبار سنجی اقدام نمایید.

برآورد تسهیلات:در صورت نداشتن اطلاع از مبلغ و مدت تسهیلات قابل درخواست می توانید به صفحه پیشخوان مجازی رسالت – تسهیلات – برآورد تسهیلات، مراجعه نمائید.

درخواست تسهیلات: پس از دریافت پیامک تأیید از سامانه اعتبار سنجی مرآت نسبت به ثبت درخواست تسهیلات در سامانه اینترنت بانک رسالت اقدام نمائید.

قابل توجه:

دریافت تسهیلات قرض الحسنه براساس دستورالعمل های ابلاغی بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران و ضوابط داخلی بانک می باشد.

اخبار مرتبط
بانک اول - وام‌های بانک رسالت از منابع قرض الحسنه بانک به اشخاص واجد شرایط پرداخت می‌شود. تسهیلات اعطایی این بانک اغلب از طریق آنلاین قابل درخواست است .
بانک اول - بانک رسالت اولین تسهیلات کرونایی سرپرستان خانوار مبتلا به این ویروس را پرداخت کرد. مبلغ این تسهیلات 10 میلیون تومان و زمان بازپرداخت آن 36 ماه اعلام شده بود.
بانک اول - بانک رسالت به گروه دانشجویان هم وام می‌پردازد. این بانک به منظور تامین مالی بیشتر و همچنین افزایش رفاه گروه مذکور، سقف تسهیلات مالی آن‌ها را بالا برده است.
بانک اول - برخی از شرکت‌ها با آگهی خیابانی تبلیغ وام می‌کنند. در یکی از تبلیغات آمده است که هر فرد می‌تواند وام یک ماهه ۴۰ میلیون تومانی بدون ضامن، از بانک رسالت دریافت کند. شرایط دریافت این وام بانکی چیست؟

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دیدگاه کاربران
حامیدحیدری
ارسال شده در : دوشنبه 27 فروردین 1403

افتتاح حساب انجام دهم چکارکنم

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات