پنجشنبه, 9 فروردین 1403 2024,March

آغاز پرداخت وام 10 میلیون تومانی بانک رسالت

21 دی 1400
آغاز پرداخت وام 10 میلیون تومانی بانک رسالت

به گزارش بانک اول به نقل از روابط عمومی بانک رسالت، با دریافت لیست افراد مشمول دریافت وام کرونا،اولین مرحله از پرداخت تسهیلات این طرح شروع شد شد. این لیست از سوی وزارتخانه‌های بهداشت، تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین وزارت امور اقتصادی و دارایی به بانک‌های عامل، رسالت و مهر ایران، برای پرداخت تسهیلات کرونا اعلام می‌شود.

 

 

بانک رسالت به منظور تسهیل در فرآیند پرداخت این وام، اسامی اعلام شده را به صورت گروهی اعتبارسنجی کرده و سپس با پیامک ادامه فرآیند را به آن‌ها اطلاع رسانی خواهد کرد. اسامی اعلام شده لازم نیست به بانک رسالت مراجعه حضوری داشته باشند.

 

افرادی که از طریق بانک رسالت پیامک را دریافت می‌کنند باید در سامانه ام رسالت درخواست عضویت بدهند و حساب افتتاح کنند. سپس اعتبارسنجی این افراد در سامانه مرآت انجام خواهد شد و در صورت نبود مشکل، آن‌ها باید در همراه بانک یا اینترنت بانک رسالت برای وام مذکور درخواست بدهند.

جزئیات بیشتر درباره وام کرونا

قبلا وزیر اقتصاد اعلام کرده بود که به سرپرستان خانوارهایی که کرونا دارند و در بیمارستان بستری شده‌اند، مبلغ 10 میلیون تومان وام پرداخت خواهد شد. هدف از پرداخت این تسهیلات کمک به خانوارها و کاهش بار هزینه‌ای آن‌ها است. لازم به ذکر است که این تسهیلات فقط به افرادی تعلق می‌گیرد که درآمد ثابت ندارند. در واقع اشخاصی که ماهیانه مبلغ مشخصی دریافت می‌کنند، واجد شرایط نیستند.

طبق اطلاعات موجود، کارمزد این وام 4 درصد در سال است و مبلغ این تسهیلات براساس اعتبارسنجی و طبق ضوابط و مقررات ناظر بر شبکه بانکی به افراد واجد شرایط تعلق خواهد گرفت.

اخبار مرتبط
بانک اول - وام‌های بانک رسالت از منابع قرض الحسنه بانک به اشخاص واجد شرایط پرداخت می‌شود. تسهیلات اعطایی این بانک اغلب از طریق آنلاین قابل درخواست است .
بانک اول - بانک رسالت به گروه دانشجویان هم وام می‌پردازد. این بانک به منظور تامین مالی بیشتر و همچنین افزایش رفاه گروه مذکور، سقف تسهیلات مالی آن‌ها را بالا برده است.
بانک اول - برخی از شرکت‌ها با آگهی خیابانی تبلیغ وام می‌کنند. در یکی از تبلیغات آمده است که هر فرد می‌تواند وام یک ماهه ۴۰ میلیون تومانی بدون ضامن، از بانک رسالت دریافت کند. شرایط دریافت این وام بانکی چیست؟
بانک اول - مدیرعامل بانک قرض‌الحسنه رسالت از امکان خرید و صدور اینترنتی و غیر حضوری سفته به صورت شبانه‌روزی در این بانک خبر داد

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات