ﺳﻪشنبه, 4 اردیبهشت 1403 2024,April

خودروی هایما را بدون قرعه کشی بخرید

02 شهریور 1401
خودروی هایما را بدون قرعه کشی بخرید

به گزارش بانک اول فروش این تعداد هایما اولین عرضه محصولات ایران خودرو در بورس کالا است. اطلاعات منتشر شده نشان می دهد قرار است 300 دستگاه هایما S7 مشکی و 200 دستگاه هایما S7 توسط ایران خودرو در این فروش در دسترس متقاضیان قرار گیرد.

این محصول ایران خودرو با قیمت پایه ۷۴۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در بورس کالا عرضه خواهد شد.

بورس کالا می‌گوید هر کد ملی صرفا مجاز به ثبت سفارش در یک کد عرضه خودرو است و صدور سند و شماره گذاری فقط به اسم شخص خریدار خودرو خواهد بود.

 

بورس کالا تاکید می‌کند خریداران جهت تحویل خودرو باید همزمان با تسویه مبلغ معامله در بورس کالا با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو در زمان مقرر که طی پیامک اطلاع رسانی می‌شود اقدام به ایجاد و تکمیل صفحه شخصی کرده و ضمن انتخاب یکی از نمایندگی‌های مجاز ایران خودرو، بیمه گر را نیز انتخاب و نسبت به واریز وجوه هزینه‌های جانبی اقدام کنند.

اما هزینه‌های خرید خودرو در بورس کالا در دو بخش تعریف شده که اولین بخش مجموعا ۱۳ درصد مبلغ معامله است و شامل ۶ درصد مالیات بر ارزش افزوده، ۳ درصد عوارض شهرداری، ۳ درصد مالیات و عوارض شماره گذاری و یک درصد مالیات نقل و انتقال ماده ۳۰ قانون دائمی مالیات برارزش افزوده بوده و براساس مبلغ معامله محاسبه و اعلام می‌شود.

بخش دیگر هزینه‌ها جمعا به مبلغ ۴۲ میلیون و ۳۴ هزار و ۵۰۰ ریال به منظور هزینه هوشمندسازی، صدور و ارسال کارت خودرو و کارت سوخت به مبلغ یک میلیون و ۹۸ هزار و ۵۰۰ ریال، هزینه خدمات پست به مبلغ ۱۶۳ هزار و ۵۰۰ ریال، هزینه تولید پلاک و شماره‌گذاری به مبلغ ۲ میلیون و ۶۳۵ هزار ریال، هزینه بیمه شخص ثالث به مبلغ ۳۸ میلیون و ۱۳۷ هزار و ۵۰۰ ریال است.

پیش تر گروه بهمن در ۲۶ مردادماه ۱۴۰۱ سه محصول سواری خود یعنتی دیگنیتی، فیدلیتی تیپ ۱و فیدلیتی تیپ ۲ عرضه کرد.

اخبار مرتبط
متقاضیان فوق میتوانند طی مدت 10 روز یا زمان تکمیل ظرفیت با مراجعه به سایت فروش اینترنتی ایران خودرو نسبت به واریز وجه اقدام نمایند. زمان فعالسازی این بخشنامه بر روی سایت esale.ikco.ir بعد از ارسای پیامک از سوی ایران خودرو خواهد بود.
در طرح اعلام شده از سوی کرمان موتور، قیمت قطعی خودرو یک‌ میلیارد و ۳۲۵ میلیون تومان اعلام شده اما کرمان موتور تخفیف ۲۵ میلیون تومانی در نظر گرفته است. مبلغ پیش پرداخت ۴۰۰ میلیون تومان شامل آورده راننده و مبلغ اسقاط خودرو و تسهیلات کرمان موتور ۶۰۰ میلیون تومان اعلام شده است، صندوق کارآفرینی امید نیز ۴۰۰ میلیون تومان تسهیلات به این طرح اختصاص داده است.
گروه صنعتی ایران‌خودرو از ساعت ۱۰ صبح امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت دومین طرح فروش فوق‌العاده خودروی آریسان۲ دوگانه‌سوز در سال جدید را در حالی آغاز می‌کند که قیمت این خودرو را ۱۹۴ هزار و ۵۰۰ تومان افزایش داده است.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید

captcha


امتیاز:

دسته بندی مقالات
آخرین مقالات